Wat tof!
Wow, super tof!
Ik ga eind maart een harry potter roadtrip maken! We gaan langs alle film locaties in Zuid-Engeland. We beginnen bij de studio’s in Londen natuurlijk, en gaan dan allerlei locaties af zoals Oxford en de Cotswolds!
Ik heb mijn vriend geinfluenced, hij is ook begonnen met Harry Potter te herlezen dus nu zitten we 's avonds gezellig met elk ons boek in bed.
Leuuuk! Ik volgde je toen ik nog Instagram had, dus ik herken je kast haha.
EDIT: Dacht dat ik in het boekentopic was, dus een late reactie hierop, maar oké oeps.
Haha leuk!
Sorry dat ik kom binnenvallen, maar kwam dit net tegen en vond het heel grappig. Wilde het even delen Haha, misschien kennen jullie het allemaal al trouwens.
Het is Dus Harry Potter als HP een romantische comedy zou zijn, maar het is echt goed geedit.
Jaaa leuk deze, haha.
Ik kwam laatst ook die hieronder tegen. Vooral die horrorversie (de eerste trailer) vond ik leuk gedaan.
Ik ging echt net hetzelfde posten, haha!
Er komt een nieuwe Harry Potter game! Beetje zelfde concept als Pokémon GO.
Mijn interesse is in ieder geval gewekt
Staat dit niet al een paar jaar op de planning?
Zou goed kunnen. Hoor er zelf nu pas voor het eerst over.
Ben ook al een tijd ingeschreven! Als fervente Pokémon Go-speler gaat dit echt zo’n dilemma opleveren, vermoed ik
Gaat dit nog voor de zomer komen!?
Ik ben dat queerbaiting van J. K. Rowling best wel beu ondertussen. In plaats van al dat gepraat wil ik duidelijke scènes waarin ofwel Dumbledore zichtbaar homo is (en geen vage interpretatie) ofwel met een ander gay personage/koppel (met een significante rol, geen toevallige voorbijgangers).
Ik was echt zooo geirriteerd bij Crimes of Grindelwald dat er dat moment is dat Dumbledore en Grindelwald bijnaaaa zoenen ofzo maar het gewoon niet gebeurt.
Huh, over welk moment heb je het? Dat herinner ik me zelfs niet .
Ik ben naar de leavesden Warner Bros studio’s geweest en het was zooo tof!! Echt geweldig om alles te zien, hebben er ruim 5 uur rond gelopen en echt zo genoten.