Hahaha, same. Ik had een viavia vrijgespeeld en klikte erop, want nieuwsgierig. Maar dat deed ik midden in een winkelstraat, which I shouldn’t have done Ik moest helemaal omhoog kijken en om me heen en mensen zaten me echt aan te staren met zo’n vragend gezicht wat er mis met me was
Ik vind het spel tot nu toe erg leuk! Maar ook verwarrend door alle duizenden opties! Ik ben het eens met het op straat spelen, dat dat toch wel stom voelt om die figuurtjes te maken, maar daar wennen we wel aan
Wat is viavia ?
Ik vond het spel in eerste instantie nogal ruk omdat het vrij overwhelming was met teveel opties en dingen, maar nu ik even wat meer heb rondgeklikt (en rondgelopen op straat) lijkt het toch wel leuk! Goed om alvast te weten dat ik de viavia’s dus beter niet kan openen op een drukke plek haha.
Ben trouwens nog geen andere spelers tegengekomen op straat, maar door de warmte (?) loopt er nu sowieso zowat niemand buiten. Bij Pokemon Go was de hype wel groter heb ik het idee…stonden toen tientallen mensen op het centrale plein in het centrum waar ik toen woonde. Zijn jullie al wel mensen tegengekomen die duidelijk ook aan het spelen waren?
Bij ons in het dorp is een hele Pokémon go app (waar mijn man inzit:worried:) en die hebben hier ook meteen een app voor gemaakt. Dus ik weet dat die er wel mee bezig zijn.
Die viavias open ik lekker thuis hoor, zo’n gedoe op straat.
Heb net aantal mensen toegevoegd, mijn vriend code is 9307 4787 2428
Ik vind ook dat ik dit stukken minder subtiel kan spelen als Pokémon go. Moet ook nog heel erg wennen aan figuurtjes tekenen in plaats van blind een curveball gooien, maar komt vast goed.
In mijn park was het redelijk druk vandaag met mensen op smartphone, maar weet natuurlijk niet of dat Pokémon spelers waren of Harry Potter (vermoed wel HP).
Ik lees dit pas nadat ik net mijn eerste viavia opende. Waar ik was? In een trein tijdens de spits
Zeker! Ik dacht dat ik ‘m anders kwijt zou zijn En degene die naast me zat had haar ogen dicht, dus toen durfde ik het wel aan
Ja, ik heb veel in m’n buurt! Woon helaas net te ver om vanuit m’n huis in het Fortress te kunnen, haha.
Hahaha ik zie het al voor me!
Wie kan me helpen?
Die zaden en water die je kunt vinden. Kun je kweken in een kas staat er. Hoe doe je dat. Waar staat zo’n kas ?
Ik heb het alleen nog maar vanuit huis gespeeld, gisteren was ik te brak om naar buiten te gaan en nu zit ik ertegenop te hikken omdat het zo warm is, maar ik vind het leuk! Het verhaal is dat iemand een spell heeft gecast waardoor allerlei dingen verdwenen zijn en willekeurig opduiken, en die moet jij dan vrijspelen van “unconfoundables”, je bent soort van in dienst van de ministry of magic. En je hebt ook allerlei side quests en daily goals enzo. So far so good, maar zie het ook wel voor me dat ik het over een week wel weer zat ben.
Ik vind het ook erg leuk momenteel. Er zit enorm veel in, vind ik, dus ik ben nog aan het zoeken hoe alles juist werkt. Ik krijg nu wel heel vaak dezelfde objecten (die muziekdoos bv. of Ravenclaw-studenten). Of is dat een teken dat ik mij eigenlijk fysiek moet verplaatsen?
Hebben jullie ook er een rood bolletje bij je eigen icoon constant actief blijft? Ik snap dat het inhoudt dat er iets nieuws is, maar het blijft maar over mijn icoon zeuren, terwijl er geen nieuwe dingen staan.
Volgens mij is dat omdat je dan geen foto hebt? Bij mij blijft ‘ie ook staan.
Nee, want ik heb er ook juist even een foto neergezet om te kijken of dat hielp, maar dat had geen effect.
Ja bij mij blijft die ook staan. Terwijl ik echt alles heb ingevuld en een eigen foto heb gemaakt.
Ik heb overal op geklikt, o.a. ook dingen om je foto mee te versieren etc. En uiteindelijk ging het weg.
Het gaat er volgens mij niet om dat je een echte foto hebt (dat heb ik niet), maar dat je alles eens probeert en dus aanklikt.
ja dat betekent dat je een extra filter, kader, … hebt vrijgespeeld om je foto te pimpen
Ja, dat snap ik. Maar ook als ik al die dingen heb aangeklikt en daar binnen geen rode bolletjes bij filters/kaders/sjaals/weet ik het heb staan, blijft het rode bolletje wel in het homescherm erbij staan.