Ik vind het fijn omdat het inderdaad trainingsschema’s genereert die redelijk voor jou op maat gemaakt zijn: je kan dus je hardloopniveau, tempo, comfortabele afstand etc invoeren en ook wat voor soort schema je wil (optimaal, gebalanceerd bijv. maar ook hoeveel dagen je wil trainen, welke dag je long run etc). Het is flexibel in de zin dat je trainingen kan verschuiven, maar ook dat je je schema terwijl je het volgt kan aanpassen. Als je bijvoorbeeld merkt dat het je toch te veel vermoeid, dat je het niet in je leven ingepast krijgt of dat je juist een tandje bij kan en wil zetten kan je dat gewoon aanpassen en dan worden de toekomstige trainingen aangepast, maar hoef je niet een heel nieuw schema te beginnen.
Je kan ook krachttraining (zonder materiaal of wat je tot je beschikking hebt), mobility en Pilates in je schema toevoegen en dat krijg je dan ook gewoon gepresenteerd.
En verder synchroniseert het perfect met m’n Garmin, dus de trainingen worden ook in m’n horloge geladen dus ik kan gewoon gaan en mn horloge geeft aan wat ik moet doen. En ik geloof dat de app het ook opmerkt als je altijd sneller of langzamer gaat dan de target pace, en dat het dan vraagt of je het schema wil aanpassen.
En die estimated time voor het trainingsplan vind ik motiverend:
Je kan het gewoon twee weken gratis proberen toch? Volgens mij kan het sowieso en anders kan het met de code GIFTED.