Haar/ kapsel topic #2

Ja, wel vaker gedaan. Werkt echt geweldig voor mijn haar, veeeel minder pluis, oogt gezonder en binnen no time klaar met stylen. Alleen jammer dat het zo prijzig is.

2 likes

Ik heb best veel haar en wanneer ik net naar de kapper ben geweest valt mijn haar heel bot, het duurt echt weken voor het weer een beetje mooi zit. Het valt heel dik aan de onderkant als een soort kwast.

Iemand die dit ook heeft en een kapperstechniek heeft waardoor dit minder is? Laagjes is niet mooi bij mij en uitdunnen wordt veel te pluizig.

Ik heb de laatste tijd echt veel last van haartjes bovenop mn hood die ik denk afgebroken zijn oid (zie foto van google). Ik weet niet waarom of hoe dit is gebeurd maar word er helemaal gek van. Als ik t met wenkbrauwgel tem dan wordt t toch een beetje viezig en haarlak is niet sterk genoeg. Wie heeft de tip??

1 like

Ik gebruik altijd deze voor m’n werk knotjes/staarten want ik heb dit ook een beetje. Ik heb ook die haarmascara van dit merk, maar daar wordt m’n haar idd een beetje viezig van maar met deze heb ik dat minder!

1 like

ik heb het idee dat ik altijd alleen maar extreem specifieke tips heb met limited edition producten die alleen op eerste kerstdag in een schrikkeljaar in één specifieke winkel op north sentinel island beschikbaar zijn, dus sorry. MAAR ik gebruik deze stick uit japan en die werkt goed, geen idee of dit ergens in nl te koop is maar is het proberen waard.

6 likes

Ahh herkenbaar! Dit is echt mijn grootste ergernis als ik bij de kapper vandaan kom. Mijn vorige kapper knipte altijd de puntjes in zodat het uiteinde niet zo massief was en dat gaf en mooi en ‘gladder’ resultaat. Nu vraag ik dat ook altijd bij andere kappers (of ze de uiteindes in willen knippen voor een natuurlijk resultaat) en dan valt het meteen mooi.

1 like

Je handen insmeren met handcreme, gewoon normale hoeveelheid, en dan even heel zachtjes met je ingesmeerde handen over je haar aaien om de haartjes ‘vast te plakken’ aan je eigen haar. Wordt er niet viezig van (tenzij je echt klodders handcreme erin smeert of vaseline ofzo als creme gebruikt) maar helpt supergoed is mijn ervaring.

3 likes

Heeft iemand nog een aanrader voor een product waardoor krullen met de krultang beter blijven zitten? Mousse werkt al een tijdje niet zo lekker meer voor me.

1 like

Wat is volgens jullie de beste haar/hoofdhuid olie voor het stimuleren van haargroei?

Heeft iemand toevallig die Japanse &honey shampoo al getest die ze nu bij de Normal hebben?

Ik vond de conditioner fijn, maar weet even nieg meer welke ik precies had! Ik heb in Japan kleine probeerverpakkingen gekocht. Hebben ze bij normal ook de conditioner, enig idee hoeveel die kost?

2 likes

Ja conditioner hebben ze ook. Niet alle soorten overigens want ik zag dat er op yesstyle en stylevana veel meer soorten zijn, maar daar zijn ze dan weer duurder

Volgens mij waren de shampoo en conditioner even duur. Iets van 12 euro per stuk voor 440ml

2 likes

Hoe heet het merk bij Normal?

Een tijdje terug hadden ze bij de douglas alleen de extra strength van colorwow dreamcoat. Ik dacht oh dat zal dan waarschijnlijk nog beter werken. Maar m’n haar voelde zo raar stroef aan echt alsof er een laagje op zat. Vind die normale veel fijner.

Vicrea &honey

4 likes

Heeft iemand hier toevallig de nieuwe shark glam multi styler? Ik vind het wel een mooie tool en vooral omdat ik heb idee heb dat er een soort opzetstuk bij zit zoals de airstraight. Ik twijfel om een dupe te kopen van airstraight of nu deze
 Alleen deze is dan weer duurder

2 likes

Ik heb dat ook en zag toen deze bij iemand op tiktok.

Hiermee blijft het goed zitten.

Ik ben op zoek naar een fohn die mijn (fijne) jaar snel droogt, niet te veel lawaai maakt en liefst een kort/recht model omdat ik dat beter kan ‘besturen’.
Heeft iemand een goede tip? Op bol en coolblue zijn er bij dat type (zoals de Babyliss Air wand) veelal reviews van mensen die het product hebben gekregen, en daartussen staan me iets te veel AI-stijl teksten :grin:. Ik wil er rond de 120 euro aan besteden. Hoeven geen extra tools bij te zitten.

1 like

Wat is jullie favoriete leave in conditioner?

1 like

Pureology Color Fanatic!

2 likes

Meteen een vraag er achteraan: wat doen jullie in je haar voordat je de airwrap gebruikt? Schuim of iets anders? Ben op zoek naar tips!

3 likes