Deze persoon?
Minerva toch?
Minerva toch?
Ik ga zo snel voor zondagmiddag kaartjes boeken! Denk dat het lekker druk zal zijn.
Net op werk zat ik wat beeldmateriaal te bekijken met een collega, op ƩƩn foto stond ook een grote zwarte hond. Ik zei meteen: āOmg Sluipvoet!ā Mn collega is geen Potter freak en keek me zo raar aan haha.
Vanmiddag naar de marathon!!
Ik ookā:smiley:
Ik ga in januari naar de studioās in Londen! Heb dit echt al een jaar in de planning met een vriendin, maar hebben eindelijk een datum gevonden. Echt zin in.
Oké ik was net bij de film en misschien ben ik achterlijk maar ik snapte er soms echt geen bal van�
Wat snapte je niet?
Nou ik vond dat er ZO veel gebeurtenissen en karakters waren die gewoon niets toe voegde? Het heette The Crimes of Grindelwald maar ik heb geen crime gezien. Die gast met wie Grindelwald ontsnapte, wie was dat? Die hele Credence, waarom is hij zo belangrijk? Wat boeit het wie zān ouders zijn? En hoezo is hij ineens familie van Dumbledore?!
Hoe verhoudt Leta Lestrange zich tot Bellatrix, wat is die link?
Naigini, was in deze film zoān lieve en hulpvaardige vrouw, hoezo wordt zij later de onderdaan van Voldemort en vermoord ze alles en iedereen schaamteloos? Hoe rijmt dat zich met haar personage nu?
En waarom was Dumbledore Defense Against the Dark Arts teacher? Dat zou hij nooit zijn, zeker niet na dat hele gedoe met Ariana, hij was transfiguratie docent.
Al met al vond ik dat er super veel gebeurde maar er eigenlijk helemaal niets gebeurde. Ook al die verschillende locaties telkens die niets toevoegden. Allerlei personages werden geĆÆntroduceerd maar niet dusdanig dat je ze echt leerde kennen, en het ging gewoon niet echt ergens heen?
Daarnaast vond ik de wereld veel te magisch. Ik weet niet, het matchte gewoon niet met de Harry Potter wereld? Alles was too much, te modern, er werd telkens op straat getoverd en die katten met die ogen� Ik ben echt teleurgesteld eigenlijk.
Ja snap wel want je bedoeld idd. Ik denk dat de volgende films er wel veel meer duidelijk gaat worden. Dit was overduidelijk een soort ātussenfilmā die meer een opzet is voor de volgende film. Ben ook wel benieuwd hoe ze het verder uit willen gaan werken en of het dan ook nog wel klopt met hoe we alles hebben leren kennen in de Harry Potter boeken
O shit ik hoopte nog zo dat ze die lelijke katten eruit zouden halen, haha.
Ik ooooook! Na alle reacties op de trailer dacht ik nog, oh die halen ze er vast uit. But no haha
Ja die Obscurus of zo, maar hoezo is het dan zo ongelooflijk van belang waar hij vandaan komt?
Had het zusje van Dumbledore niet ook een obscurus?
Ik hoop ook echt dat Credence geen echte dumbledore is, maar wat je wel steeds terugziet in de film is dat er een feniks bij hem zit toch? Volgens mij werd door Albus Dumbledore in de film gezegd dat feniksen altijd dumbledores opzoeken. Dat lijkt dan juist weer een hint te zijn dat Credence wel een Dumbledore is.
verder ook echt eens met @Cozycute, maar heb mijn grote teleurstelling al in het bioscooptopic gezet haha, heel jammer. Hopelijk zijn de volgende films beter.
Ik hou vet veel van het Harry Potter verhaal, maar die fantastic beasts daar hoef ik gewoon niets van te weten. Het spreekt me niet aan en heb het gevoel dat het de magie van HP te kort doet. Misschien moet ik dit biechten?
@Ludo Ik vind het niet iets biechtwaardigs hoor, ieder zān ding. Wat ik zelf juist leuk vond aan FB (de eerste film dan, tweede nog geen idee) was dat het wat duisterder was, meer vergelijkbaar met de latere HP-films. Niet om je te overtuigen hoor, maar ik was daardoor juist blij verrast twee jaar geleden.
Ja die heb ik ook gezien hoor, maar was op het eind gewoon helemaal niet benieuwd hoe het verder ging. Vooral Johnny Depp maakte dat ik dacht⦠nahā¦
Ik heb precies hetzelfde! Ik heb de eerste film gezien en die vond ik ook heel tof, maar deze tweede trekt me helemaal niet, Johnny Depp is daar bij mij ook een factor in, ik wil dat hoofd niet in mijn beelden van Harry Potter
En ik vond het idee heel leuk als stand-alone Newt-gaat-beesten-zoeken-en-beleeft-daarbij-avonturen verhaal, maar met wat ik van de trailer en spoilers heb gezien gaat dit me teveel mengen met het HP verhaal. Met daarbij de vreemde plots die JK de afgelopen tijd verzint in het achterhoofd heb ik daar geen behoefte aan.