Ik wilde vandaag eindelijk, na 3 maanden, weer proberen te lopen na een heupblessure, maar nu laadt mijn horloge niet op. Boehoee!
Ga alsnog wel, maar baal er wel van. Heb een dure Garmin Forerunner music (na jaaaaaren een simpele Polar te hebben gebruikt), verwacht toch we dat die lader langer meegaat dan een half jaar, ook al heb ik hem 3 maanden niet gebruikt.
Wat is het weer een prachtige dag om hard te lopen! Heb heerlijk 10 kilometer gelopen vanmorgen.
Het meest fantastische hardloop weer dit. Zon, weinig wind en lekker koud ![]()
—————————
Ik heb 4 km gelopen, want 3 weken ziek geweest en moet weer helemaal opbouwen merk ik. Maar wel lekker gelopen
Wat een mooie hardloopdag voor jullie!
Hier is het grijs en grauw. Ik ga morgenochtend weer hardlopen, hopelijk komt de zon dan wel door.
Ik ging vanmorgen ook lekker in het zonnetje lopen, maar het werd wandelen want mn scheen protesteerde ![]()
Ja, zo zalig na die vorst
en dan zon, heerlijk een 31km weggelopen vanmorgen
Wat een heerlijk weer om een rondje te rennen! Vanochtend 10k gelopen, zo leuk om in bosrijk gebied te rennen met alle herfstkleuren.
Vandaag was het zo ver en ik heb ruim 2 minuten van m’n PB af gelopen en ben 111/131 in mijn leeftijdscategorie geworden dus bij lange na niet laatste, vond het erg leuk om te doen! Wel te snel gestart natuurlijk haha maar daarna wel weer een beetje gas terug kunnen nemen zodat ik het tenminste ook vol kon houden
Ik heb (na tips hier) een legging van Fusion en ik zag dat ze ook een wintervariant hebben. Geen persoonlijke ervaring mee, maar staat ook op mijn lijstje.
Ja Fusion (again
) de warme versie. Heerlijk met fleece aan de binnenkant Ik kies zelf altijd deze want die heeft een hoge taille! Je kunt je nu ook aanmelden voor hun nieuwsbrief, waarschijnlijk gaan ze met BF een kortingsactie doen al verwacht ik niet meer dan 10-20%.
Ik heb dus een paar jaar geleden ninepine gekocht en ben daar super blij mee. Maar na 5+ jaar merk ik dat het wat losser is gaan zitten, misschien toch een beetje uitgerekt en het koord is er uitgegaan in de was dus nu zakt mn legging een beetje af. Dus ik wil een nieuwe kopen binnenkort, twijfel nu zo of ik bij ninepine blijf of fusion wil proberen ![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je misschien hier een seintje geven als ze BF korting hebben? ![]()
Ik wil shokz gaan kopen met BF voor het hardlopen! Ik loop altijd met m’n honden dus vind een koptelefoon of gewone oortjes niet fijn, want dan kan ik niet horen wat ze doen als ze achter me zijn. Maar nu ik langere afstanden begin te lopen is zonder muziek wel een beetje saai soms, of m’n eigen gedachten gaan met me aan de haal haha.
Ik heb op aanraden van het forum fusion gekocht maar hij zakt bij mij dus af… Maar wellicht dat het aan de maat ligt
Ik denk dat je geen spijt krijgt hoor! Ik heb ook met mijn eerste Fusion legging meer dan 5 jaar gedaan totdat de stof bij mijn dijen versleten was (niet eens de naad maar echt de stof zelf). Ik vind dat best goed! Nu heb ik veel meer in de kast liggen dus ik weet niet meer precies hoe oud of nieuw alles is. Maar ze gaan echt lang mee! Bij mij zakken ze niet af (behalve de tights met lage taille) terwijl er geen touwtje in zit.
Ik ben heel erg benieuwd naar Ninepine dus misschien moet ik dat ook eens kopen om echt te kunnen vergelijken ![]()
En welke heb je? Die met hoge taille of de unisex? Mijn eigen ervaring met andere merken is dat ze ook afzakken als die net te klein is, dan is de stof gestretched ofzo en als je dan beweegt dan kan het niet nog verder meebewegen en gaat die dus afzakken. Een truc is, als je kan squatten en hij blijft zitten dan is de maat goed. Ik draag zelf een M terwijl ik met spijkerbroeken naar 40 neig en hij zit niet té strak.
Ik baal zo erg, heb vrij plotseling last van shin splints… dacht echt dat het me bespaard zou blijven want had nooit last van pijn in het begin en ik heb al heel vroeg goede schoenen gekocht ook. ![]()
![]()
Wat kut
. Ben je al naar een goede fysio geweest? Ik heb ruim 10 jaar bijna niet gelopen met “shin splints” maar het bleek uiteindelijk eigenlijk makkelijk op te lossen en ik mocht ook blijven rennen.
Oh dat klinkt hoopvol! Ik heb nu oefeningen gekregen van een vriendin die er ook last van had dus die ga ik deze week proberen. Anders volgende week op zoek naar een fysio dus.