Hardlooptopic

Ja had wel gehoord dat het meer gericht is op wielrennen die premium features daarom twijfel ik ook.
Maar chill, wist niet dat die actie er altijd/nog steeds was. Dan ga ik dat ook proberen! Ik zie alleen niets op hun site of in de app erover… Weet jij nog via waar je je daarvoor hebt aangemeld?

Oohh hm bij mij stond dat overal, zo van the first month’s on us ofzo. Stond steeds wel vrij duidelijk aangegeven, dacht dat dat wel bij iedereen zo zou zijn :sweat_smile:

Ohh haha ik heb dat idd wel een paar keer gezien hoor maar nu ik het wil kan ik het nergens meer vinden… T voelt een beetje alsof je eindelijk besluit dat ene kledingstuk te kopen en dat het dan opeens uitverkocht is :sweat_smile: nouja ik wacht wel af, geen haast.

Heeft iemand tips voor een warme hardloopbroek? Of manieren om je benen warm te houden als het zo koud is? Een panty onder je legging, of zo? Benen opwarmen voordat je naar buiten gaat?

Ik vind dat de wintercollectie van de merken altijd wel dikkere stoffen hebben. En specifiek van die broeken die een extra laag hebben op de bovenbenen? Anders een extra short over je legging doen?

1 like

Ja of van die kniekousen onder je broek! Doe ik altijd in de winter. En je hebt idd van Asics enzo wel broeken voor koude temperaturen, die hebben dan zo’n dun fleeceachtig laagje aan de binnenkant. Wel prijzig meestal.

1 like

H&M heeft ook wel een fleece winter tight, maar zal daar gewoon even op googlen. Idd compressiekousen onder je tight of een strak broekje eronder scheelt ook al heel wat. Maar ook sowieso binnen even goed opwarmen van te voren. Ik heb namelijk helemaal geen dikkere leggings want loop altijd wel warm na een km

2 likes

Thanks jongens! Het zijn vooral m’n kuiten die stijfjes blijven voelen dus ik denk dat de sokkentip wel een goede is voor mij. Wat voor opwarmoefeningen doe jij @Treacherous?

oe, ik heb niet echt een vast rondje hoor maar merk wel dat ik niet zo op kan staan en kan gaan rennen.
Het zijn vooral dynamische oefeningen, even joggen op de plaats (haha), wat squats of squat jumps, even je benen los van elkaar goed naar voren en achteren swingen zodat je heupen ook wat losser kunnen bewegen, om en om een been omhoog brengen met gebogen knieën en naar buiten bewegen (kan het niet echt uitleggen) of gewoon rondjes maken met je heupen.
Eigenlijk kan alles wel een beetje, en ik heb ook elastieken weerstandsbanden liggen waarmee ik sowieso in de sportschool mn spieren activeer en knieën train maar dat doe ik ook wel eens voor het hardlopen! ook een aanrader, kun je gewoon bij Bol.com krijgen

1 like

Beetje zoals een plassende mandjeshond, haha?

Ik heb zo’n vermoeden dat er best wel een aantal van dit topic morgen de Zevenheuvelen gaan lopen, dus succes!

Hij staat nog steeds op mijn lijstje, maar dit jaar geen tijd om helemaal naar Nijmegen te reizen. En mijn hardloopmotivatie is een beetje weg met deze kou. Dus morgen maar mountainbiken bij mijn ouders en hoop houden dat die motivatie ooit wel terugkomt :slight_smile:

2 likes

Ja zevenheuvelen startvak oranje present! Heb er echt zin in. Nog ff twijfelen over m’n outfit haha. Ik ben van de wedstrijd = korte broek maar het wordt echt wel frisjes dus misschien beter van niet.

Iemand zin om te meeten morgen?

1 like

Ik ga ook straks richting Nijmegen! Voor de eerste keer, normaal viert mijn vriend dit weekend altijd zijn verjaardag, maar geregeld dat hij het volgende week doet.

Ik heb ook een beetje een hardloopdipje, nieuwe baan, druk, en door het snelle donker worden dan ook geen zin. Heb nu in elk geval zn hardlooplamp (die van 40) bij de decathlon gekocht dus hoop dat dat motiveert om nog in het donker te gaan lopen.

Wil vanaf volgende week beginnen aan marathon schema, dus moet ook wel even doorzetten en zin maken!

1 like

Succes iedereen die vandaag deelneemt aan de zevenheuvenloop! :relaxed:

Halverwege de zomer ben ik mijn hardloopmotivatie kwijtgeraakt. De loop die ik gepland had staan voor september ging niet door, waardoor ik ook geen direct doel meer had. Om mijn motivatie weer op te pakken wil ik daarom weer meedoen aan meerdere lopen in 2019.

Welke runs (en afstanden) hebben jullie gepland staan? Voor de eerste helft van het jaar wil ik deelnemen aan 5-10km, tweede helft langere afstanden om het weer rustig op te bouwen. Ik ben benieuwd naar jullie plannen en tips!

1 like

Ah misschien zie ik je nog ergens! Ik zit ergens in 1 van de laatste vakken haha, heb geloof ik een vrij langzame tijd doorgegeven. Twijfelde of ik überhaupt mee zou doen want van de week had ik ineens wat gekke pijntjes. Heb extra rust gehouden en kijk nu gewoon even hoe het gaat. Was iig niet van plan voor een PR te gaan :sweat_smile:

Succes iedereen :biggrin:

1 like

Ohh hoop dat je lekker kunt lopen zonder pijntjes!
Misschien zie ik je nog idd en anders veel succes!! Ook de andere meiden hier, geniet ervan! :smiley:

NS is weer lekker aan het kloten trouwens heb al weer een half uur vertraging :worried:

Ja het is weer lekker chaotisch met zo’n storing tussen Utrecht en Nijmegen :roll_eyes: Alsof ze het erom doen haha

1 like

Ik zit in startvak bruin!

1 like

Ik roze dus haha, hoop dat het niet al te irritant is

2 likes

Ik heb hetzelfde. Toevallig vandaag een run gepland maar baal wel want liep toen richting 15-20km en nu weer onderaan beginnen.

Zoek dus ook een doel (leuke wedstrijden in 2019) dus ben benieuwd naar tips :hugs:

Succes iedereen vandaag, leek mij een hele mooie maar zware run!!

2 likes