Hahaha ik meld me zodra ik lid kan worden
Ik had dit ook en kwam er achter dat het eigenlijk m’n grote teen was! Haha
Hopelijk komt er in elk geval iets uit waar je wat mee kan
Oh, dat verwacht je ook niet! Ik denk dat het mijn looptechniek is. Dus ben benieuwd wat voor huiswerk ik meekrijg
Oh dat is stom! Maar verder was het wel leuk/ is het goed gegaan?
Heb je fysio of iets anders gehad voor je grote teen??
Flinke last van de warmte, ging niet helemaal zoals ik wilde, maar ik ben blij dat ik heb uitgelopen heb!
Haha heb ik vorige week ook nog gedaan om van 11.23 ofzo naar 12 te komen. Waren een laaaange 800 meter in mijn eigen straat
Haha, ik wil nergens een 0 in hebben. Niet in aantal km en niet in aantal minuten. Dus als ik 30.00 minuten gelopen heb, ‘moet’ ik door tot 31.11 oid.
Ik vind afstand te veel moeite, dus ik stop altijd op een hele minuut.
Het blijkt dat mijn kuitspieren te gespannen zijn. Dat straalt uit naar m’n scheenbeen. Dus 2-3 keer drukpunten masseren en dry needling en ik huppel weer vrolijk rond!
Tip voor iedereen: niet per ongeluk je weinig verhullende string aan doen bij de fysio. Ben benieuwd waarmee ik hem onbedoeld heb geflashd. Hij maakt het nog ongemakkelijk door te zeggen: volgende keer misschien handig als je een broek aan trekt die van beneden omhoog kan zodat je ‘m niet uit hoeft te doen 🫠😶
Ik heb echt zitten puzzelen wat voor broek dat zou moeten zijn maar je bedoelt wsl met wijde pijpen
Ik ben na de Rotterdam Marathon mijn kilometers weer gaan opbouwen en heb vandaag weer voor het eerst het gevoel er lekker in te zitten tijdens een lange duurloop. 28km gingen zo voorbij. Was echt een heerlijk rondje! Misschien toch maar een startbewijs voor een najaarsmarathon scoren…
Gewoon een kort sportbroekje aandoen
Ik ben juist altijd bang als ik bij een nieuwe fysio kom in een kort sportbroekje dat ze zeggen: broek moet uit. En dat ik dan een string aan heb (altijd). No way dat ik een string op de behandeltafel ga liggen.
Maar ook niet als ze je bovenbeen/hamstring/bilspier moeten behandelen? Zorgverleners zien een bil toch gewoon als een stuk huid en een spier. Is toch alleen maar onhandig als ze dan aan zo’n broekje moeten gaan trekken om erbij te kunnen😅 snap wel dat als je alleen voor je kuiten komt dat dat niet nodig is hoor maar denk dat mensen het zelf ongemakkelijker maken dan het is.
Ulghhhhh ik ben net “af” van die scheenbeenpijn en heb het met de fysio afgesloten, en nu heb ik ineens pijn in mn lies(/liezen)
Ja, iedere fysio zou in staat moeten zijn om te kunnen behandelen met een kort sportbroekje aan. Het is echt niet nodig om in ondergoed/string te moeten liggen. Ik heb zelf wel eens naalden in mijn bil (glute medius) gekregen en dan schuif ik alleen de tailleband wat naar beneden, maar ook hierbij is half naakt zijn echt niet nodig.
Ah supergoed dat je gegaan bent en het is toch heel anders om in een club te trainen dan wat je zelf doet en ook logisch dat je je dan misschien te warm had gekleed de eerste keer! Iedereen zweet dus boeiend. Ik loop ook in een groep en zweet heel snel en veel, ook wel eens opmerkingen zelfs over gekregen (‘je hebt een zweetplek op je rug’), en dat blijft toch even in je hoofd… Maar dan denk ik wel boeiend houd je met jezelf bezig en ik doe tenminste mijn best!!
Wel gek dat je per se een garmin moet (dat heb ik echt nog nooit gehoord) maar hoop dat je er een tweedehands kunt vinden.
Ja tuurlijk kan een fysiotherapeut behandelen als je een broekje aan hebt. Mijn punt is dat er niks ongewoons aan is om daar wel in je string te liggen, omdat het gewoon een stuk huid is en zij dat ook zo zien. Was gewoon benieuwd of en waarom mensen dat anders zien, verder niks. Als je jezelf daar ongemakkelijk bij voelt dan moet je dat vooral ook niet doen
ik vind dat echt zó raar?? Je bent aan het sporten? Who cares? (En ook als je niet aan het sporten bent trouwens)
Maar echt, wat verwacht iemand te bereiken met zo een opmerking? Dat je ineens een nieuw droog t-shirt tevoorschijn tovert? Heel raar.