Goh ja ik ben net bij de film geweest, maar ik vond het soms een beetje vaag. Heb ook het idee dat ik op een of andere manier heel veel info heb gemist.
Ik moet het nog even laten bezinken
Goh ja ik ben net bij de film geweest, maar ik vond het soms een beetje vaag. Heb ook het idee dat ik op een of andere manier heel veel info heb gemist.
Ik moet het nog even laten bezinken
Ik vond Jude Law als perkamentus wel echt heel leuk in deze film, maar dat weegt niet op tegen de kop van Johnny Depp aankijken de hele film lang. Wat baal ik daar van joh.
Vind het trouwens wel heel leuk dat er nu wat meer liefde voor Hufflepuff is. Tijdens de eerste hypejaren was het altijd een dikke belediging als er geroepen werd dat iemand bij Hufflepuff hoorde, maar met deze film is er juist een hele positieve insteek vind ik! Hufflepuff heeft naar mijn mening ook by far de leukste leerlingen kamer, dicht bij de keuken en vol plantjes enzo. Ik bedoel wie heeft er nu tijd om elke keer een raadsel op te moeten lossen eigenlijk
Ik ben net terug van FB en wat een overload aan informatie. Alsof ze alles in 1 film probeerden te stoppen terwijl er nog 3 gepland zijn.
[Spoiler=“Spoiler einde”]Hoezo is Credence een Dumbledore? En Queenie een Grindelwaldaanhanger? Hij ziet Dreuzels net als minderwaardig.
Dit artikel vond ik ook zo treffend ivm de vrouwelijke rollen.[/details]
Ik ben gister geweest maar heb echt onwijs genoten.
Ff spoiler voor de zekerheid, maar is mijn mening over Perkamentus en Grindelwald en de hele film:
Vond het wel heul veul en snel en soms onduidelijk maar de muziek en zweinstein en de magie, vond het prachtig.
Moest zelf juist heel erg wennen aan Jude Law als Perkamentus, vond hem wel goed maar miste iets, kan er niet de vinger op leggen, zit misschien nog teveel met de oude Perkamentus in mn hoofd.
Vond Johnny juist wel heel goed, duister, mysterieus, slinks maar toch ook met een bepaald charisma. Alleen bij een paar stukjes deed ie me toch weer denken aan Jack Sparrow, dat vond ik minder.
Love Newt, Pickett en de nifflers trouwens.
Wat vonden jullie van Zoe Kravitz als Leta?
Ik vond haar goed! Alleen ik snap haar hele rol in het geheel niet zo. Verloofd met Newts broer maar duidelijk verliefd op Newt? En waarom haar familie hier zo bij word betrokken door grindelwald, terwijl Credence volgens hem juist een Dumbledore is. Best verwarrend. En uiteindelijk offert ze zichzelf op, voor wat precies? Mweh veel vraagtekens
Ik vond Johnny Depp echt perfect als grindelwald! had geen andere persoon in die rol willen zien, haha. Verder vond ik het leuk dat er gewoon kleine dingetjes terugkwamen van Harry potter, (nicholas flamel!). Vind dat einde wel echt een beetje raar en snap ik ook niet, heb het zelfs nog teruggezocht in de boeken van Harry potter.
Ook vind ik Nagini echt heel erg raar? Snap niet waarom ze dat hebben gedaan eerlijk gezegd. Vind het niks toevoegen en het verhaal alleen maar ingewikkelder maken.
en <3 newt
Ook even m’n zegje over de nieuwe film.
Ik vond de film qua sfeer heel leuk. Leuk dat het zich in het verleden afspeelt en ik vind Newt sowieso een leuk character. Had wel meer verwacht qua dieren zoeken en ontdekken/reizen. En dacht dat het meer over de zusjes ging.
Snapte dat hele verhaal rondom van Detta helemaal niet. Die eigenlijk verliefd is op Newt??
En vond het een beetje ingewikkeld worden door Nagiri en Creedence die op zoek is naar zijn ouders. En die andere man die zocht naar zijn halfzus (leta). Teveel info. En op 't einde offerde ze zichzelf op? Naja teveel vragen. Heb wel genoten van de sfeer opzich. Vond film 1 leuker.
Ook zo raar dat Nagini gewoon een vrouw was en gewoon aardig? Waarom is ze dan straks een moordende slang?
Over de film
Ik vond het juist jammer dat er verwijzingen werden gemaakt. Misschien komt Nicolas Flamel later nog terug, maar nu snapte ik niet waarom hij erin moest. Net als inderdaad dat stuk met Nagini, ze deed verder ook niks, alleen naast Credence staan. Misschien volgende film?
Jude Las vond ik goed als Dumbledore. Soms herkende je de manier van praten van de andere acteur terug.
Wat vinden jullie ervan dat Queenie ineens met Grindelwald meeging? Ze was toch juist verlieft op een Muggle, en nu gaat ze mee met een Muggle hater? Of mis ik nu iets.
Volgens mij hoopt zij dat Grindelwald de wereld kan veranderen. Dat de regel rondom het trouwen met een Muggle veranderd wordt.
Ik had ergens ook nog het vermoeden dat ze onder invloed was van de Imperio-curse.
Bij mij duizelde de film ook nogal, zo veel lijnen, maar niets kwam samen/werd duidelijk voor mijn gevoel.
Ik kijk de laatste HP film nu en ahhhh Snape en Lupin en Zweinstein en Harry en en en ik vind het nog steeds zooooo leuk en mooi, zelfs na 83639202747x kijken
Always
Jaa, I hear ya! Blijft inderdaad geweldig
Ik moet net als sommigen hier ook echt mijn best doen de spoilers over de nieuwe Fantastic Beasts niet te lezen! Ik wacht met naar de film gaan tot het wat rustiger is. Ik hou mijn verwachting wel laag aangezien de film niet zo’n geweldig cijfer krijgt op imdb.
Gewoon doen! Je bent booklover of je bent het niet
Herkenbaar! Ik voelde me best wel dom na de film, want ik kon sommige dingen niet helemaal volgen. Maar nu ik alles soort van op een rijtje heb, zou ik hem op zich wel nog een keer willen zien. Ik verwacht dat er dan meer dingen op z’n plek vallen.
Ik denk dat je niet heel veel had gehad aan het kijken van deel 1 hoor trouwens.
Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik het eens ben met alle kritiek. Ja, ik had het beter gevonden als er maximaal drie films zouden komen, en ik vond een specifiek karakter nogal overbodig, maar voor de rest vond ik het best meevallen?
Ik heb de derde voor Sinterklaas gevraagd! Heb de eerste en tweede al, moet toch m’n collectie compleet maken.
Mag beide! Liefst Nederlandstalig btw
Ik zie door de Beukers de snitch niet meer…
DIe twee laatste linkjes zijn dezelfde toch?