Net terug van mijn vakantie hardlooprondje. Deels over het strand
Was wel zwaar (want trappen enzo), maar ook mooi
Opnieuw: ninepine haha
Ja I mijn ninepine
Ik heb net voor het eerst hardlopen op ātrailsā ipv verharde paden, echt zo leuk
Bij Bergen aan Zee. Ook leuke test voor die Veluwse trailrun die ik ga doen in september.
Ik zoek sportbehas met een zakje voor je gsm, weten jullie soms waar ik zoiets kan vinden? Ik zag ze al bij Brooks, maar misschien zijn er nog andere opties? Mijn belt zit niet lekker, en mān losse shorts die ik met dit weer het liefst draag hebben geen zakjes. In je bh lijkt me echt ideaal!
Ninepine! Die sport bhās hebben een dubbele laag aan de voorkant, past echt veel (tussen)in.
Huh aan de voorkant? Dat lijkt me niet lekker zitten, zit je gsm dan op je borst?
Ja! Zag van Nike ook met zakje op rug (dat lijkt mij dan weer onhandig, om erbij te kunnen)
Bijvoorbeeld deze Nike Trail Swoosh On-The-Run licht gevoerde sport-bh met medium ondersteuning. Nike NL
Top, zoiets is precies wat ik zoek! Wil hem gewoon bij me hebben, maar hoef hem tijdens het lopen niet per se in en uit te kunnen halen.
Had trouwens zoiets dom vanmorgen tijdens het lopen. Heb nogal moeite met opstaan en eindeloos snoozen, zeker wanneer ik voor het werk eerst nog wil gaan lopen, dus ik had een nieuwe wekker opgezet die alleen uitgaat wanneer je een specifieke QR code scant. Die QR-code heb ik in de badkamer en keuken geplakt, zodat ik wel uit bed moet komen. Voor de zekerheid had ik er ook een in mān portefeuille gestoken, voor het geval ik niet thuis ben en mān wekker per ongeluk toch nog aan staat.
Had ik per ongeluk een tweede wekker ingesteld die halfweg het lopen afging zelfs mān telefoon uitschakelen kon niet.
Ik heb een tijdje niet gelopen door een lichte blessure. Vanavond zou ik voor het eerst weer meetrainen met mijn hardloopclubje.
Maar toen ik thuis kwam was ik zo moe, echt zoān deken van vermoeidheid die over je heen valt. Dus ik wilde eigenlijk niet gaan en op de bank zitten kniezen.
Mijn vriend heeft me met lichte dwang toch overgehaald om te gaan en dat was echt de goede beslissing. Ondanks dat mijn conditie brak is, voelde ik me na de training 10x beter.
Blijft toch bijzonder dat sporten zoveel ook op mentaal vlak kan doen. Alleen dat stukje waar je van de bank af moet komen is soms even lastig
Zo benauwd vandaag⦠Wel 53km gelopen
Iemand gaf laatst aan dat diegene een halve marathon wil lopen ongetraind binnen een half jaar. Is dat realistisch haha, ik heb er zelf 4 jaar over gedaan om op dat niveau te komenš. Soms ben ik wel een beetje jaloers op mensen die zomaar besluiten te gaan hardlopen en dan poefpaf opeens een marathon lopen binnen een jaar, ik heb altijd van blessure naar blessure gelopen. Pas sinds een paar jaar echt blessure vrij en goede basis conditie waar vanuit ik 15/21 km kan lopen en ga trainen voor de marathon.
Het kan zeker. Ik heb mijn eerste halve marathon na ongeveer een half jaar gelopen en ben met nul conditie begonnen. Maar wel/niet verschilt heel erg per persoon en daarnaast speelt natuurlijk ook mee hoe gedisciplineerd je aan de slag gaat met een schema.
Wow heel knap hoor! Bij mij zijn het echt de blessures die opspelen helaas
Eeehh dat vrolijk rondhuppelen is nog niet helemaal aan de orde. Dry needling was prima en heeft zeker wel wat geholpen, maar het blijft een hardnekkige blessure. Gister heeft de fysio naar mān looptechniek gekeken. Echt wel goede tips gehad die verlichting gaan brengen (oa cadans omhoog en minder overstrekken)
Ik was bezig met trainen voor mijn eerste 10K (Singelloop Utrecht). Ik loop nu 5-6K. Maar omdat ik van de fysio nog niet mag opbouwen qua KM, heb ik mān startbewijs geswitcht naar 5K. Ik moet me echt focussen op herstel en kan voorlopig dus nog niet opbouwen. Ik baal wel. Het voelt ook echt een beetje als falen maar het is niet anders
Ik wil gaan trailrunnen in mijn eentje op de Veluwe (doe ik vaker) maar nu ben ik ineens bang om wolven tegen te komen.
Na al die nieuwsberichten de laatste tijdā¦
Thanks! Iedereen op zijn eigen tempo (dat vind ik ook het toffe aan hardlopen). Ik vind het mooi dat jij je niet hebt laten tegenhouden door blessures.
Vet! Mij lijkt het dan weer eng eigenlijk om loslopende honden tegen te komenā¹ļø heb al meerdere keren gehad dat ze zo achter je aan gaan rennen en blaffen/happen in het bos.
Volgens mij mogen in natuurgebieden honden nooit los lopen dus daar ben ik dan weer niet bang voor. Wel in de stad als ze los lopen en ze mij zien aankomen, dan stop ik wel. Maar ik ben nu ineens een beetje bang dat ik ergens geen mens tegenkom en dan ineens oog in oog met een wolf.
Wolven zijn van nature schuw en hebben weinig interesse in mensen, dus kans dat je er een ziet is heel klein. Niet meegaan in de opjuttend nieuwsberichten.