Hardlooptopic #2

Ik wilde vanochtend 10 km lopen. Het was al echt warm, wat ik echt wel merkte tijdens het rennen. En toen was er een weg afgesloten waardoor ik een kilometer moest om rennen. En op het einde begon m’n onderlip een beetje te prikken.

Toen ik thuis kwam zag ik er écht niet uit. Een rood hoofd, helemaal bezweet (m’n jongste: “mama regen?”) en m’n lip was helemaal opgezwollen want ik was blijkbaar in m’n lip geprikt. Hahah

3 likes

Sorry ik kaap dit topic maar ik heb de volgende forum-harsloop-favoriet gevonden

6 likes

hot

1 like

Harsloop :joy:

3 likes

Freudiaanse verspreking? :sweat_smile:

Ik had deze ook al voorbij zien komen. Denk dat het vooral een ‘fashion-item’ is. Er zal iig vast een markt voor zijn :stuck_out_tongue:

Ik had vandaag eigenlijk de Midzomernachtcross in het Amsterdamse Bos zullen rennen. De 10EM was al ingekort en kregen vanmiddag bericht dat hij helemaal was afgelast vanwege het voorspelde onweer.

En ergens vind ik het dan heel fijn om te zien op buienradar dat er nu een rode onweerswolk over Amsterdam heen trekt zodat het in elk geval niet voor niks is afgelast, haha. Je wil natuurlijk het zekere voor het onzekere nemen en het is goed dat ze deze keuze hebben gemaakt, maar zou zo zuur zijn als er dan niks aan de hand zou zijn.

4 likes

Hahaha ik snap dit wel. Maar het gaat inderdaad lekker los qua onweer hier.

2 likes

Ik weet niet zo goed in welk topic dit thuishoort, ik denk hier.

Mijn broertje gaat over een paar weken een Ironman doen in Luxemburg. Helaas kan ik niet komen kijken, dus ik wil een kleinigheidje geven als aanmoediging. Het zou leuk zijn als het iets is wat hij ervoor of erna kan gebruiken, maar ik heb geeeen idee. Iemand misschien een tip?

1 like

Een massage haha

3 likes

Haha ja goeie. Vind ik alleen niet echt een kleinigheidje :sweat_smile:

2 likes

Een paar van zijn favoriete gels of energybars? Ik denk dat alles wat hij écht nodig heeft, vast al heeft.

1 like

Ik word zelf altijd heel gelukkig van een zak chips en (alcoholvrij) biertje na de finish haha. Misschien een paar snacks en kaartje? Sowieso super lief dat je iets wil doen, dat wordt vast heel erg gewaardeerd!!

1 like

Een snoep of chocolade medaille!

2 likes

Oh dit vind ik eigenlijk echt een goeie, haha! En dan met een leuk kaartje erbij en wat snacks. Ik ga ook nog kijken of ik misschien toch een cadeaubon voor een voetmassage oid kan geven. Bedankt voor het meedenken, ook @Bunnyslippers @Keroppi en @Aardbeitje :blush:

5 likes

Ik vind het eigenlijk best lekker hardlopen momenteel, maarja, in het bos scheelt het toch rond 8gr (soms 10gr) ofzo en veel meer schaduw, maar er zijn ook wel stukken vol in de zon hoor.

Ik houd gewoon heel van hardlopen in elke weersomstandigheid. :heart_eyes:

9 likes

Ik had na m’n halve marathon in Berlijn sowieso een beetje moeite om consequent te blijven rennen (ook omdat ik eigenlijk de focus even wilde verleggen naar krachttraining maar dat is ook matig gelukt), en met de hitte heb ik het al helemaal ff gelaten. Maar net wilde ik na een lange zware werkdag dus wél weer eens gaan, ter ontspanning, val ik vlak ervoor van de trap… :sob: het valt wel mee hoe erg/hard maar wel keihard m’n voet/teen gestoten, en ik ben toch gaan rennen maar de pijn bleef maar toenemen dus ik ben na 2.2km gestopt. Arghhhh :rage::rage::rage:

Hebben jullie tips voor een fijne hardloopbroek die niet opkruipt? En niet super kort is, wil eigenlijk gewoon dat mijn dijen geen enkele kans krijgen om te schuren dus in ieder geval het binnenbroekje mag wel tot ongeveer halverwege mijn bovenbenen komen

Deze vraag is al heel vaak gesteld. Ik ben zelf heel erg fan van Fusion. Heb ook een fijn broekje van de Decathlon maar die is al super oud en niet meer verkrijgbaar denk ik.
Ninepine hoor ik ook vaker.

@August
Ja fan van Ninepine. De 20 cm is voor mij prima.

Is alleen niet eentje met buitenbroekje, maar dat boeit mij niet zo.

2 likes

Ik heb een fijne van H&M, dat is gewoon 1 korte legging zonder binnenbroekje dus, het gaat vooral om de lengte bij mij. Deze komt 5 cm boven mn knieën.
Geeft me altijd een beetje middelbare school gym vibes maar het is het enige wat niet opkruipt

2 likes