Harry Potter

misschien een nieuwe standaardfoto?
Bij mij ging het rode bolletje steeds weg als ik in het tweede scherm na de brillen/baarden etc bij de kaders en stickers kwam. Daar zat meestal toch nog iets nieuws tussen

Begrijp ik het goed en moet je dus 5 km lopen voor zo’n viavia? En hoe werkt het dan? Want bijvoorbeeld tijdens het reizen met de auto worden er geen km bij geteld?

Als ik het goed begrijp moet je gaan lopen met het spel open. Ik heb namelijk vandaag iets van 2km gewandeld zonder het spel te openen en dat telt hij niet.

Waarschijnlijk telt autorijden of fietsen ook niet want dan registreert hij dat je te snel gaat. Het is een soort aansporing om ook echt rond te gaan lopen.

Hoi, ik ben nieuw hier! Sinds zaterdag actief met WU en daarvoor Pokémon go gespeeld. Lees even mee om het spel beter te begrijpen.

@Dragoste Klopt je moet het spel aan laten staan als je wilt dat hij de kilometers telt.

@Murphy
1- je vindt en pakt de ViaVia
2- je duwt er een sleutel in
3- je loopt 2, 5, 10 km afhankelijk van ViaVia
4- je klikt op de button om de opengelopen ViaVia te gebruiken
5- je gaat het laarsje dat in beeld verschijnt achterna naar de tovenaarswereld (hiervoor hoef je niet te lopen, gewoon klikken en/of met je telefoon bewegen)
6- Eenmaal binnen dan klik je op die lichtgevende bolletjes

2 likes

Ik heb net mijn eerste wandelingetje gemaakt, en dat maakt het nog leuker :smiley: Ook wat nieuwe dingen, want merk inderdaad dat bij mij in de buurt voornamelijk steeds dezelfde dingen zitten, ik heb volgens mij al 20 remembralls gevonden inmiddels :roll_eyes: Ga morgen maar eens een stukje fietsen naar een ander deel van de stad en daar rondlopen, kijken wat daar te vinden is!

1 like

Ik was vandaag met mijn klas bij een workshop en daar was super veel activiteit. “Juf, wat ben je aan het doen?”

“Foto’s maken!”

:biggrin:

7 likes

Weet iemand hoe je weer energie krijgt voor spreuken? Ik heb gisteren de hele dag kunnen spelen zonder daar op te hoeven letten en vandaag mag ik niks doen omdat ik geen energie heb. Ik mag het wel kopen voor 100 coins, maar dat lijkt mij niet de enige manier?

1 like

Naar een groen huisje lopen! Daar kan je om de 5 min. ‘eten’ en dat betekent nieuwee energie.

Edit: en soms krijg je iets bij een blauw huisje qua energie maar dat is alleen per toeval.

1 like

Oke, dankjewel! Er zijn nog zoveel dingen uit te zoeken haha maar dan weet ik dit alvast!

Mijn code is 2120 1311 5767. En nu snel bijlezen wat jullie verder nog geschreven hebben!

Ik heb het gister ongeveer een uur lang gespeeld en er is 500mb data af!

1 like

Oef wat veel! Ik ga zo voor t eerst rondlopen!

Heb veel van jullie toegevoegd :slight_smile:

Mijn code: 4796 1751 3993

Ik begin dit spel nu al zat te worden. Al 5 keer achter elkaar gaan de troebelaars ervandoor. Ik kan amper wat verzamelen

Huh? Dat is wel heeel erg veel! Ik heb het gisteren 1-2 uur gespeeld en bij mij is er 53mb verbruikt.

2 likes

Je moet even bij instellingen “download all assets” doen, volgens mij gaat dat het slurpen van je MBs tegen.

Er staat bij mij dat dat 3300 mb is. 3 gig aan assets?!

Bij mij ook! Daarom heb ik het ook nog niet gedownload, vind ik veel teveel. Waarvoor is het eigenlijk precies?

Bizarrrr ik denk alle plaatjes, animaties etc

Ik heb zo’n 2,5 uur rondgelopen en in het park gezeten en veel gespeeld, en het heeft 180 MB verbruikt bij mij

1 like