Harry Potter

Ik heb dit soort pops niet, maar vind ze wel heel tof!

2 likes

Ik eigenlijk ook niet, ben ook niet van plan te gaan sparen. Maar vond deze wel schattig inderdaad!

Ik heb Serius, Voldemort, Draco, Lupin en een dementor :grin: was laatst jarig en kreeg er toen 4 cadeau haha. Vind ze echt super leuk!

2 likes

Gaaf! Heb jij ze ook in je boekenkast staan of ergens anders? Ik vind vooral die ‘rare’ heel leuk. Zoals Luna met het leeuwenhoofd en Snape als Boggart, haha.

2 likes

Bij mij staan ze bovenop de kast. Bij alle andere HP spullen die ik daar heb uitgestald!

2 likes

Er is bij bol.com een winactie gaande waar je alle 7 delen in het Nederlands kan winnen in een speciale set! Loopt tot 31 augustus.

4 likes

Wat een mooie box! Ik heb meegedaan.

Ik kan de actie niet vinden (zit op de mobiele site) :frowning: ben ik nou zo’n aardappel aan het zijn :potato: , heb zelfs gegoogeld en op de winacties pagina gekeken, waar kan ik het vinden?

Via Facebook. En dan de pagina leesmagazine van bol.

1 like

Via de Harry Potter nl pagina op Facebook kan je trouwens ook de boeken winnen.

1 like

Ah gevonden, thanks!

Ik wil op vakantie de boeken weer eens lezen, weet iemand heel misschien waar je ze (in het Engels) gratis kan downloaden? :grimacing:

Niemand van mijn vrienden kunnen/willen mee naar de marathon in Kinepolis. Ik ben nu serieus een beetje chagrijnig.

1 like

Deze mok maakt mijn hele week. (7 euro, Primark)

19 likes

Same here, ik ben ook van plan om straks op vakantie de boeken weer opnieuw te gaan lezen! Dus mocht je de ebooks zien te krijgen, hou ik me aanbevolen :blush:

Oké, ik ga, nu ik Stephen Fry luisterboeken uit heb, maar meteen door met de reeks ingesproken door Jim Dale. Ben heel benieuwd. Heb het idee dat de manier van vertellen van Stephen Fry me meer ligt maar misschien ben ik over een paar dagen wel helemaal om!

Mocht je de luisterboeken alllemaal geluisterd hebben, wie prefereer jij als narrator?

• Stephen Fry
  • Jim Dale

0 stemmers

Ik heb alleen een Sirius en Bellatrix funko. Die leeuwenhoofdluna vind ik ook erg tof maar ik mag van mijzelf er niet teveel van HP hebben :stuck_out_tongue:. Ze staan bij mij gewoon tussen wat andere funko’s. Ik heb geen boekenkast. :’( maar wel 150 boeken :’)

1 like

Ik heb maar één boek met Jim Dale geluisterd moet ik zeggen, ik vind Stephen Fry gewoon echt veeeeel chiller.

1 like

Door dit topic ben ik de boeken weer gaan lezen. Heb zelf de ene helft Nederlands de andere helft Engels in de kast staan, dus heb ze allemaal in het Engels gedownload nu voor de volledige ervaring haha

1 like

Heb je Engelse Engelse versie of de Amerikaanse Engelse versie gedownload? Ik zoek de Engelse maar kan steeds alleen de Amerikaanse vinden :rage: