Hardlooptopic #2

Ja heerlijk!! Zulk lekker weer ook. Ik vond de weg alleen op sommige plekken wel heel smal waardoor het moeilijk was om in te halen, dat vond ik wel vervelend (had misschien ook in een andere wave moeten zitten). Maar vond het ook heel leuk!

5 likes

Het was ook mijn eerste! PR gelopen ondanks steken in mijn zij maar ook lekker genoten, en omg ik heb gewoon aan een wedstrijd meegedaan! De Pollewop van 1 jaar geleden kon nauwelijks 3 min achter elkaar lopen en klonk daarna als een aangespoelde walvis met enorme kramp in haar kuiten. Ik zat helaas in startwave 5 (omdat toen ik mij inschreef nog nooit 10 km had gedaan en als tijd 1 uur 30 had opgegeven) maar ik vond het soms echt onverantwoord druk door de combi zeer snelle lopers (te laat ingeschreven) en trage lopers en dan ook nog een mega grote groep.

8 likes

Hoe ging het?

Ik had nog nooit eerder 10 km gelopen en het ging best goed, behalve dat m’n blaas het ineens niet meer hield??? Dus als je me hebt gespot, neem die observatie pls mee je graf in <3

Verder wel best blij met m’n tijd! En de sfeer was zo goed!

6 likes

Ahhh ik had wel een beetje fomo voor de singelloop! Volgend jaar wil ik ook meedoen

2 likes

Voor een eerste keer ben ik best tevreden maar het was wel afzien haha! Was te hard gestart en kreeg mn hartslag en ademhaling niet echt lekker onder controle. De schenen zaten iig niet in de weg haha!

2 likes

Wat goed zeg!!

1 like

Rondje Bergen gisteren was heerlijk! Echt fijn weer om te lopen, wel veel mul zand in de duinen. Dus dat was iets pittiger.

14 likes

Vanmorgen had ik het bos en heuvels voor mij alleen, maar 2 mensen gepasseerd.
Echt zo intens genoten van het lopen in stilte omringd door herfst als vallende bladeren en overal paddenstoelen.
Zo fijn dit bijna dagelijks te hebben :100:

13 likes

Tijdje terug kreeg ik op social media vaak van die reels waarin een audiofragment werd gebruikt waarin iemand zich afvroeg of de Boston marathon even lang was als andere marathons oid “All marathons are the same lenght, that’s like common knowledge”.

Ik dacht: Haha dit kan alleen in Amerika. Tot mijn collega zich afvroeg of marathon X even lang was als marathon Y…

Toch niet zo common knowledge :sweat_smile:

4 likes

Om een of andere reden heb ik nooit een melding gezien van je reactie! Maar thanks nog voor je advies.

Inmiddels ren ik zo’n 2 a 3 keer per week en idd in mooie natuurgebieden meestal! Ik heb me een tijdje geleden ingeschreven voor een run en dat was wel echt goede motivatie om consequenter te gaan. Zondag is het zover, 5 km, ben heel benieuwd! :partying_face:

4 likes

Zo fijn gelopen vanmorgen! Regen, regenbogen, zon nog meer regen. Bos vol paddenstoelen, geen mens gezien. Fijn ruim 32km gelopen :green_heart:

8 likes

Ik vond het vanochtend iets minder. Keiharde wind. Maar alsnog wel lekker gelopen. Deed een piramide. Vind dat altijd zoooo zwaar

1 like

Ik had vandaag een lokale 5k. Destijds ingrschreven met de gedachte om voor een goede tijd te trainen maar er kwamen wat blessure-dingetjes en motivatie-dipjes tussendoor.

De striemende regen en de wind maakte niet dat ik met heel veel zin van huis vertrok. En zoals altijd ging het inlopen superslecht waardoor ik het liefst rechtsomkeert wilde maken :D.

Maar uiteindelijk best okee gelopen. Doel was onder de 30 minuten en ik zat op 29.15. Had alleen geen waterproof mascara op dus zag eruit als een emo-panda :panda_face:

15 likes

Ik heb vanmorgen ook een lokale loop gedaan, voor het eerst 15 km :exploding_head: ik kom zeer zelden voorbij de 10 dus ik zag er wel een beetje tegenop. Het ging niet makkelijk, met name rond 12/13 had ik t zwaar (wind tegen), maar het viel ook niet tegen!! Ben niet gaan wandelen haha dat was het doel
Alleen irritant dat de route eigenlijk langer was dan dat, namelijk zo’n 15.45, en mn tijd is ook hoger dan verwacht daardoor. Ze hebben het zelf wel als 15km behandeld en dan dus die iets langere tijd erbij waardoor het gemiddelde ook lager uitkomt. Vind het vooral irritant omdat het hierdoor niet onder de 1.40 uitkomt :joy:
Nu trainen voor de Bruggenloop in Rotterdam in december, dat kunnen ook wel barre weersomstandigheden zijn maar ik hoop toch een snellere tijd.

11 likes

Ik heb vanmorgen (zoals elke zondag) 10k hardgelopen. Ik begon in de regen en eindigde met zon. Ook mooi, al die herfstkleuren buiten.

6 likes

Was dit het traject wat over de A16 ging? Ik zag de foto’s/filmpjes van mensen uit mijn hardloopgroep en het zag er zo gaaf uit.

Ja!! Was echt leuk zo’n stuk, wel warm in die tunnel maar over het algemeen een leuk afwisselende route, en een kans over zoiets te lopen krijg je niet zo vaak natuurlijk
24 november is er 1 die door de Blankenburgverbinding gaat, dan kan ik helaas niet maar die lijkt me ook tof

3 likes

Super goed gedaan, je eerste 15km is wel een mijlpaal!

2 likes

Ik heb heerlijk gelopen vandaag, zo grappig hoe de eerste paar km zwaar voelt en de laatste 2 van de 8 echt zo soepel!

5 likes