Ik denk ook niet dat het een bewuste actie is geweest, maar wel dat ze er niks op tegen heeft als het wel zo geïnterpreteerd wordt en gewoon oprecht blij was met de casting van Noma Dumezweni.
Oh nee, dat denk ik ook niet hoor! Maar de manier waarop ze erop reageert impliceert wel een beetje dat het wel bewust was, en dat soort enigszins (vind ik) zelfingenomen reacties heeft ze vaker, zoals in de reactie van @Totoro. En dat vind ik dan wel jammer.
Ik heb overigens nog niet echt gezien hoe ze op de ophef over de nieuwe film heeft gereageerd, dus weet niet hoe ze er nu mee omgaat.
Ik vind het eigenlijk ook een beetje overdreven van Nagini, en mijn Aziatische vriendinnen ook. Misschien hebben er wel mensen van 50 nationaliteiten auditie gedaan en was zij gewoon de beste.
Ik had het ook wel stom gevonden als ze een wit iemand gebruikten voor een rol uit Aziatische mythologie eigenlijk.
Ik denk dat Anderling, albus wel degelijk als homoseksueel personage heeft geschreven, zo kwam hij op mij in elk geval wel altijd over. En goldstein is natuurlijk gewoon een joodse naam dus dat is niet zo gek. Ik denk ook niet dat je alles altijd zo duidelijk hoeft te definieren zodat de lezer zelf kan invullen wat hij of zij er bij voelt.
Hahaha
Oke, even een tip tussendoor, ze hebben bij de Primark in Amsterdam nu house sweaters! Zien er echt goed uit, en er zijn gewoon genoeg Hufflepuff en Ravenclaw sweaters. Waren 18 euro (ik heb er natuurlijk een mee)
Harry Potter op net5 en ook nog de extra lange geloof ik, met de deleted scenes ️
️
️ Hier moet de rest even voor wijken hahaha
Jaaa love it!
Ik ben verpest door Mastermovies
Hahahaha “zeg Hagrid, wie zijn al die verlepte dwergen?”
De film stond aan op mijn werk, op de achtergrond hoorde ik dus de muziekjes nu echt zo veel zin om de films weer te gaan kijken! Volgende week maandag ben ik vrij, dus eigenlijk moet ik deze week film 1 kijken, dan kan ik volgende week weer op tv mee kijken
Haha die Nederlandse voice over bij de top 50 Harry Potter-momenten is echt zo lekker knullig. Heb het ook al zo lang niet meer met Nederlandse ondertiteling gezien oid en al die Nederlandse benamingen voor dingen zijn ook zo belachelijk.
Heb echt zin om de films met Nederlandse voice-overs te kijken nu.
Thanks nog!
De brug was helaas nogal teleurstellend omdat het met een kutorganisatie was . We waren al laat en toen kwamen we daar aan en bleek de trein dat weekend niet te rijden… Niet dat je dat even uitzoekt als organisatie. Maar ook dat we alleen maar van ver konden kijken terwijl de tours van medestudenten vet dichtbij waren en mooie foto’s konden maken
(al blijft Schotland supermooi natuurlijk :p)
Wat balen zeg! Krijg je wel je geld terug?
“Anthony Goldstein, ravenclaw, Jewish wizard” would look good on a business card.
Ik ga echt stuk om deze tweet.
Persoonlijk vind ik dit niet makkelijk scoren, de naam Goldstein is wel soort van short-hand voor joods, net als Patil. Ik denk ook niet dat ze Hermelien als BAME geschreven heeft maar dat haar reactie meer is op ‘hermelien kan niet zwart zijn’ want dat staat gewoon open voor interpretatie. Ik las haar als wit want dat is mijn eigen referentiekader.
Mijn probleem met Nagini is meer dat ik dat echt een kut “twist” vind. Ik hoef niet meer Backstory voor Harry Potter, ik wil gewoon meer Fantastic Beasts.
Nou ja wat STOM!
Eens… Ik vind het wel leuk als er wat backstory of hints in zitten, maar als ik de trailer kijk wordt de backstory het hoofdverhaal van deze film, ik vond een nieuw/ander verhaal juist leuk
Ah shit ik dacht dat ze deze week elke dag een film uit gingen zenden! Zat me al helemaal te verheugen om vanavond weer te kijken, maar nu dus een week wachten.
Ja ik dacht eerst ook dat ze allemaal achter elkaar kwamen, was fijn geweest!
Ik ben door dit topic geinfluenced want ik heb spontaan vandaag de complete dvdbox besteld, oepssss