Heeft iemand de air strait? Ik heb die gekregen voor kerst en net voor het eerst gebruikt ben nog een beetje zoekende denk ik… Wat voor producten etc. Of andere tips?
Geen tips maar zie hem op tiktok veel voorbijkomen dus denk dat daar ook goede tips staan!
(Nog) niet maar ben wel helemaal obssessed. Vind je het tegenvallen?
Heeft er iemand ervaring met producten van M.ae? Ik zie ze echt overal voorbijkomen.
Nee het apparaat is echt top. Ik heb de tijd opgenomen, en in 10 minuten ga ik van helemaal nat haar naar droog en mega stijl.
Alleen ik draag mijn haar nooit stijl ![]()
dus dat is wel even wennen. Ik had gedacht dat ik er wel slag in zou krijgen als ik een knotje zou dragen daarna maar het blijft echt mega stijl.
Kaaaak nu wil ik hem nog meer
Shit ik wil nu ooook ik draag wel mijj haar graag stijl. Kun je de uiteindes niet een beetje “flip” op het eind geven?
Ja dat ben ik nu zelf ook een beetje aan het onderzoeken. Het lukt mij niet door de tang te draaien zoals een stijltang. Maar zag net een tiktok van iemand die er een ronde borstel bij gebruikt.
Ik heb sinds mijn laatste balayage echt extreem snel klittend haar, vooral als het nat is is het een en al knoop en ben ik superlang bezig het te kammen (terwijl ik het dan niet wil kammen want slag dus dan megapluis). Wat zijn julliewondermiddelen om het weer beter doorkambaar te maken qua leave ins of maskers?
K18 masker, the spray van Color wow en antklitspray van gliss werkt voor mij top.
fino hair mask
K18 leave in mask na elke paar wasbeurten en na elke wasbeurt matrix miracle creator. Elke avond kerastase 8h serum in de lengtes en overdag een willekeurige olie in de lengtes.
Thanks voor de tips! Ik heb die dingen dus gewoon in huis nog van de Bijenkorf Adventskalender 2024.
Die Dream coat spray heb ik nooit gebruikt want ik gebruik nooit hitte op mijn haar. En K18 pak ik juist niet zo snel omdat ik dan geen conditioner en masker ‘mag’ gebruiken. Maarrr ik ga ze allebei gebruiken! En Fino hair mask en Matrix leave in ff bekijken.
Na de 4 minuten inwerktijd mag je gewoon een conditioner of masker gebruiken bij k18 masker. Is door k18 zelf ook bevestigd!
Ik vind dit zo stom van mezelf, maar ik voel me minder "vrouwelijk’ (whatever that means) en daardoor minder zelfverzekerd met kort haar. Terwijl ik normaal een bob heb tot boven mn schouder, maar dat telt voor mij als lang ![]()
Nu heeft de kapper het minder bob+pony geknipt en is het meer zoals hieronder. Hij heeft echt heel mooi geknipt en ik weet dat kort haar me beter staat dan over mn schouder, dus het is vooral mijn eigen onzekerheid en vooroordelen die me dwars zitten.
He wat jammer dat je je zo voelt ![]()
Ik herken het wel. Ik heb een jaar geleden mijn haar gedoneerd. Van net tot boven mijn billen tot een korte bob. Daarna heb ik er nog zo’n 5 cm af laten knippen onder het mom van “het is toch al kort”.
Was iets langer dan jouw foto’s maar ik heb ook echt heel lang moeten wennen er aan. Had zelfs spijt dat ik überhaupt al mijn haar had gedoneerd, terwijl ik met die bob er heel blij mee was.
Hopelijk is het bij jou over een paar dagen beter. Ik vind kort haar juist heeeeeel vrouwelijk staan!
Ik vind het kapsel echt heel erg leuk en absoluut wel vrouwelijk.
Wauw dat is echt een grote verandering! Mooi dat je je haren gedoneerd hebt.
En @Bellaciao
Het stomme is dat als ik vrouwen met kort haar zie (ook korter dan wat ik heb) ik het altijd heel mooi vind en ook vrouwelijk. Ik hoop dat ik na een paar dagen gewend ben en me er wel in thuis voel.
Vind dit zooo mooi altijd bij vrouwen
Heeft iemand misschien tips voor wavy haar producten / routine? Ik lees wel dat ik dan vooral lichte CG producten moet gebruiken. En gebruiken jullie conditioner of leave in conditioner én olie?