Geen ervaring met deze legging.
Stox onder een lange broek gaat prima!
Geen ervaring met deze legging.
Stox onder een lange broek gaat prima!
Ik droeg mân stox altijd zonder problemen onder lange legging. Alleen wel chiller om eerst je sokken aan te doen en dan je legging
Ik heb vandaag de Veluwse trailrun gelopen! Echt een leuk en goed georganiseerd evenement. Heb de eerste 8km met mân vrienden gelopen en toen gingen zij steeds trager en ik had nog wel flink in de tank dus toen ben ik alvast alleen vooruit gegaan voor de laatste 5km. Het begin en het stuk voor de finish wel druk. Denk dat het wel zou helpen als ze in kleinere heats zouden starten met een paar minuten er tussen. Tot het eerste drinkpunt was het echt druk.
En laatste km tot de finish was over de heide op een 1 persoons pad, dat was ook jammer want ik had nog wel zin in een eindsprint maar er was geen ruimte om in te halen. Maar goed, ik ging toch niet voor een snelle tijd dus dat maakte ook niet uit.
Volgend jaar doen we zeker weer mee!
Mijn zus stelt voor om samen de halve marathon in Edinburgh te doen. Het verste wat ik tot nu toe heb gedaan is 10 km, die halve is eind mei. Denken jullie dat dat haalbaar is voor mij?
Lijkt mij zeker haalbaar. Schemaâs van 10 km naar een halve gaan vaak uit van 12 weken. Als je zoals jij een ruim half jaar hebt kan je het zelfs nog rustiger opbouwen. Ik zou gewoon elke week sowieso 1 lange duurloop doen en telkens ietsjes verder lopen (met 1x in de maand even niet om die week uit te rusten). Je zal jezelf verbazen hoe snel je dan opbouwt (wel tempo laag houden in die duurloop).
Ja dit is zeker haalbaar! 10 km is een mooie basis om vanuit daar verder te trainen naar een halve marathon. Als de halve marathon eind mei is, heb je nog 8/9 maanden om te trainen. Je kunt het dan rustig opbouwen en gewend raken aan de langere afstanden. Je zou tussendoor nog eventueel een 15km kunnen lopen tijdens een hardloopevenement. Dan heb je weer het gevoel van een evenement en een langere afstand dan je eerder hebt gelopen.
Vandaag 8,5 KM hardgelopen. En het ging LEKKER! Niet gewandeld, heerlijk tempoâtje. Had nog langer door kunnen gaan. Dusssss misschien dat ik mân ticket toch weer terug ga boeken naar 10K . Heb overigens veel fijne looptips gekregen van de fysio waardoor ik zelden nog last heb van mân blessure
Vanochtend een behoorlijke hike gedaan met 600 hoogtemeters en bij thuiskomst even gehangen en daarna toch mezelf een schop onder mijn hol gegeven om te gaan hardlopen volgens mijn trainingsschema. 90 minuten gedaan en ook hierbij 190 hoogtemeters (ben op vakantie en er is hier geen vlakke km te bekennen) en het ging soms een beetje moeilijk maar ik hobbelde gewoon best prima door?! Blijf mezelf verwonderen over hoeveel vooruitgang ik boek. 2 maanden geleden was 90 min. Hardlopen per defenitie nog afzien en nu voelde het wel goed, en dat na die wandeling.
Ik heb mezelf ook weer de deur uitgesleept voor een klein rondje a 3km. Ik heb 1,5 maand niks gedaan dus was weer even afzien. Maar trots dat ik gegaan ben want ik stel het al veel te lang uit . Het plan is met de Evy app vanaf nu 2 a 3 keer in de week opbouwen.
Heeft iemand nog een tip voor een goede sportbh?
Iemand nog goede suggesties voor een lange hardlooplegging? Was net bij de hardloopwinkel maar daar was het superdruk (op een dinsdagmiddagâŠ) met mensen die nieuwe schoenen nodig hadden. Dus kon niet een medewerker voor advies vragen. Zelf wat gepast maar aanbod was mwah.
Wat ik zoek:
Ik had er trouwens 1 van Craft gepast. Nou het was of ik een 60 denier panty aan had zo dun/doorschijnend was die. Ook een van Nike die best okee was maar die was er niet in mijn maat. En online kon ik het model niet terug vinden (of deze winkel had een enorme marge. Broek was 70 euro en online vond ik alleen het mogelijk zelfde model voor 40 euro)
Ook voor lange leggings ben ik heel blij met ninepine
Jammer dat je Fusion niet gepast hebt, dat merk verkopen ze daar ook. Mijn favoriete leggings zijn dat.
Heb het hier al vaker getipt maar Uniqlo!
Ik heb dat merk niet gezien. Het is een wat kleinere vestiging dus misschien daarom niet. Vond sowieso maar een heel belabberd klein rekje leggings.
(Als iemand nog een winkel in Rotterdam weet met veel aanbod qua kleding en goed advies houd ik me ook aanbevolen!)
Uniqlo is een aparte winkel kn amsterdam en den haag.
Ik zweer ook bij die leggings!
Er zit nu volgens mij ook een Nike Store in Rotterdam
Zie dat ze een ook een langer vallend model hebben!
Dit weer voor hardlopen đ«¶đŒ Direct een pr gerend na mn zwangerschap (is al 1,5 jaar geleden maar toch). Hardlopen in de heuvels op vakantie heeft denk ik ook wel bijgedragen. Zo chill als je in de ochtend kunt, voelt zo goed de rest van de dag
Ik ben begonnen met hardlopen, maar ik moet steeds al snel stoppen omdat ik zoveel pijn heb in mijn kuiten. Heb de juiste hardloopschoenen voor mijn voeten. Ik loop eerst een km warm en doe nog een paar rek oefeningen, maar de pijn blijft echt totdat ik stop. Dan gaat de pijn ook wel snel weer weg. Dit is op een loopband, maar ook buiten het geval. Iemand tips?