Haar/ kapsel topic #2

Wow das raar?! Hoe kunnen folies dat doen dan?

1 like

Niet de folies zelf maar de bleek/blondering

5 likes

Ik heb al langere tijd dezelfde routine voor mijn haar, maar de laatste tijd merk ik dat het snel wat pluiziger wordt. Ook als ik ‘s ochtends wat olie in mijn haar doe, is het na een fietstochtje weer pluizig terwijl normaal gesproken dat beetje olie voor 2-3 dagen voldoende was. Misschien komt het door het seizoen of dat ik wat regelmatiger (iedere 2-3 maanden) mijn haar kleur?
Ik vind het ook wat doffig, dus ben benieuwd of iemand wat tips heeft hiervoor.

Ik heb ook tips nodig. Ik gebruik eigenlijk altijd een volume droogshampoo of texture spray in mn haar na het wassen. Maar met de kleinste hoeveelheid krijg ik al statisch haar. Heeft iemand er een gevonden waarbij dat niet gebeurt? Ik heb fijn haar :smiling_face_with_tear:

Edit: ik gebruik al leave in conditioner voor het fohnen en een olie erna. Helpt wel iets maar niet écht

Helaas geen fantastische tip, maar heb wel hetzelfde. Echt enorm pluisjes. Af en toe een masker en leave in conditioner helpt wel wat (heb krullen), maar nog niet dé oplossing. Moet/wil ook weer verven, maar merk dat ik dat nu een beetje uitstel omdat ik bang ben dat het nog pluiziger wordt

2 likes

Voor l’oreal elvive girlies: bizar goede aanbieding bij AH!! Ben bijna bang dat het een prijsfout is hahaha

7 likes

Ik snapte hier ook helemaal niks van maar wel ingeslagen

3 likes

Heb elvive geprobeerd maar helaas is het niet wat voor mijn haar :cry:
Heeft iemand trouwens wel eens een kleurshampoo geprobeerd? Aan de ene kant denk ik dat kan toch geen verschil maken maar aan de andere kant ben ik weer bang dat je juist veel verschil ziet.
Nu de herfst er weer aankomt zit ik eraan te denken om weer een stijlbehandeling te gaan doen. Maar om daar bijna 900 euro plus een hele dag zitten er voor over te hebben hmm.
Trouwens action heeft ook af en toe elvive, kostte maar 3 euro. Ze hadden zo’n witte en een blauwe. Heb het weggegeven. Oh die blauwe hebben ze nog, 2.95.

Ik zat te kijken naar dat kleur masker van maria nila. Maar ik durf het ook niet! Ik krijg steeds meer grijze haren. Kapster adviseerde om het nog niet zo heftig was en ik anders steeds moet blijven bij kleuren. En het geld speelt ook mee! Maar zou wel mijn haren iets meer kleur willen geven en die grijze haren iets minder op willen laten vallen

1 like

Oh wauw! Welke producten van l’oreal elvive vinden jullie aanraders?

2 likes

Ik gebruik werkelijk alles en ben met alles tevreden hahaha. Die paarse spray heb ik nog niet eerder geprobee dus dat is even afwachten of het wat is

4 likes

ik vind die hair gloss heel chill

1 like

Die hair gloss doet dan weer helemaal niks voor mij maar ik gebruik de dream lenghts vaak.

1 like

Heeft iemand tips voor een goede conditioner die niet heel sterk ruikt/ waarvan de geur niet zo in je haar blijft hangen? Ik gebruik er nu 1 van Pantene en ben er op zich tevreden over, maar vind die geur echt niet te doen. Elke keer dat ik m’n haar los maak ruik ik het weer. Heb ook wel veel en lang haar, dus gebruik redelijk veel product, en ben ook gevoelig voor zulke geuren.

5 likes

De paarse lijn als je snel vet haar hebt, Hyaluronic!

Dan doe ik eerst Hyaluron Pure (om alles echt goed schoon te maken), dan de Hydra Hyaluronic als verzorgende shampoo en afsluiten met de bijpassende conditioner. Ik ben mega blij met dit trio đŸ«¶

2 likes

Ja deze! Ik heb zowel de shampoo als conditioner. De conditioner is super dik en werkt eerder als een masker. De eerste keer had ik schrik dat ik paars/zwart haar zou krijgen dus snel uitgespoeld maar nu laat ik het soms 10 minuten inwerken. In mijn ogen de beste assige shampoo en conditioner dat ik al heb gebruikt

2 likes

Werkt die shampoo echt bij fijn haar dat snel vettig wordt?

3 likes

Ja, ik ben echt queen of vet haar haha! Sowieso helpt 2x wassen echt al enorm. Ik kan nu altijd 2 dagen zonder haren wassen. Voorheen was het eind van de middag al vet.

1 like

Ja! N.a.v. dit bericht ook deze gekocht en mijn haar is echt prachtig assig weer! Deze is heel goed en de beste zilvershampoo die ik heb gehad.

2 likes

Ik zie in youtube vlogs zo vaak dat mensen een haar olie of serum gebruiken en dan niet hun handen wassen, maar gewoon doorgaan met de dag. Ik vind dat echt wild want mijn handen zijn gewoon helemaal vettig als ik dat doe???

4 likes