Lol dit is toch nergens voor nodig? āOwnā gewoon wat je doet en kan. Dit is toch een super goede prestatie? En ja, misschien bestaan er vrouwen die veel sneller kunnen lopen, maar die waren niet bij die wedstrijd of deden een kortere afstand. Of als het deelnemersveld heel klein is dan is de kans ook veel groter dat je hoog klasseert, dus ik snap ook niet dat je dan verbaasd bent. Je staat toch vaker op het podium bij ultra trails in Nederland? Nogmaals, gewoon OWNEN (wat is het in Nederlands?
) dat jij dat doet en verdient. Als je een keer bij een grote internationale race in de prijzen valt dan mag je verbaasd zijn haha. 
Dit is niet negatief bedoelt, je mag (moet) gewoon trots zijn op wat je doet en niet downplayen of vals bescheiden zijn met āik werd per ongeluk 3eā. Je loopt ontzettend veel en je bent gewoon goed in die afstanden.
Iemand die dit nog veel erger heeft is Hinke Schokker en aan haar irriteer ik me echt heel erg.
(Sorry ik wil jou niet met haar vergelijken maar ik moest meteen aan haar denken) Zij zegt met alles wat ze doet, oh hihi ik was niet getraind / oeps ik heb gewonnen / oeps ik was mijn schoenen vergeten / bijna te laat / per ongeluk aan de start belandt⦠En weet ik wat nog meer.

(Hoorde trouwens via geruchten dat ze weer issues met de doping autoriteit heeft en waarschijnlijk weer geschorst is)