@lix Nou ik wilde ook wel echt graag die 50km doen hoor! Het leek mij heel vet om zoān doel te stellen en ik had ook wel zin om daar voor te trainen etc! Dus het is niet alleen het naar Engeland gaan, het is wel de combinatie van dat die specifieke ultra mij leuk en geschikt leek, op die plek, en de afstand en het trainen etc. Ik vond trainen voor de halve marathon ook heel bevredigend omdat ik echt nooit gedacht had dat ik zoān afstand zou kunnen lopen, en dan die ervaring van het werk gewoon doen en het dan kunnen vond ik heel vet (en helend om eerlijk te zijn
). Dus ik dacht tja, als ik dat kan dan kan ik dit ook.
Maar ik zal toegeven dat ik gisteren nog eens even goed kritisch en realistisch gekeken heb hoe het trainingsblok er dan uit ziet en ik moet toegeven dat ik ook wel āschrokā toen ik echt even nadacht hoe het moet zijn en wat het eigenlijk betekent om een paar weken achter elkaar een 34, 36, 38, 40 long run in het wekend te rennen
en daarnaast nog 30km per week bij elkaar opgeteld aan easy runs en tempo/interval. Dus ik realiseer mij nu dat het misschien niet het leukste is om nĆŗ voor die 50k te gaan en het toch nog wat op te breken.
Ik denk dat ik mij ga inschrijven voor een 34k trail in Nederland half augustus, en kijken hoe ik dat vind. En misschien dan volgend jaar naar Engeland
(Alleen ik heb ook een heel sterk nu of nooit gevoel, weet niet waarom dat is)
Edit: en nog een toevoeging, āalles of nietsā zit heel erg in mān aard en daarom raakte ik vroeger ook altijd geblesseerd met sport. De laatste anderhalf jaar heeft hardlopen expliciet mij ook heel erg geholpen om te ervaren dat het beter is om voldoende rust te nemen, langzaam op te bouwen, ook langzaam te lopen, dat het niet altijd sneller of verder of beter moet, etc. Was dat denk ik even uit het oog verloren met dit plan
dus bedankt om mij er even aan te herinneren