Ik merk geen verschil met drogisterij, maar er zijn een hoop mensen die er bij zweren.
Ja duidelijk verschil. Als ik wel eens bij m’n zus logeer en m’n shampoo niet heb meegenomen merk ik dat meteen. Het voelt veel meer als stro aan. Terwijl met kerstase mijn haar echt zacht en schoon aanvoelt.
Er zit ook nog wel wat anders (minder duur) tussen Kerastase en drogist. Maar ik vind kappersmerken eigenlijk altijd fijner dan drogist. Sowieso veel geconcentreerder waardoor je minder nodig hebt en het beter schoonmaakt.
Weet je welke lijn?
@Teigetje @mikselke Waar hebben jullie die k18 droogshampoo gescoord? Echt overal uitverkocht online ![]()
Pfoee, ik meen bij cult beauty destijds?
Ik was blijkbaar blind, want heb m net op de bijenkorf site gevonden! Afrekenen deed wel echt een beetje pijn, maar ben heeeel benieuwd.
Nou dan hier de review: ik weet het nog niet helemaal. Misschien omdat ik qua look en feel een ouderwetse droogshampoo gewend ben, maar ik vond het effect een beetje tegenvallen vandaag. Het ziet er wel echt beter uit, maar het voelt wel nog vet als ik door mn haar ga. Nog even experimenteren ![]()
Ik wil al heel mijn leven krullen en heb gisteren op vakantie een digital perm genomen en mijn haar zit nu zo fantastisch goed. Ben helemaal onder de indruk en vrees dat ik nu niet meer zonder wil haha.
Geen goede after foto, maar dit is hoe mijn haar de dag erna zit zonder iets van styling.
Wat werkt goed tegen pluis van babyhaar? Dat staat bij mij altijd recht omhoog en ik heb veel babyhaartjes. Ik heb verder onder krullen en bovenop slag, ik weet niet of dat relevant is.
Dit is nogal een jaren ‘00 Fancy-tip, maar helpt haarlak op een borstel spuiten en dan voorzichtig eroverheen borstelen?
Hahahah, en daarna wat glimmende witte oogschaduw onder je wenkbrauw en in je ooghoek. Je kunt trouwens tongen met slotjesbeugel!
Je hebt ook van got2b en action van die tubetjes hiervoor met een spoolie en gel erin
Ik heb deze 2 weken geleden bij Kruidvat gekocht, ik zie m alleen niet op de website.
Hiervoor had ik zo’n mascara-achtig product, ook van Kruidvat, maar die deed echt weinig. Daar was mijn pluis/hoeveelheid babyhaartjes echt teveel voor.
Ik gebruik de Anastasia clear brow gel.
Werkt dit ook bij de haren die niet in je haarlijn zitten? Ik wil niet een volledig gel/waxkapsel hebben.
@Hetty ik ga hier eens naar op zoek denk ik!
Oja, echt de haarlijn inderdaad.
Ik gebruik normaal de stick van Tigi, en kocht deze omdat die goedkoper is. Vind deze echt flut eerlijk gezegd, bij mijn eigen haar en bij dat van mijn dochter. Het werkte totaal niet. Heb toen toch weer deze gekocht, ik vind die echt het allerbeste en je babyhaartjes zitten vast als een huis.
https://www.kruidvat.be/nl/tigi-bed-head-wax-stick/p/6240323
dit is heel specifiek maar het japanse merk matomage heeft een stick daarvoor. als je ooit in azië bent of het in nederland kunt bestellen is dit een aanrader. werkt bij mij het allerbeste
Bestaat een goede heatprotector én ontknoper (hoe noemt dat?) in één?
Wil op reis maar 1 fles meenemen ipv weer dubbele sprays… pf is dat een combi die niet echt werkt?