Oeh thanks! Ik ben maandag uiteindelijk gewoon naar de sportschool gedaan en heb week 1 training 1 van Natacha Oceane haar Hybrid programma gedaan. Dat was lower body + wat run specific oefeningen, en ik kan nog steeds niet normaal lopen
Deze week zit het het hardlopen wel in de weg.
Maar dat wordt vast minder als ik het vaker doe.
Ik zit vooral een beetje te worstelen met hoe ik het in de week combineer met rennen. Ik deed meestal op dinsdag interval/tempo, dan heb ik 's ochtends ook een chill tijdblok waarin ik het altijd kan doen. Dus als dat zo blijft dan wil ik op maandag inderdaad niet zwaar en zeker niet benen trainen, maar eigenlijk is maandag sporten wel een chille dag voor mij, chiller dan alles in de rest van de week moeten proppen. En ik wil ook niet met zware benen m’n long run in het weekend doen.
misschien zoiets:
maandag easy run + upperbody?
dinsdag interval/tempo
woensdag benen?
donderdag rust
vrijdag of zaterdag long run
en dan kan ik eventueel nog een extra easy run doen op vrijdag, zaterdag of zondag. OF ik moet een krachtsessie juist op zondag doen. En dan inderdaad nog pilates en mobility tussendoor ![]()
Nouja, ik moet het ook gewoon gaan ervaren. Bedenk mij nu ook dat ik nu rekening houd met die upper/lower split, maar er zitten ook heel leuke full body dagen in die ik denk ik wel wil doen dus dan slaat deze hele verdeling weer nergens op.
Ook nog bedankt @hummus en @zaatar trouwens, maar jullie focus ligt zo te horen inderdaad bij kracht en voor mij is m’n focus wel meer rennen denk ik. DENK ik