Hardlooptopic #2

Ik ren eind oktober de marathon van Dublin en ik denk al maanden what the fuck heb ik gedaan, maar ik rende afgelopen zondag 25km en die ging eigenlijk best prima?! Dus nu begin ik er toch langzaam in te geloven dat ik hem wel kan uitrennen.

17 likes

Ik heb net even casual een PR op de 10km gelopen tijdens mijn training van 11km :sweat_smile:

Heb alleen maar de tempos die ik moest lopen van Runna gevolgd. Wel echt trots op mezelf. Kom langzaam dichterbij de 15km voor de Zeven Heuvelenloop :ok_hand:t2:

20 likes

Ik was op zoek naar een fijn 2 in 1 broekje. En ik had deze bestemd van Halara: SoftlyZero™ Airy Super High Waisted 2-in-1 InstantCool Yoga Shorts 7’’ with Pockets 1. En het lijkt echt een shabby website. Maar ik had het binnen 4 dagen binnen. Ik heb er nog niet in gelopen dus weet nog niet of hij opkruipt. Maar hij zit in ieder geval heel erg lekker! Lekker hoog, elastisch, leuk model, veel zakken. Ik heb goede hoop

2 likes

Ik heb deze! Zit fantastisch!!! Maar hij kruipt bij mij omhoog.

Nog meer die deze week de livestream van UTMB-week gekeken hebben en nu live naar de start van UTMB!? Echt zo leuk om te volgen.

2 likes

Suuuuper fijn broekje, je voelt niet dat je hem aan hebt en hij kruipt bij mij absoluut niet op (ik heb de midden lengtemaat). Maarrrrr ik deed m’n telefoon in het achterzakje en toen liep ik drie stappen later bijna in m’n blote kont… Dus nu moet ik daar weer een oplossing voor vinden🙃

Ik heb me net ingeschreven voor de 10k Startbaanrun op Vliegbasis Soesterberg. Ziet eruit als een hele toffe loop. Iemand die ooit gelopen hier?

3 likes

Ja ik een paar jaar geleden! Het is een idd een leuke wedstrijd, niet heel massaal. Bij mij was er toen harde wind, dan is het wel pittig over de startbaan.

1 like

Ik heb de laatste tijd heel vaak trek tijdens het hardlopen. Eerst bij langere runs (10km) en dan vaak rond 8km en vandaag al bij 4km. Als ik dan thuis kom dan is de trek verdwenen. Heel gek, neem nu soms wat kleins mee wat ik dan tussendoor op eet.

Ik eet van te voren vaak 2/3 sneetjes zuurdesembrood, 1/2 met appelstroop en 1 met pindakaas en banaan. Ik heb daarna ook geen trek meer. Dit zou denk ik wel voldoende moeten zijn.

Heeft iemand hier ook wel eens last van?