Hadden jullie deze al gezien?
Woaaa zo tof!
Ja, geweldig!
Volgens mij zou er sowieso zoān officieel spel aankomen dit jaar / volgend jaar, eentje die met FB te maken had ook en niet dat spel wat eerder dit jaar uitkwam! Dus ik denk het wel!!!
Edit: jullie hebben hem vast ook allemaal al gezien, maar omdat mijn vriend vandaag niet thuis is en daardoor de HP marathon een pauze heeft heb ik vandaag deze gekeken om mijn dagelijkse dosis hp binnen te krijgen : Creating the world of Harry Potter
Waarom doe ik mezelf dit aan
Ik ben ook echt weer zo erg in de mood voor HP. Heb net weer boek 1 uitgelezen en moest gewoon huilen toen ze op het einde die extra punten kregen voor de afdelingsbeker.
Gek hoe dat verlangen naar HP in fases kan gaan ofzo.
Dit heb ik ook! Helemaal sinds ik de Potterless podcast luister en het weer kouder wordt.
Moest bijna huilen van @punaise dār filmpje, terwijl ik de films meestal afkraak haha.
Het allerleukste aan Harry Potter deel 4 (die NU op Net5 is) is dat schoolse en magische leven wat zo veel in deze film is. Heeeeerlijke scĆØnes, ik wil zo graag in die wereld leven hahaha
Ik ook! Al hebben ze in die film wel allemaal een kappertje nodig
Ik ben weer alle boeken aan het lezen, maar ik wil ook ergens theorieën lezen⦠Vroeger ging ik altijd naar een site, maar ik weet niet zo goed welke en als ik Google kan ik het ook niet vinden.
Lezen jullie ergens theorieƫn/fanfic oid? En waar?
Ik hoop zo dat dit niet alleen op de Franse is
SuperCarlinBrothers op YouTube heeft soms filmpjes met HP theorieƫn.
in Belgiƫ komen ze voorlopig niet op Netflix las ik, snif
Nu hopen dat de petitie werkt voor de films op Netlix!
Nog minder dan een maand tot Fantastic Beasts!
Ik wil eigenlijk de boeken weer eens in het Engels lezen (heb ze alleen in het Nederlands). Welke boxset Engelse boeken vinden jullie het mooiste? Is natuurlijk het ideale sinterklaas cadeau voor mezelf. Ik denk dat mijn voorkeur bij hardcover ligt.
Deze heb ik, en vind ik ook de mooiste:
Ja precies, ik wil juist de originele lezen, goed dat je het zegt!
Ik ben met de podcast Potterless begonnen, ik vind het heel leuk. Ben zo jaloers dat hij het allemaal voor het eerst leest, zou willen dat ik dat ook kon.
Ik ga in de zomer weer naar Orlando om de Harry Potter parken te bezoeken voor de tweede keer. Vorige keer hadden mijn vriend en ik snel alle films gekeken en vond ik het maar mwhaā¦
Nu verheug ik mij al de hele week weer op de maandagavond! En wil eigenlijk ook alle boeken lezen, denk dat het echt nog zoveel leuker wordt dan