Harry Potter

Met commentaar van acteurs en J.k. Rowling.

1 like

Jaaa ik kijk.

1 like

Vanaf volgende week maandag, komen de films weer op tv. Net 5.

7 likes

Ik heb het opgenomen, vanavond lekker kijken!

1 like

Ik zie dat het inderdaad de replay valt dus ga het nu mooi terugkijken :hugs:

1 like

Nieuwe Fantastic Beasts trailer!

Ik vind het nog steeds heel jammer dat Johnny Depp niet vervangen is na alle ophef, maar ga de film sws wel kijken…

10 likes

Ik vind johnny depp juist super goed passen. Ik heb er weer zin in!!

1 like

Ik haat het echt dat JD Grindelwald speelt. :pensive: Vanwege het klootzakkerige, maar het klopt ook gewoon in m’n hoofd toraal niet met de boeken én zijn kop is te bekend.

4 likes

Jaaaa ik ben ook Johnny fan <3

love de trailer :heart:

Ik ben heel benieuwd naar de film!

Ik kan echt niet wachten! Heel veel zin in de nieuwe film!

Ik ben deze zomer in Japan geweest en ook naar de Harry Potter World in Universal in Osaka geweest. Was zó geweldig leuk!! Ben sindsdien weer helemaal diehard fangirl haha, ook weer begonnen alle boeken te lezen :stuck_out_tongue:

10 likes

Ik vind hem eerlijk gezegd ook gewoon niet goed passen. Hij speelt de laatste jaren (of ja, eigenlijk al sinds de eerste Pirates film) echt alleen maar hetzelfde type, alleen in een ander kostuum.
Vroeger was hij echt mijn idool, en ik was hopeloos puberverliefd op hem, maar met de hele Amber Heard affaire eén het bizarre artikel uit Rolling Stone over zijn levensstijl en uitgavepatroon ben ik zo hard op hem afgeknapt.

4 likes

Ik heb zoveel zin in de film! Heb nog bioscoopbonnen liggen die ik hiervoor ga bewaren en meerdere keren heen hahaha. Als ik een film in de bios zie, vergeet ik vaak een hele hoop snel weer.

En Johnny… Ik ben heel benieuwd hoe hij in deze film is, in de vorige film zat hij voor mij te kort om goed te kunnen beoordelen. Over het algemeen vind ik de films waarin hij speelt altijd leuk en ben ik stiekem verliefd op Captain Jack Sparrow. Maakt mij dan niet zoveel uit waaraan hij zijn geld uitgeeft en een kwade dronk heeft (niet dat ik dat goed wil spreken hoor)

2 likes

IK ZUE NU DIE TRAILER PAS AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MN LEVEN IS COMPLEET AAAAAAANRHEJKEMEKWK

6 likes

Om maar even twee nerd-topics in 1 te mixen; ik heb net een Harry Potter kleurboek en veel te duren mooie stiften gekocht. Morgen komt alles binnen. <3 zoveel in om daar aan te beginnen en ondertussen de films op de achtergrond op te zetten!

8 likes

Zoooooveel zin in!

Na de Deathly Hallows Part II had ik afscheid genomen van de jarenlange traditie om naar een HP film uit te kijken en elke film voor de eerste keer in de bios te zien. Tijdens de eerste Fantastic Beasts film werd ik een beetje emo omdat ik gewoon niet had verwacht dat het ooit weer zou gebeuren! Het WB logo dat weer op je af komt vliegen en dat magische gevoel <3.

13 likes

Ik wilde naast mijn Nederlandse boeken van vroeger ook nog graag de Engelse (want lezen doe ik ze toch wel), dus ik had deze box besteld. Vind de omslag van deze zo mooi.

24 likes

Ik heb deze ook. Zo blij mee!

1 like