Haar/ kapsel topic #2

Ik heb me een maand geleden laten verleiden tot het knippen van laagjes en ik kan er gewoon niet aan wennen. Als ik het niet style zit t voor geen meter. Dus heb nu een nieuwe afspraak gemaakt om het weer een lengte te knippen en ben echt de dagen aan het aftellen. Het wordt wel een stuk korter, maar hopelijk kan ik dan weer gewoon opstaan en gaan ‘s ochtends.

1 like

Heeft iemand dit ooit gebruikt? Hoe lang blijft dit zitten en/of verziek ik m’n haar hier echt mee.

4 likes

Ik gebruik dit weleens. De kleur gaat er bij mij volledig uit na ong. 4 of 5 keer wassen.

2 likes

Zijn die 170 reviews (deels) van betaalde samenwerkingen (of gekregen producten) zover je kunt zien? Anders lijkt het er wel goed uit te zien qua score.

1 like

Na 3x wassen echt al veeeeeel minder en geeft dus flink af als je haar nat wordt en dat vond ik heel vervelend

1 like

Ja het vervaagt inderdaad snel. Heb jij een ander merk geprobeerd dat langer bleef zitten?

2 likes

Nee maar dit hoort gewoon bij dit type product lijkt me, dus als je dit niet wil zul je iets heel anders moeten zoeken of proberen

1 like

Bij mij was het ook na een paar keer wassen helemaal weg. En de chocolade bruin werd bij mij rood :smiling_face_with_tear:

3 likes

Haha ik heb deze nog liggen in koper, maar ben bang om ‘m te gebruiken omdat ik soms verhalen hoor dat je haar dan voor altijd die kleur blijft en het er niet uitwast, maar dat lijkt dus mee te vallen

3 likes

Heeft iemand hier tips voor een goede leave-in conditioner met weinig tot geen parfum? Ik gebruik nu die van Davines maar heb weer erg veel last van jeuk op mijn hoofdhuid en ben bang dat het hiervan komt.

1 like

Ik weet niet of je specifiek een spray zoekt, maar ik gebruik kiehls creme with silk groom op handdoek droog haar en niks heeft mn haar ooit zo zacht gemaakt. Tis even een duit in het zakje, maar je gebruikt maar weinig en het is een grote tube.

Edit: Oh het ruikt precies naar de winkels van holland and barrett (zo citroengrassig) en dat verdwijnt eigenlijk meteen nadat je het hebt aangebracht :joy:

1 like

Bedankt voor de tip!

1 like

is er nog een lekkere haar parfum oid die jullie gebruiken? mijn haar is en ruikt nu vanwege hormonen niet zo fris meer na 1 nachtje slapen en droogshampoo helpt ook niet echt.

Is het ook vet, waardoor het muf ruikt? Want dan zou ik het gewoon lekker wassen eigenlijk.

Voor de rest vind ik de producten van balmain altijd echt heel lekker ruiken, maar ouai heeft bijv ook haarparfums!

het is na dag 2 wel vet maar ik heb enorm veel haarverlies dus wil het graag minder vaak wassen.
top ik ga dan even balmain checken! ouai heb ik vaker producten van gebruikt maar vond die heel ouwelijk ruiken haha

https://www.douglas.nl/nl/p/5010738122?variant=1051662&trac=DO_NL.01.01_Shopping.P_Shopping.Google.14927595561.134020923811.1051662.online.PM&gad_source=1&gad_campaignid=14927595561&gbraid=0AAAAADuVISuGP6pViX4JHI_ieyPbUqhO0&gclid=Cj0KCQjwjJrCBhCXARIsAI5x66WKuagUDZOMCJ5fh_7d2TwjmxItufzNUawciHKm7UcAMHsNkWEgYbgaAhkEEALw_wcB

Ik gebruik deze altijd als m’n haar stinkt door rook van een bbq oid. Ruikt heel erg lekker, heb hier zelfs eens gevraagd of iemand wist of er een parfum op deze geur leek.
Doordat het een droogshampoo is die voor ‘s nachts is, merk je dat stroeve gevoel ook niet echt.

1 like

Geen haarparfum, sorry, maar heb pas bij de Action droogshampoos van Got2B meegenomen en die ruiken mega lekker en luxe! Ik ben nog aan het ontzwangeren denk ik en heb echt dikke zweetaanvallen 's nachts en met deze sprays ruikt m’n haar serieus gewoon lekker tussen de wasbeurten door