Heeft iemand een tip voor een goede volume spray die qua ingrediënten cg proof is? (Dus liefst zonder sulfaten, siliconen)
Het heeft bij mij geen effect, maar het heeft het ook niet erger gemaakt! Het enige wat bij mij helpt tegen jeuk is echt niet met nat haar gaan slapen, zelfs als het een klein beetje vochtig is is het de volgende dag al verschrikkelijk
Dat doe ik eigenlijk nooit dus dat is het niet bij mij. Maar bedankt voor je reactie!
Volgens mij is deze CG:
Vanochtend voor het eerst geprobeerd, alleen op mn haarwortels en ik ben echt verrast door het volume!
Syoss Keratine is ook heel fijn maar volgens mij niet meer CG
Welke kleur heb je nu?
Een fijn kappersmerk shampoo en conditioner. Graag zo ‘clean’ mogelijk en zonder onnodige toevoegingen. Iemand tips? Ook niet zo duur
Denk dat je in het haar / kapsel topic meer info kunt vinden.
Ik ga me donderdag lekker laten pamperen weer bij de kapper, wil het koper laten kleuren en weer een pony
Kevin Murphy bevalt mij heel goed
Iemand hier zoiets weleens gedaan? Dit lijkt me echt heel vet, maar ik durf niet zo goed. Ik heb zelf dik donkerbruin haar met wat slag erin, ongeveer op schouderlengte nu.
En nog een vraag. Ik zie steeds meer grijze haren dus ik wil mijn haar dan gelijk verven in een iets donkere tint dan mijn eigen haarkleur. Maar ik heb wat psoriasis plekjes op mijn hoofdhuid. Iemand hier bekend mee of dat goed gaat met verven? Of beter een spoeling? @Rozecoupeschaar mss heb jij tips?
Ik heb zelf nog nooit iemand met psoriasis op hun hoofdhuid gehad voor het verven. Ik weet het dus eerlijk gezegd niet. Ik zou dan het merk bellen waar wij mee werken om te vragen wat wel en niet kan. Wat sowieso kan is met een coupe soleil muts en dikke plukken verven, dat komt dan namelijk niet op de hoofdhuid, dus dat zou je ook kunnen overwegen.
Heel vet kapsel trouwens! Maar hou er wel rekening dat als je het weer wil laten aangroeien, je altijd met lengte verschillen zit of alles op die korte lengte moet knippen.
Ik heb psoriasis op mijn hoofdhuid en nooit last gehad! Soms is het wat jeukeriger na het verven, maar dat is maar een paar dagen. De psoriasis zelf wordt in elk geval nooit erger.
Tipje voor de langharigen met droge punten onder ons: Voedend Haarmasker | Dille & Kamille echt 9/10! Vorige week gekocht en gebruik het bij elke wasbeurt, haar heeft echt een mooie glans en goed doorkambaar!!
Ik heb m’n haar wel in verschillende stijlen wat opgeschoren gehad. Jaartjes geleden met halflang haar een sidecut, toen ik vanaf gemillimeterd m’n haar liet groeien heb ik de nek en zijkanten nog opgeschoren gehad. Ik zeg doen!
Ik heb psoriasis en een undercut en verf het verder ongeveer elke 2 maanden met kappersverf. Ik zou het gewoon doen.
Ik vind Maria Nila heel fijn!
Heeft iemand de Dyson Airwrap? En hoe bevalt ie? Ik heb schouderlang fijn/dun haar en een gewone föhn maakt mijn haar zo droog en pluizig. Is het ook fijn om mee stijl te föhnen? Ik hoop dat ik dan ipv een föhn, krultang en stijltang gewoon met 1 tool kan doen. Zie veel reviews van bloggers enzo maar helft is gesponsord denk ik.
Ik vind hem heel fijn! Heb de versie voor lang haar. Ik gebruik het opzetstuk om het echt helemaal stijl te maken niet vaak, dus daar kan ik niet echt iets over zeggen. Maar de ronde borstel en de opzetstukken voor krullen vind ik wel fijn! Het enige nadeel vind ik eigenlijk dat je haar er een beetje vochtig voor moet zijn en dus niet helemaal droog. Ik was m’n haar maar 1 keer per week, dus als ik dan op dag 4 bijvoorbeeld krullen wil maken kan dat niet meteen op droog haar. Maar dat is opzich makkelijk op te lossen door je haar een beetje nat te sprayen met een plantenspuit haha, dus niet echt een mega nadeel ofzo.
Maarja, het is wel duur, en met een normale krultang kun je ook krullen maken. Het grootste voordeel vind ik dat het minder hitte gebruikt en je inderdaad zoals je zelf al zegt 1 tool hebt voor meerdere dingen.
Oh top dank je voor je reactie! Vooral inderdaad minder hitte lijkt me met mijn droge haar beter. Dat je haar nat moet zijn is niet zo erg, ik was het om de dag ongeveer dus als ik het daarna gelijk in model kan föhnen/stylen is dat prima.
Ik ga er nog eens over nadenken haha.
Ik weet niet of je in de buurt van Utrecht woont of er weleens komt, maar in Hoog Catharijne is er zo’n Dyson kiosk dus misschien kun je hem daar een keer proberen? Neem aan dat ze hem daar ook gewoon hebben. Volgens mij zijn (of waren) er ook stands in de Bijenkorf