Heeft iemand tips voor een fijne hypoallergene mascara? Bij voorkeur waterproof, want heb het idee dat daardoor de krul van m’n wimperkruller beter blijft zitten dan met een niet-waterproof versie.
Ik gebruik de Etos ‘care for me gently’ waterproof al jaren naar volle tevredenheid. Eigenlijk de enige mascara waar mijn ogen niet van tranen, daar kunnen voor mij de duurdere hypoallergene mascara’s niet tegenop.
Brokkelt niet, blijft als een huis zitten en houdt een mooie vorm in mijn wimpers.
Niet bij de primark in zwolle
Ja die lag hier in Antwerpen! Verdorie wist niet dat 't een dupe was haha.
Ja geen idee, er staat bij “looks like” dus was benieuwd of iemand ‘m al had gezien en geprobeerd haha!
Ik was net in Hilversum en daar hadden ze hem niet
Ik heb echt van de één op de andere dag een rimpel complex jonge
Ik ben net verwoed door mijn foto’s gaan scrollen wanneer die krengen opeens zijn komen opzetten.
Welke huidverzorging gebruiken jullie om verdere schade de beperken?
Spf! Elke dag
Botox
Retinol!
or D: all of the above
Ja en nog een beetje vitamine C hier en daar
Thanks allemaal! Op de Botox na ga ik ermee aan de slag
Sinds ik ben gestopt met de pil heb ik op m’n kin last van kleine puistjes en rode vlekjes. Normaal had ik daar nooit last van dus heb geen idee wat ik ervoor moet gebruiken. Iets met BHA? En welke zijn dan fijn? Had net een fijne huidroutine maar kan nu weer opnieuw beginnen haha
Ik ben op zoek naar een hyaluron serum en heb me via sproetonline, verschillende instagrammers en ingrediëntenlijsten proberen te verdiepen. Nu heb ik er 3 waar ik tussen twijfel. De Hema Ultra Hydrate Skin Booster, The Ordinary Marine Hyaluronics en de Vichy Mineral 89 Booster. Is er iemand die er nog meer verstand van heeft die mij van deze 3 de beste kan adviseren?
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik heb die van de hema nu in gebruik en hij bevalt goed maar dan denk ik toch ergens weer dat die van Vichy beter moet zijn vanwege de prijs. Stom gedacht eigenlijk haha. En dat terwijl die van de Hema in verhouding duurder is… Ik ga nog eens kijken naar die van The Ordinary die jij noemt! Dankjewel!
Ik kan je voornamelijk The Ordinary Marine Hyaluronics afraden. Voor een droge huid is dit veel te weinig hydratatie. De andere HA is beter, maar vrij plakkerig. Is trouwens sowieso wel een eigenschap van HA.
Zelf gebruik ik Hada Labo Gokuijun Premium Lotion met verschillende soorten hyaluronic acid. De verschillende moleculaire vormen dringen ieder een andere huidlaag in. Daardoor is het ook zo waanzinnig effectief. Ik koop het bij Yesstyle, maar je kunt het bij meer sites krijgen.
Jammer dat is juist het beste