Hardlooptopic

Leiden vandaag iemand? Ik sta bij de halve al waarschijnlijk na 1 km aan te moedigen, wiens naam moet ik roepen?

De 10 ren ik vanmiddag (hopelijk levend, niet getraind…), zie ik daar iemand nog? :blush:

2 likes

Ik loop de 10km bij de nobelrun in almere, lekkere thuiswedstrijd dus kan op de fiets gaan! Wel jammer dat ik leiden mis, toch een van Mn favorieten.

Heel veel succes, je gaat het vast goed doen!

4 likes

Heerlijk toch, een thuiswedstrijd! Is het voor mij ook, maakt het toch allemaal wat aangenamer. Ook leuk om in je eigen omgeving dit jaar te rennen, succes jij ook! Laten we op minder hitte dan vorig jaar hopen :slight_smile:

2 likes

Ik mis Leiden ook. Te laat met ontdekken wanneer hij was en geen startbewijs. Dus ik ga voor een lokale wedstrijd, alleen nog even ter plekke verzinnen hoe ver ik wil.

Succes iedereen die vandaag loopt!

2 likes

Nee helaas geen Leiden voor mij dit jaar! Had vorig jaar beloofd aan mijn vader de Feyenoord Run te doen. Die was altijd doordeweeks en viel nu helaas gelijk met Leiden. :neutral_face: Succes vanmiddag!

@Lovepink & @Fitgurl jullie ook succes vandaag!

1 like

Hahaha ik had wel op 1 van jullie 3 gehoopt jongens! Maar succes allemaal, op naar mooie resultaten :blush:

2 likes

Succes allemaal!!

Ik heb nu spijt dat ik geen tshirtje heb aangedaan, had me weer eens aangekleed voor als ze zon zou schijnen. Zit nu tot 5min voor de start in mijn auto warm te blijven met nog een trui aan.

1 like

@GroenTakje ik loop ook de tien vanmiddag!

Vind het alleen lastig om te bepalen wat ik aandoe. Korte of lange broek. T-shirt of shirt zonder mouwen :woman_shrugging:

1 like

Vind ik ook moeilijk! En ook qua eten heb ik struggles door deze starttijd :sweat_smile:. Maar ik ga voor lange legging en korte mouwen! Waar start je? :slight_smile:

Ik liep uiteindelijk een halve marathon. Ok, 20km want werd de 5km kant opgestuurd… Gelukkig kon ik weer terugkomen op het parcours, maar wat moet dit irritant zijn als je wel een serieuze race wilt lopen. Wel 4e vrouw, maarja km te weinig en tijd verloren met de richting vragen. Had dus meer in kunnen zitten, maar gelukkig hoef ik mezelf nu niet te diskwalificeren (ik heb het wel aangegeven bij de finish dat ik een km minder liep maar was geen probleem :))

Uiteindelijk was mijn korte broekje en tanktop een prima outfit, al raad ik een dun t-shirtje wel aan. Dat was iets beter geweest :slightly_smiling_face:

Succes iedereen vanmiddag! Ik ga nu even langs de McDonald’s want. Die zit naast deze atletiekvereniging :see_no_evil:

2 likes

Had idd net besloten dat ik daar ook voor ga.

Ik start in E. Al hoop ik wel onder een uur te finishen. Iets te terughoudend bij het inschrijven. Jij? Succes iig!!

1 like

@cappuccino @lovepink @anon79778179 @Fitgurl
En?? Ik heb 10 km echt genoten, ging zo lekker! Lekker weer, fysiek helemaal goed, echt chill. Hopelijk hebben jullie ook lekker gelopen vandaag!

4 likes

Fijn dat je lekker gelopen hebt!
Hier ging het niet top, doel was 50 min, maar had veel last van steken waardoor het 52 werd. Ag volgende keer weer beter!

4 likes

Mag de winter terug komen? :anguished: veel te warm bleeeehhh

2 likes

Bij mij ging het ook niet fantastisch. Had het de eerste paar km zwaar (al liep ik die sneller dan de rest…), na het 6 km punt ging het gevoelsmatig wel beter… ennnn wel net onder het uur gelopen. Dus ik ben blij!

3 likes

Goed bezig alle wedstrijdlopers! Ik heb vanochtend gelopen en had het eigenlijk al te heet in mijn driekwart tight. Wie heeft tips voor een fijne korte(re) broek/tight? Ik vind ze vaak zo superkort of niet fijn in de band. Liefst met een zakje!

1 like

Ik heb er 1 van New Balance, maar daar zit alleen een mini zakje waar niet eens een sleutel inpast (geen idee waarom dat zakje er dus zit :joy:). Maar die zit wel heel lekker en luchtig.


Ik heb er ook 1 van Nike met ruim zakje en rits maar daar is de band weer van katoen, wat ik zelf wat minder prettig vind.

Ik vind zelf die van nike fijn zitten! Mijn favoriete is zo’n 2 in 1 broekje waarvan het binnenbroekje ook twee zijvakken heeft zodat mn telefoon ook makkelijk meegaat.

1 like

Dankjewel! Ook @anon79778179. Zo’n binnenbroekje is wel fijn omdat we ook oefeningen doen op de grond. Dan lijkt dat me wel safe :). Ik ga ze beide even opzoeken!

1 like