Goede deal! Ik heb sinds kort ook een Shark en ben er heel blij mee.
Heb je ook deze variant?
Ik zie ook de 3 in 1 bij bol.com voor 159. Die heeft dan 1 ronde borstel minder, geen diffuser (niet nodig voor mij) en andere âauto krulâ opzetstukken
Ik heb de 3 in 1. Fantastisch ding!
Ik heb wel de 5 in 1, maar achteraf zou de 3 in 1 ook al goed zijn voor mijn haar.
Heb zelf fijn, steil haar waarbij veel wel uitzakt⊠zou de shark 3 in 1 (of die van de kruidvat) een beetje een aanrader zijn dan? Wil gewoon een beetje een blow-out look en droog kunnen föhnen
Ja ik vind het fijn werken. Ik heb ook stijl haar en bij mij zakt het ook uit, dus direct na het gebruiken van de krullers heb ik heel kort mooie krullen, maar dat zakt heel snel uit naar een blow out look/mooie slag. Ik vind het wel verzorgder er uit zien dan hoe ik eerst föhnde met een gewone föhn.
Ik heb nu wat producten gekocht waarmee ik hoop dat ik het langer kan laten zitten, maar daar moet ik nog mee gaan oefenen.
Oh klinkt goed! En hoe lang blijft het bij jou dan zitten? Die âgeföhndeâ look? En heb jij die 5 in 1 versie of 3 in 1? Oh lol ik lees nu dat jij de 5 in 1 hebt. Ik zie dat die aanbieding niet meer geldt van 3 in 1 ![]()
Zie wel deze:
Het blijft bij mij nu 1 dag zitten, maar ik gebruik ook geen haarlak of mousse. Heb nu de LâOrĂ©al Flex Pli spray gekocht en heb daar wel hoge verwachtingen van.
Ik heb de mijne trouwens een paar weken geleden op de Shark site gekocht met 20% korting, dus zou hun site in de gaten houden deze maand.
Ik heb mijn zinnen eigenlijk gezet op de nieuwe glam styler van Shark, die heeft ook een stijltang opzetstuk waarmee je nat haar droog stijlt (zoals de dyson airstrait). Maar die glam styler is wel aan de prijs (âŹ399)âŠ
Heeft iemand al ervaring met deze nieuwe versie?
Ik heb een aantal producten hiervan gekocht en mijn haar nu drie keer volgens haar methode gewassen en verzorgd en ik heb echt veel zachter haar maar ook ineens veel meer slag? Als het zo doorgaat kan ik straks nog over naar de curly girl methode (grapje).
Ik ben benieuwd of iemand een tip heeft. Ik heb lang fijn haar, maar ik moet het blijven borstelen want het valt na 10 minuten in slierten. Het gaat echt van dit :
Naar dit
Ook als ik het korter heb (schouderlengte) gaat het zo zitten. Het liefst heb ik het altijd zoals foto 1. Zijn daar oplossingen voor?
Wat voor shampoo/conditioner/stylingproducten gebruik je nu?
Misschien wat lichtere producten gebruiken? Dan wordt mn haar altijd wat luchtiger.
Heel veel droogshampoo boven en na het douchen doe ik in de punten argan olie en een leave in voor gespleten haarpunten. Ik hoop altijd dat als het zacht is door de product, het ook minder in strengen valt. Maar ook al gebruik ik niets, dan valt het ook zo. Er moet zeker 10 cm af, maar als er echt weinig aan te doen is ga ik denk ik nog korter. Vind het zo lelijk! Haha
Oh en qua shampoo gebruik ik wisselende dingen! Loreal en kerastase! Zo ook de conditioner (maar dat gebruik ik niet vaak) was het om de 3 dagen ongeveer!
Dat lijkt me best wel veel/zwaar voor haar dat graag in slierten valt eigenlijk! Als je conditioner en/of leave-in siliconen hebben zou ik misschien even een keer wassen met een clarifying shampoo als een soort âresetâ en eens kijken wat er gebeurt als je alleen shampoo en eventueel een kleine hoeveelheid conditioner gebruikt. Als je echt leave-in nodig is omdat het anders stro/klitterig is zou ik misschien eens kijken of je een heel lichte kan vinden, iets voor fijn haar ofzo en het liefst zonder siliconen
Ik blijf dit roepen ook, maar ik heb heel fijn haar en the wizard van amika is een hele lichte leave in zonder silliconen die mn haar wel heel zacht maakt
Mijn haar is ook een stuk zachter geworden maar het wordt wel snel vet. Ik was het met die loreal elvive zuiverende shampoo gevolgd door Garnier honing goud. Normaal had ik halverwege dag 2 vet haar maar nu is het aan het eind van dag 1 al vet
. Dus weet even niet waar ik goed aan doe. Had gehoopt dat mijn hoofdhuid minder vet zou zijn maar de rest van mij haar meer gevoed.
Denk dat je te zware producten gebruikt voor je haar, waardoor het zo in slierten valt
Wat @Dazed zegt dus
En je noemt dat het ook zo valt als je niks gebruikt, dan inderdaad even goed cleansen zodat je vanuit een zuivere basis start + naar je shampoo etc tijdens het wassen kijken want die kan ook te zwaar zijn waardoor je dit krijgt
Ik ben verhuisd naar het buitenland, naar een plek waar het heel vochtig is (tussen de 70-90%) en ik kan tegenwoordig NIKS meer met mijn haar. In Nederland had ik echt mega top haar (bijvoorbeeld zelfs zonder producten bleef het perfect in de krul zitten als ik de krultang gebruikte en mijn haar is totaal niet poreus of iets zelfs niet met highlights en hitte - ik heb dun maar VEEL haar) en nu zijn de krullen er zelfs MET voorzorgsmaatregelen al meteen uit.
Iemand die dit kent en hier tips voor heeft?
Ik vind WOW Dreamcoat lekker spul voor vochtige dagen, om te voorkomen dat mn haar pluizig wordt. Maar of het ook werkt in de omgeving waar jij woontâŠ? Heb je geen collegaâs of buren met haar dat er wĂ©l fatsoenlijk uitziet die je kunt vragen hoe ze dat voor elkaar krijgen?