O jee de Amerikaanse. Ik was vergeten dat er een verschil tussen was.
Ah balen, ik had te snel hoop gekregen haha
Ik luister nu deel 2 en heb het echt gemist. Ik zie nu ook al die kleine hintjes die in de boeken zitten, zo tof!
Dat vind ik zo leuk aan het herlezen. De kleine dinen die je dan ontdekt zijn zo leuk!
Ja, ik ook. Ik heb de boeken echt al minstens 10 jaar niet herlezen (nou ja 2-5), dus is nu extra leuk
Gisteren op 3FM hadden ze het over Harry Potter podcasts. In de podcasts bespreken ze telkens 3 hoofdstukken, en dan in het licht van de hele serie. Ik zat in de auto dus kon het niet gelijk op zoeken. Weet iemand toevallig wat ik bedoel? Of heeft iemand andere aanraders voor Harry Potter podcasts?
Ik weet niet of dit degene is die ze daar bedoelden, maar Harry Potter and the Sacred Text is er een die volgens mij vrij populair is/goed in de smaak valt. Daarin bespreken ze elke keer 1 hoofdstuk aan de hand van een thema, zoals eenzaamheid, kwetsbaarheid, verwachtingen, vriendschap. Soms wel wat Christelijke noten hier en daar maar voor mij niet storend of te veel. Staat gewoon op Spotify trouwens! Ik moet zelf ook weer eens verder luisteren, ben pas tegen het einde van het eerste boek
Op vakantie deel 2, 3 en 4 gelezen, nu kijk ik de films! Hou er zo van
@MangoTree er zijn onwijs veel podcasts over Harry Potter.
The Sacred Text is inderdaad een grote. Verder heb je nog Bingemode, Swish&Flick, pottercast, mugglecast en zo kan ik nog wel even doorgaan. Er zitten echt goede tussen maar je moet gewoon even uitproberen wat je leuk vindt!
Ooh ik heb het even opgezocht maar Eigenlijk wil ik ook gaan…
Sorry, late reactie, maar heb ze hier kunnen downloaden: https://archive.org/details/welcometohogwarts
Uiteindelijk maar tot halverwege boek 2 gekomen op vakantie haha, maar is wel weer echt genieten!
Ik vind zelf de podcast Potterless heel leuk om te luisteren. Is een jongen van 24 jaar die voor het eerst de boeken gaat lezen. Hij heeft wel 4,5 film gekeken en vond het niet zo boeiend. Hij bespreekt dan elke twee weken de gedeeltes die hij heeft gelezen met vrienden/familie die helemaal fan zijn.
Ik vind het wel grappig om te horen wat een ‘volwassen man’ van de boeken vindt. Ze bespreken vaak dingen waar ik met mijn 11 jarige brein nooit over heb nagedacht.
Heb helemaal zin om de boeken nog een keer te lezen, voor de 100e keer.
Ik had een beetje gedoe met mijn vriend en hij had bloemen gekocht om het goed te maken. Had hij ook een lego poppetje gekocht in zo’n zakje en Luna zat erin
In mei komt het Philharmonisch Orkest met deel 4 weer in De Doelen!
Ik ben nog nooit geweest, was vorige keer net te laat met kaartjes. Deze keer ga ik sowieso.
Doen! Het is echt ontzettend leuk Ik ben ook alle keren geweest. De vriend waarmee ik ga zit ook steevast om 10:00 uur klaar om te bestellen haha. Daardoor zitten we ook steeds op dezelfde chille stoelen
Heeft iemand misschien interesse in deze set? Ik heb hem nieuw en ingepakt nog liggen (had hem gekocht vlak voordat ik ging verhuizen, vandaar). Maar ik kwam erachter dat er net een hardcover-set van is uitgekomen, en die wil ik liever.
http://www.deharmonie.nl/titel/harry-potter-pocketpakket/
Deze set is niet meer nieuw verkrijgbaar (wel los van elkaar, dan zijn ze geloof ik 10eu). Ik vraag 50eu voor de set.
Ik ga ook naar het concert in Rotterdam!
Ooooo wat tof! Maak je foto’s voor ons?
Veel plezier!
Er is nu een docu op Net 5.
Harry Potter: de 50 beste momenten