Heb je tips voor schoenen met brede toebox (en toevallig tegen overpronatie)? Met mân ASICS GT-2000 had ik geen/weinig last van te weinig ruimte voorin, maar toen ik nieuwe Brooks Adrenaline GT kocht in dezelfde maat (op aanraden van de verkoper) zijn er dus allemaal problemen aan mân voeten ontstaan. Had ongeveer tegelijkertijd online Brooks Horizonâs gekocht in dezelfde maat voor mân tempo en interval trainingen en voor race day.
Achteraf zijn die Adrenalines gewoon Ă©cht te klein (@Evert ). In elk geval een halve maat te klein en los daarvan misschien ook niet de juiste schoenen voor mij want ik las achteraf online dat veel mensen de toebox âsnugâ vinden. Of die horizons nou passen of niet twijfel ik over, die zitten sowieso beter maar of ze echt goed zitten weet ik niet en vind ik lastig te zeggen op basis van mân loopjes tot nu toe, want ik had dus al blaren etc.
Deze blauwe nagel komt in elk geval doordat ik een blaren pleister op de voorkant van die teen had geplakt omdat mn huid daar heel dun was door een gigantische blaar door die adrenalines eerder, en die pleister is tegen de voorkant van mn nagel gekomen en daarmee dus 21km gerend.
Overweeg nu gewoon weer nieuwe asics te kopen maar ik vond het grondcontact en hoe dat voelde veel lekkerder op die Brooks
en ik ga woensdag sowieso eerst langs een podotherapeut want volgens de medische pedicure komen mân klachten ook door mn scheve grote tenen