Hardlooptopic

Als je ingeloot wordt valt het echt mee (1000 voor vlucht en week verblijf pp)

1 like

Ah leuk! Ik doe voor spek en bonen mee aan de kwart haha

1 like

Haha en waarom voor spek en bonen?!?

Nou ja ik had me ingeschreven toen ik nog niet geblesseerd was
 maar op zich zit ik dan met m’n opbouwschema op 6x10 min hardlopen met minuutje wandelen tussendoor, dus denk dat ik daarmee wel binnen de limiet kan eindigen haha

1 like

Ooooh nou dat vind ik niet voor spek en bonen hoor! Succes alvast!

Aah leuk ik doe ook mee met de bata! Dus dan zie ik je finishen :grin: loop zelf in de nachtploeg.

En wat betreft hardlopen combineren met full time werken: herkenbaar
 na een half jaar gaat dat nou wat beter dus hopelijk wen jij ook snel.

2 likes

De nachtploeg is leuk! Al schijnt de finish etappe de beste te zijn, dus dat ga ik mijn laatste keertje Bata ervaren :slight_smile:

Superleuk! Kan me voorstellen ja, in de ‘arena’ finishen met lekker veel publiek! Heb zelf ook heel vaak de Bata gelopen maar nooit de slot etappe, altijd nacht of ochtendploeg. Waarvan ochtend het heftigst was haha, doe mij maar de nacht.

Thanks jij ook! Heb je nog een doel voor de halve?

Nee, gewoon lekker lopen. Als het weer een beetje meezit 2 uur. Lig nu in elk geval een week bij een zwembad mij vol te vreten en af en toe wat te sporten. Dus we gaan het zien Haha.

Doet me denken aan toen Girlslove2run 2x heeft meegedaan aan die wedstrijd. Ze heeft beide keren niet op tijd de finish gehaald. Volgens mij had ze die tijd heel veel last van blessures en trainde ze niet goed (en raakte daardoor geblesseerd).

Dit is het verslag van haar 1e keer: http://www.girlslove2run.com/2-run-cool-runnings/

En dit een deel van de 2e keer: http://www.girlslove2run.com/bijna/

Half die site is offline dus het is lastig zoeken maar wel de moeite waard om te lezen.

Van de tweede keer herinner ik me nog dat er geruchten gingen dat ze alleen voor de show is gegaan, met haar persoonlijke fotograaf en business partner. Omdat ze een DNS had staan bij de uitslagen, dus dat houdt in dat ze helemaal niet gestart is. Echt heel bizar allemaal als dat echt waar is.

Vorig jaar bij een van de Majors was er ook iemand die ik volg ergens uitgestapt omdat het niet meer ging, een paar km later weer ingestapt en de medaille opgehaald. Uit schaamte durfde ze niet helemaal uit te stappen (dat was falen) en het ergste was dat ze uit schaamte deed alsof ze echt de hele afstand gelopen had. Echt wauw. Mensen kwamen er vrij snel achter omdat er een hele rare split was met de tijdregistratie. Ze heeft toen echt zo veel gezeik over zich heen gekregen.

Eerlijk, ik zou 100% een medaille willen als ik ergens in het buitenland een marathon loop, en ik denk dat ik goed half/half wandelen en dribbelen de limieten kan halen. Maar ik zou echt niet durven uitstappen en dan ergens het parcours op sneaken waar allemaal toeschouwers zijn?? Ik zou de volledige afstand uitwandelen na x kilometer. Dat is dan het voordeel van een mega limiet van 6 uur haha. 3 uur over een halve marathon doen is Ă©cht veel wandelen, kan toch niet anders?

1 like

Ik denk dat ik weet wie je bedoelt met uitstappen en later weer instappen waardoor ze z’n 12 km heeft gemist, was dat toevallig vorig jaar in Londen?
Redelijk bekende instagrammer?

Ik heb het van francien gelezen, Jezus wat eigenwijs, leest ook totaal niet lekker weg. Maar dat komt misschien omdat het langer geleden geschreven is. Weet jij het verhaal achter die onofficiële NYc marathon?

Klopt! Redelijk groot account heeft ze inderdaad.

Het NYC verhaal is van het jaar dat de marathon was afgelast vanwege een orkaan/tornado en toen heeft ze zelf in Central Park rondjes gelopen haha :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Haha dan weet ik inderdaad over wie je het hebt!

Wie dan?

Haha ik heb gisteren ook al geprobeerd te googelen maar kon het niet vinden

Ik wil jullie best PM’en, maar vind het niet zo netjes om het hier neer te zetten!

Al de happy Londen verhalen zijn weg. Alleen 1 foto over dat ze spijt heeft en een verkeerde keuze heeft gemaakt.

2 likes

Ik ben na een tijd niet meer te hebben gelopen vanochtend weer een klein rondje geweest. Eind september ga ik de dam tot dan lopen, dus moet wel beginnen met trainen. Ik heb alleen steeds na het hardlopen pijn aan mijn wijs teennagel. Het lijkt ook dat hij sinds een jaar iets omhoog staat, en dacht eerst dat er een andere nagel onder groeide maar dat is niet zo. Weet alleen niet of hier echt iets aan te doen is? Het is vooral na het hardlopen dat ik het voel

Iemand ervaring met een (klm) Urban trail? Lijkt mij op zich wel leuk.

Iedereen succes vandaag! Ik heb er nog totaal geen zin in. :joy:

1 like