Haar/ kapsel topic #1

Kan volgens mij alleen slijten, gewoon normale shampoo gebruiken (sowieso niets zilver/no yellow etc)

1 like

Paar keer achter elkaar wassen met shampoo misschien?

2 likes

Een paar keer wassen helpt denk ik wel. Normaal gaat een toner zo’n 6 a 8 wasbeurten mee.

1 like

Mij hielp het wassen met ketchup. Ja het stonk, de douche was heel vies, maar kreeg de toner wel uit mijn haar zonder veel schadelijke uitdrogende middelen.

1 like

Er is dus nog hoop! Haha. Ik ga met jullie tips aan de slag, thanks! Hopelijk gaat het lukken

Ik ben vanmiddag naar de kapper geweest en heb het advies gekregen shampoo te gebruiken voor beschadigd haar zonder sulfaten/sls

Heeft iemand tips?

1 like
2 likes

Deze shampoo gebruik ik van de kapper, vind deze lijn erg fijn voor mijn haar: schwarzkopf fibre clinix shampoo

6 likes

De shampoos van nature’s box

3 likes

Eens! En je kan ook navullingen kopen voor de flessen. En best vaak 1 + 1.

2 likes

Ik heb inmiddels behoorlijk veel grijze haren. Ik heb een hele tijd niet geverfd (was te ziek) dus nu is het goed zichtbaar. Het ding is dat de structuur van de grijze haren zo anders is: ze staan echt alle kanten op. Ik doe er standaard een antifrizz-spulletje in en olie. Voor mijn gepigmenteerde haar is dat voldoende, maar voor de grijze haren niet. Ik ga het binnenkort laten knippen en verven, maar what to do om die grijze haren in bedwang te krijgen? Enige wat ik kan bedenken is de stijltang.

3 likes

Helaas geen tips voor je, maar wel heel erg herkenbaar. Bij mij staan ze ook alle kanten op

3 likes

Ah, wat lief! Zou ook wel willen dat ik het mooi vond.

1 like

Gebruik je conditioner en een haarcreme achteraf? Dat maakt alles wat zachter/soepeler dus ook je grijze haren waarschijnlijk.

2 likes

Heeft iemand de gouden tip voor bijv. een mousse die ervoor zorgt dat m’n Dyson geföhnde haar een langere hold heeft maar tegelijkertijd nog wel goed uit te borstelen is?

1 like

Wel conditioner, maar ik kan misschien beter overstappen naar een leave in. En iets van haarmasker gaan gebruiken.

@Electric daarmee krijg ik het misschien wel in bedwang, maar mijn ervaring is dat het te vet voor de rest van mijn haar is.

3 likes

Het is er uit! (Vitamine c behandeling) Maar ik ga nooit meer terug want dit is wat ze er van hebben gemaakt :

Echt ik HAAT het. En overal waar ik kom verzieken ze het gewoon.

3 likes

Ik twijfel al heel lang over de Dyson Airwrap. Ik weet dat krullen daarmee soms snel uitzakken en heb al veel filmpjes met tips bekeken maar ik vroeg me eigenlijk af of dat uitzakken ook zo gebeurt als je de andere opzetstukken gebruikt. Ik zou mn haar er gewoon mooi mee willen fohnen zodat er meer volume in zit enzo (en ook wel willen krullen natuurlijk) maar zakt dat volume wat je dan creëert dan net zo snel uit als de krullen die je er mee kunt maken? Hebben jullie daar ervaring mee?

2 likes

Thanks! Bij mij blijft bijna nooit iets zitten maar ik heb een soort van valse hoop dat de Dyson alles oplost :joy: jammer dat je geen proefperiode hebt waarna je ‘m terug mag sturen eigenlijk. Het scheelt dat ‘ie vaak uitverkocht is, dan kun je nog langer nadenken.

1 like

Als je bij Dyson besteld heb je dat wel, daarna kun je hem nog terugsturen. Dat was in ieder geval we zo toen ik hem kocht (zo’n 4 a 5 jaar terug)

1 like