Wow wat handig dit, thanks voor het delen! Helemaal die Canva met producttips. Mijn haar is echt super droog en voor m’n gevoel werkt niks. Het viel m’n kapper ook al op dat m’n haar heel droog en dof is. Ik heb net mijn haar gewassen met de producten die ik al had en heb eerst een haarmasker gedaan en daarna een conditioner en het voelt nu al veel zachter
Ik had ook nog een flesje jojobaolie wat ik heb overgegoten in een pipetflesje en daar heb ik wat drupjes van in mijn haar gesmeerd. Ik zag dat Etos en Kruidvat een aanbieding hebben op L’Oréal en Garnier en ben van plan morgen wat producten te kopen die ik nog mis. Ik ben heel benieuwd hoe mijn haar over een tijdje is als ik dit even volhoud. Ben helemaal klaar met dat droge haar, dus ik hoop echt dat het werkt ![]()
Haha ik had die canva link wel gezien maar geen zin om te openen. Ik heb nu bonding pre shampoo en serum van kruidvat eigen merk en shampoo en conditioner van syoss gekocht (ook voor bond). Nouja misschien koop ik nog wat spulletjes van die canva bij de kruidvat
. Zo dom dat ik die niet geopend had.
Ah joh, misschien werkt dit ook al voor je! Die Elvive-lijn van L’Oréal en die ene honing shampoo van Garnier zijn echt altijd wel ergens in de aanbieding naar mijn idee. Je kunt het altijd later nog kopen toch?
En als je het nog niet gebruikt hebt kun je het eventueel ook terugbrengen als je toch liever die uit de Canva hebt. Bij de Kruidvat zijn ze niet zo moeilijk vaak.
Haha ik merkte ook al direct verschil! Ik waste ook altijd mijn volledige haar met shampoo (dus inclusief de haarlengtes) maar ben ik nu ook mee gestopt want dat zou ook uitdrogend werken. En ik verdeel bij masker/conditioner mijn haar nu eerst in meerdere secties zodat al het haar product krijgt en niet alleen de buitenste laag. Achteraf gezien zo logisch maar heb er gewoon nooit over nagedacht. Allemaal tips die ze op haar TikTok deelt (en Abbey Yung zelf trouwens ook).
Als je droog haar hebt dan zou ik ook kijken naar een serum en dan dus eerst serum aanbrengen en daarna olie. Dat kan meerdere keren per dag.
Wow, super dit, dank je wel! Heb het meteen naar mezelf gemaild en opgeslagen.
Ik ga eerst een kuurtje van 6 weken doen van de L’Oréal fibre boosterlijn en ga daarna hiermee aan de slag al kan ik sommige dingen nu al wel toepassen zoals shampoo alleen op de hoofdhuid en pre-shampoo.
Haha ik heb voor het douchen even een video van Abbey Yung gekeken (ik kende haar niet) en ze gaf hele praktische en duidelijke tips. Heel fijn! Ik heb niet zo lang haar, dus het is niet echt nodig om het in secties te verdelen en ik kan soms niet anders dan mijn haar ook meenemen omdat het zo kort is. Ik heb door haar wel eerst mijn shampoo opgeschuimd en dan op mijn hoofdhuid gedaan en ook goed aan de achterkant ingemasseerd.
Goeie tip van het serum! Ik heb eentje van L’Oréal van de hydra hyaluron lijn. Die staat niet als tip ertussen (wel wat shampoos van die lijn), maar die ga ik eerst maar op die manier proberen. Wie weet werkt dat ook al wel! Ik heb bij Bol zo’n L’Oréal gloss besteld, die kon ik hier bij de Etos en meerdere Kruidvats (Kruidvaten?) niet vinden. Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Gebruik jij dat ook?
Ja ik heb die roze gloss van L’Oreal! Voor mijn gevoel glansde mijn haar er wel meer door, maar ik heb geen voor-foto’s gemaakt dus weet niet in hoeverre het er echt is of dat ik het gewoon wil zien hahaha.
Shark FlexStyle Haardroger en-Styler | Kruidvat https://share.google/U8pfv6QrRfK7Zulc9
Leek me een goede aanbieding
Als je het toevoegt is het 179.99, denk alleen dinsdag geldig? Ik ga het proberen voor op die prijs.
Goede deal! Ik heb sinds kort ook een Shark en ben er heel blij mee.
Heb je ook deze variant?
Ik zie ook de 3 in 1 bij bol.com voor 159. Die heeft dan 1 ronde borstel minder, geen diffuser (niet nodig voor mij) en andere ‘auto krul’ opzetstukken
Ik heb de 3 in 1. Fantastisch ding!
Ik heb wel de 5 in 1, maar achteraf zou de 3 in 1 ook al goed zijn voor mijn haar.
Heb zelf fijn, steil haar waarbij veel wel uitzakt… zou de shark 3 in 1 (of die van de kruidvat) een beetje een aanrader zijn dan? Wil gewoon een beetje een blow-out look en droog kunnen föhnen
Ja ik vind het fijn werken. Ik heb ook stijl haar en bij mij zakt het ook uit, dus direct na het gebruiken van de krullers heb ik heel kort mooie krullen, maar dat zakt heel snel uit naar een blow out look/mooie slag. Ik vind het wel verzorgder er uit zien dan hoe ik eerst föhnde met een gewone föhn.
Ik heb nu wat producten gekocht waarmee ik hoop dat ik het langer kan laten zitten, maar daar moet ik nog mee gaan oefenen.
Oh klinkt goed! En hoe lang blijft het bij jou dan zitten? Die ‘geföhnde’ look? En heb jij die 5 in 1 versie of 3 in 1? Oh lol ik lees nu dat jij de 5 in 1 hebt. Ik zie dat die aanbieding niet meer geldt van 3 in 1 ![]()
Zie wel deze:
Het blijft bij mij nu 1 dag zitten, maar ik gebruik ook geen haarlak of mousse. Heb nu de L’Oréal Flex Pli spray gekocht en heb daar wel hoge verwachtingen van.
Ik heb de mijne trouwens een paar weken geleden op de Shark site gekocht met 20% korting, dus zou hun site in de gaten houden deze maand.
Ik heb mijn zinnen eigenlijk gezet op de nieuwe glam styler van Shark, die heeft ook een stijltang opzetstuk waarmee je nat haar droog stijlt (zoals de dyson airstrait). Maar die glam styler is wel aan de prijs (€399)…
Heeft iemand al ervaring met deze nieuwe versie?
Ik heb een aantal producten hiervan gekocht en mijn haar nu drie keer volgens haar methode gewassen en verzorgd en ik heb echt veel zachter haar maar ook ineens veel meer slag? Als het zo doorgaat kan ik straks nog over naar de curly girl methode (grapje).
Ik ben benieuwd of iemand een tip heeft. Ik heb lang fijn haar, maar ik moet het blijven borstelen want het valt na 10 minuten in slierten. Het gaat echt van dit :
Naar dit
Ook als ik het korter heb (schouderlengte) gaat het zo zitten. Het liefst heb ik het altijd zoals foto 1. Zijn daar oplossingen voor?
Wat voor shampoo/conditioner/stylingproducten gebruik je nu?