Hardlooptopic

Succes in Egmond morgen! Hoop dat het weer toch nog een beetje meevalt.

1 like

Alleen naar het station een paar km om mā€™n fiets te halen, dat was genoeg haha.

Vrees een beetje voor het weer morgen, allemaal wind en regen baaahhhhh. Hopelijk komen die voorspelde windstoten wel echt pas aan het einde van de middag en niet eerder!

1 like

Overleefd :cool:
Vond het weer wel prima, geen regen gelukkig!
Geen tijd om over naar huis te schrijven maar meer zat er vandaag niet in denk ik haha

Stond ook nog naast beau van erven dorens in t startvak haha

4 likes

Ik heb trouwens net als na mn vorige halve marathon weer een vervelende koppijn :weary: Pijnstillers lijken niet echt wat te doen en ben al extra aan het drinken, maar het wil maar niet echt weggaan

Het is een beetje stil hier. Goede nieuws is dat mijn verkoudheid (ik ontken dat het griep was) over is! Dus weer begonnen met sporten en voor het donker nog een leuke intervaltraining gedaan.

Ik ga naast de triathlontrainingen ook Rotterdam weer lopen om het duurvermogen hoog te houden en te blijven lopen in de winter. Deze keer ivm zwemtrainingen en uurtjes op de Tacx gekozen om uit een schema van runners world enkel de belangrijke trainingen (ze stonden gemarkeerd welke ik optioneel kon doen) te doen. Dus 3x per weer lopen waarbij er iedere week een andere intervaltraining in zit.

1 like

Ik heb al bijna een maand niet meer hardgelopen, omdat ik last had/heb van mijn overbelaste knie :persevere:. Hopelijk kan ik het in februari wel weer rustig gaan oppakken

Hier weinig te melden. Opbouwen gaat met ups en downs. Ene dag ren ik maar een paar minuten en heb ik weer veel last van mijn hamstring en soms mag ik 15 minuten aan een stuk en heb ik nergens last van. Doel is nog steeds de CPC 5KM in maart. En daarna weer verder opbouwen. Vandaag werd ik opeens ook weer wakker met pijnlijke spier bij mijn knie, terwijl ik gisteren alleen yoga gedaan heb. Zucht snap niks van mijn lichaam :sweat_smile: Dus vandaag rustig aan en morgen weer een rondje proberen.

@chan

Wat vervelend zeg. Altijd rot blessures. Hopelijk valt het mee en kan je snel weer rennen.

2 likes

Wat vervelend al die blessures! Zeker nu het zulk heerlijk loopweer is (vind ik dan). Koud, zonnetje, nauwelijks wind :heart::heart: Net 6km gelopen, bijna weer op 10km per uur. Toch kan ik er niet meer zo lekker inkomen als vorig jaar rond deze periode. Maar misschien moet ik stoppen met vergelijken

3 likes

Ik vond het vandaag ook heerlijk ja!
Heb 10 gelopen, lekker stuk over de dijk

4 likes

Ik zit in hetzelfde schuitjeā€¦ zou afgelopen weekend mijn eerste 10k lopen, maar heb sinds een week daarvoor ineens last van mij knie. :frowning:

1 like

Wat balen :pensive:. Hopelijk gaat het snel weer beter met alle blessures hier

Hier nog iemand met een blessure. Ik baal zo hard. Opeens een ontsteking in mijn enkel terwijl ik al jaren zonder blessures loop :sweat: Normaal zou ik in maart de halve marathon in Den Haag meelopenā€¦ ik heb het maar verplaatst naar 19 mei in Leiden. :hugs:
Deze week ga ik 2x zwemmen om toch wat actief te blijven :slight_smile:

1 like

Leuk dat je ook Rotterdam doet! Doe je ook cpc/alledrie de afstanden? Ik twijfel nog, haha.

Ja! Alle 3 is wel het plan. Wacht alleen nog even tot ik mijn reiskosten terug krijg zodat ik al het inschrijfgeld kan betalenšŸ™ˆ

Ooh wel leuk! :biggrin:

Ik doe 3 feb mee met een 25 km wedstrijd en als ik daar niet kapot aan ga dan ga ik me misschien ook maar gewoon inschrijven voor de andere afstanden haha (sta nu nog alleen voor de 21). Dacht kan ook alleen de 10 en 21 doen om mn kilometers te halen maar dan kan die 5 er net zo goed ook nog bij toch??

Ik vond het wel een leuke uitdaging! Dus dan wil ik je wel zien in de kleedkamer haha

Ik ziek voor volgende week zaterdag nog een halve marathon eigenlijk. Maar ben veel te laat begonnen met dit bedenken. Ben niet zo goed met trainen in de winter eigenlijkā€¦

Apeldoorn?

Ja!

Heb echt geeeen idee of ik het ga volhouden, zie er wel een beetje tegenop haha. Nog nooit zo ver gelopen

Ik ga ook Apeldoorn lopen! Als je dan toch lange afstanden gaat moeten trainen, dan liever in zoā€™n evenement dan zelf, toch?

Ik heb vandaag ook mijn langste afstand ooit op de weg gelopen. En het ging eigenlijk heel goed. Maar zie alsnog wel op tegen de 30km en meer trainingenā€¦ Merk heeeel erg dat ik soms wel mijn dag heb en soms niet (en dan voelt alles zwaar en kut). Dat onvoorspelbare maakt dat ik van tevoren nooit zin heb in een lange duurloop.

1 like

Ja ik zie die hele lange trainingen ook nog niet voor me haha. Zoā€™n wedstrijd helpt dan wel!

Denk dat ik voor de langere afstanden maar gewoon met de trein ga reizen naar een dorp ergens verderop en dan naar huis ga lopen oid. Als ik 30 zou moeten halen gewoon hier in de stad en omgeving zou ik gek worden denk ik.

Maargoed, eerst die 25 volgende week overleven. Daarna zien we verder :stuck_out_tongue: