Ik gebruik zelf ook nog een bond repair van livingproof na het douchen 1x pw. Ik was mijn haar zelf 2x in de week. Ik heb vreselijk dik haar en zie het echt niet zitten om het 3x te wassen en dergelijke
Hmm ik heb ook die gember shampoo lang gebruikt. Geen idee verder waar het van komt. Moet me maar eens verdiepen in die Abbey Yung of de Nederlandse versie. Ik heb de stappen bekeken in de canva toen ik in de dm stond en het was zooooveel info. Stond er echt een uur en toen moest ik eigenlijk weg. Probleem is ik heb ook 2 hele grote lades vol met haarspullen. Ga wel gewoon alle tips opslaan en uitzoeken haha
Zowel Abbey als Gaby gebruiken de pre shampoo bond repair shampoo niet als pre shampoo, maar juist als shampoo na je gewone shampoo. En het hoeft ook alleen in je haarlengte gebruikt te worden.
Ik heb zelf dit weekend de ogx heat protectant gekocht bij de DM, daar zit ook leave in conditioner bij in, en heb het idee dat die minder zwaar is.
Ik heb nu een uitgegroeide Franse bob en qua onderhoud was dit top, want ik doe er weinig mee en het zit goed. Nu het kapsel wat is uitgeroeid wil ik voor zo’n kapsel gaan, maar ik vraag me af of dit veel onderhoud vraagt? Ik ben erg lui en als het veel werk kost om in model te brengen, ga ik het weer in mn huidige model laten knippen ![]()
Heeft iemand inmiddels al de nieuwe shark glam multistyler geprobeerd? Wehkamp heeft nu €50 korting en heb nog een cadeaubon van €100 dus heel aantrekkelijk maar dan moet ik alsnog €250 bijleggen
meeste reviews op tiktok/youtube zijn ads dus die vertrouw ik niet helemaal
Ligt aan je haartype denk ik. Als je heel fijn/sluik/steil haar hebt dan gaat het niet automatisch zo zitten als op het plaatje denk ik. En iets van een product moet je er denk ik altijd wel in doen
Heeft iemand een tip voor een fijne leave-in en of serum voor fijn/dun haar?
En tips voor zijden kussenslopen?
Lilysilk heb ik mijn kussensloop van! Was denk ik zo’n 25 euro destijds? Hij is onlangs een beetje gescheurd bij de rand maar ik heb ‘m al 4,5 jaar en was ‘m elke 1 a 2 weken op 60 graden dus vind het eigenlijk echt netjes!
Heeft iemand de air strait? Ik heb die gekregen voor kerst en net voor het eerst gebruikt ben nog een beetje zoekende denk ik… Wat voor producten etc. Of andere tips?
Geen tips maar zie hem op tiktok veel voorbijkomen dus denk dat daar ook goede tips staan!
(Nog) niet maar ben wel helemaal obssessed. Vind je het tegenvallen?
Heeft er iemand ervaring met producten van M.ae? Ik zie ze echt overal voorbijkomen.
Nee het apparaat is echt top. Ik heb de tijd opgenomen, en in 10 minuten ga ik van helemaal nat haar naar droog en mega stijl.
Alleen ik draag mijn haar nooit stijl ![]()
dus dat is wel even wennen. Ik had gedacht dat ik er wel slag in zou krijgen als ik een knotje zou dragen daarna maar het blijft echt mega stijl.
Kaaaak nu wil ik hem nog meer
Shit ik wil nu ooook ik draag wel mijj haar graag stijl. Kun je de uiteindes niet een beetje “flip” op het eind geven?
Ja dat ben ik nu zelf ook een beetje aan het onderzoeken. Het lukt mij niet door de tang te draaien zoals een stijltang. Maar zag net een tiktok van iemand die er een ronde borstel bij gebruikt.
Ik heb sinds mijn laatste balayage echt extreem snel klittend haar, vooral als het nat is is het een en al knoop en ben ik superlang bezig het te kammen (terwijl ik het dan niet wil kammen want slag dus dan megapluis). Wat zijn julliewondermiddelen om het weer beter doorkambaar te maken qua leave ins of maskers?
K18 masker, the spray van Color wow en antklitspray van gliss werkt voor mij top.
fino hair mask