Hardlooptopic #2

thanks voor de update! fijn dat jij er iig geen last van hebt. ik heb voor regen trouwens een dun jasje van nike running, het houdt niet alle regen tegen maar zorgt wel dat ik iig niet onderkoeld raak :ok_hand:t2:

1 like

Ik dacht nog, je hebt van salomon ook hardloopvests voor vrouwen. Misschien heb je dat al maar anders kan ik mij voorstellen dat zoiets door de pasvorm misschien minder gaat schuren?

ja, ik heb zelf juist ook een vrouwenmodel, maar het is gewoon de stof aan de binnenkant die te ruw is. een beetje beweging is denk ik niet te voorkomen, al kan ik misschien nog wel wat proberen strakker te maken. maar goed, voorlopig is het toch allemaal geen probleem want de tijd van singlets/sportbhs is voorbij :coffin:

1 like

Vandaag een loopanalyse gehad en het zijn deze geworden! Had stiekem liever een andere kleur gehad aangezien ik altijd op de hei of in het bos ren, maar die hadden ze niet.

10 likes

Mooi!

4 likes

Laatste duurloop vandaag gedaan! Ik ben weer klaar voor de marathon (Amsterdam), ik heb zelfs al een startbewijs! Het was echt heeeeerlijk weer om te lope m’n vandaag.

15 likes

Meer mensen die vandaag de kwart (of halve) Marathon van Texel hebben gerend? Wat een prachtig weer!

4 likes

Gisteren een 52km gelopen met zon en regen en vandaag 16km lekker in het zonnetje :sun_with_face:

11 likes

Ik wilde gisteren 12km lopen maar ik ben na 800m omgedraaid omdat m’n schenen te veel pijn deden. Zo kut, vind het echt frustrerend dat dit blijft terugkomen. Hield mij heel braaf aan mijn schema voor een snellere 10 kilometer dus ik vind het jammer dat ik nu één of meerdere trainingen ga missen.

Ga weer een afspraak plannen bij mijn fysiotherapeut. Weet gelukkig dat ik niet echt iets kapot maak en waarschijnlijk wel door kan blijven rennen, alleen gister deed het echt te veel pijn.

1 like

oh en wil deze video even delen, moest huilen haha:

2 likes

Mocht iemand nog twijfelen om vandaag te gaan, het is echt heeeerlijk weer :heart_eyes: Dus doen hahah

Ik heb net een intervaltraining gedaan en echt wat haat ik dat hahaha, voelt echt als een noodzakelijk kwaad

8 likes

lekker!!

ik heb net helemaal uitgebreid gedoucht en m’n haren gewassen omdat ik dacht dat ik toch niet ging lopen vandaag maar nu twijfel ik of ik straks heel uitgebreid ga rekken en foamrollen en dan toch nog een poging ga wagen…

1 like

Anders gewoon lekker lang wandelen!

1 like

Ik heb ook telkens last van mn schenen, mega frustrerend. Heb deze zondag de 5km Singelloop staan maar heb nog steeds geen 5km gerend :grimacing: wordt op karakter

Ik blijf ook maar scheenklachten houden :+1::v: volgende week weer naar de fysio

Zalig loopweer laatste tijd :green_heart:

15 likes

Ja echt heerlijk! Ik heb morgen een 10km run (Rondje Bergen), dus ik hoop ook op een zonnetje.

3 likes

Ik ben vanmorgen vroeg een lang stuk gaan lopen (meer dan 15 km) en het was zo lekker! Beetje heiig toen ik wegging en vrij koud. Opkomend zonnetje erbij :smiling_face_with_three_hearts:
Had wel verwacht dat ik nu ongeveer zou instorten, maar ben de hele dag al mega productief bezig

8 likes

Jaaa dit is echt mn favoriete weer om te lopen!

Ik ben echt lekker bezig de laatste tijd, ik geniet echt van het lopen en ga eigenlijk nooit meer met tegenzin. Dat is ook wel eens anders geweest haha. Morgen ga ik weer!

5 likes

Wie heeft er ook zo genoten van de Singelloop vandaag? Ik heb de 10 gedaan. En dat ging echt zo goed! Meer dan een uur lang genoten van de sfeer, de toeschouwer en het koele herfstzonnetje. Was mijn eerste hardloopevenement ooit maar zéker niet de laatste. En die weg naar de finish. Ál die juichende toeschouwers. Fantastisch :heart:

9 likes