Wauw wat is het voor bordspel? Ik wil het!
Die is geweldig, ik wil ‘m ook!
Oh waaauw!
Waar heeft hij die gekocht? Hij is echt geweldig
Na het eerste boek te hebben herlezen als lichte lectuur tussen mijn ‘serieuzere’ boeken door het tweede boek ook nog maar eens bovengehaald
Ik mag mijn scriptie over de Harry Potter-films doen, heb ik net te horen gekregen
Super cool!!
Superleuk!!
voor de harry potter fans is dit misschien wel leuk! ik woon in edinburgh en er zijn hier heel veel leuke activiteiten rondom HP:
- gratis wandeltour (Potter trail) langs alle plekken die inspiratie hebben geboden aan Rowling (door acteurs, erg grappig, je krijgt ook een wand om spells mee te doen haha)
- 2 harry potter escape rooms, 1 waar je de dark lord verslaat en de andere waar je hem kunt joinen
- heel veel winkels met harry potter goodies
Ik was vorige week in Oxford, en al die gebouwen/colleges daar ademen echt hogwarts! Er zijn ook een aantal scenes opgenomen, dus ik heb lekker gefangirlt (is dat een woord?)!
.
.
.
Die winkeltjes zijn zooo leuk versierd ook
Vooral dit vind ik zo tof!
Sowieso is Schotland echt top voor Harry Potter fans met de brug waar die trein over gaat, kastelen en andere filmlocaties
Ik heb dit aan als achtergond, vind het zo chil, waarom kom ik hier nu pas achter.
Ooh, dit kanaal heb ik ook een tijd geleden ontdekt. Geweldig he!
Jaaa dit staat standaard op als ik niet kan slapen. <3
Ik heb Harry Potter trivial pursuit gekregen voor kerst!! Zo leuk
Ik heb deze mok voor kerst gekregen. Vind hem erg leuk doordat ze op schaal zijn haha voora Hagrid grappig zo groot.
Voor de mensen die in de studio’s in Londen zijn geweest: op de site staat dat je je tickets kunt ophalen met je identiteitsbewijs, wordt dit ook echt gedaan? Ik heb de tickets namelijk besteld met de cc van mijn vriend, maar die gaat helemaal niet mee en ik wil wel graag naar binnen
Ben net 2 avonden achter elkaar naar het toneelstuk in Londen geweest. En het was zo leuk! Ben nu nog helemaal aan het nagenieten. Verhaal is misschien niet het sterkste ooit maar zo leuk om weer even terug te zijn in die wereld. En het is ook echt heel erg grappig.
Er staan buiten het gebouw automaten en daar kun je ze ophalen! Ik heb daar geen identiteitsbewijs oid moeten scannen. Volgens mij maak dat dus niet uit! Ik had toen hetzelfde probleem en daar een mailtje voor gestuurd, maar uiteindelijk een eigen creditcard genomen en ze zelf gekocht. Qua wat ik me kan herinneren was het geen probleem! Dus gewoon even mailen en dan komt dat wel goed!
Enige wat me opviel in het toneelstuk was dat ze de naam Voldemort uitspraken zonder t aan het einde. (Voldemor). Iemand enig idee waarom? Is dit de ‘juiste’ uitspraak?