Harry Potter

Dan staat alles wat er te vinden en ontdekken is waarschijnlijk op je telefoon ipv dat alle informatie erover steeds gedownload moet worden. Dan verbruik je dus ook veel minder mb’s buiten. Alleen het verschijnen van dingen op de kaart moet dan waarschijnlijk via internet laden.

(dit gaat dus over het downloaden van al die assets)

2 likes

Ja. Zodra de app afgesloten is, registreert er niets. Sowieso registreert hij bij mij heel slecht, dus heb ik eerder 3km gelopen om de portkey van 2km te openen. :grimacing:

Ah ja ik heb niet die assets gedownload omdat mijn mobiel bijna vol is, dus denk dat het daardoor komt!

Pfoe bij mij heb ik gisteren in 20 minuten 300mb van m’n bundel gebruikt. Had het niet zo door tot ik een sms kreeg van Ben dat 80% van mijn bundel op is, ik heb maar 1GB haha. Hopelijk scheelt het dat ik nu 3 gig aan shit hen gedownload want buiten lopen is leuker dan vanaf de bank spelen.

Wat kun je aanvullend doen als je vrienden toevoegt? Ik heb nog geen vrienden :rofl:

Edit: o sorry was niet als reactie op Dragoste bedoeld, maar gewoon reactie op het topic.

Dat vind ik nog wel jammer! Maar bij Pokemon go duurde her ook even voordat die functie er was dat hij gewoon je kilometers registreerde, ook als je je app niet had opgestart .

1 like

Jeej eindelijk is de HP versie er! Mijn code is 1935 4589 2903

Ik begrijp die greenhouses niet. Ik heb superveel zaden en water, dus ik wilde iets gaan planten, maar ik weet niet hoe ik dat doe? Ik kon uit 3 potten kiezen voor een verrassing of een spreuk uitspreken over een plant van iemand anders, maar zelf niets planten. Iemand die weet hoe dat werkt?

Slechte screenshot van Google want ik ben nu niet in de buurt van een greenhouse. Maar je moet zeg maar switchen naar ander scherm. Rechts onderin staat iets van ‘zelf planten’ of ‘zelf zaaien’ oid. En dan switch je naar het andere gedeelte.

1 like

Ja, dat heb ik gedaan, maar ik kan dus enkel ‘contributen’ door een spell te doen op de ene plant die er al staat. Of zit daar nog een knop op dat tabblad?

1 like

Oh sorry ik heb niet goed gelezen zie ik! Nee dat weet ik eerlijk gezegd ook niet. Ik ga morgen eens kijken.

1 like

Ik vind het echt al wel heel leuk. Merk dat ik ook steeds denk ‘oh, kan daar wel even naartoe lopen’, zodat ik kan spelen. Het spel heeft wel ontzettend veel opties en merk dat ik alles echt nog een beetje moet ontdekken. Wel heel chill dat ik een herberg en tovenaarsuitdagingen vanuit mijn huis kan bereiken. Ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat! Aantal van jullie al toegevoegd (mijn naam is Sauvie), maar ben er nu even klaar mee. Mijn code is 5385 0471 3922.

Mijn energie is op en mijn zadenopslag vol. Normaal zou ik met mijn kleine baby lekker wandelen. Maar dan gaan we dood van de hitte vandaag :sob:

Ik vind die kassen ook een beetje vaag, maar volgens mij kan er maar één iemand tegelijk iets laten groeien in zo’n kas. Je kan zien als zo’n kas al in gebruik is, dan komt er een gekleurd wolkje boven te hangen.

Je kan dus zelf iets kiezen om te planten, of contributen als iemand de kas al in gebruik heeft. In beide gevallen loopt er een timer voor wanneer de plantjes klaar zijn. Je moet binnen een half uur na het aflopen van de timer weer fysiek bij de kas zijn om de plantjes op te halen.

Dat je er zelf weer heen moet vind ik wel kut, je moet dus goed timen en uitstippen dat je na bijvoorbeeld zeven uur weer op die plek kan zijn, anders heb je er niks aan.

2 likes

Snapt iemand al wat je met die dark detectors moet/kan?

Oh, dank je! Inderdaad wel heel omslachtig en niet zo praktisch…

Je moet die in een inn activeren om de kans op zeldzamere objecten rond die inn te vergroten. Ze werken een halfuur. Je kan er tot 3 tegelijk activeren om het threat level te verhogen.

Geen idee hoe goed dat werkt trouwens, ik heb ze enkel in mijn inn thuis gebruikt en ik heb vast sowieso al heel veel van de dingen die hier te vinden zijn. Denk ik?

1 like

Er is een manier om je toverdrankjes sneller te laten brouwen! Super handig en leuk. Hier word het uitgelegd vanaf 10:20

1 like

Yes, dat had ik ook al uitgevonden voor de paar die ik tot nu toe heb kunnen brouwen. Hij slaat het dan ook op, dus elke keer als je hetzelfde weer gaat brouwen staan die notes er nog bij, dus kun je het meteen weer doen en de tijd verkorten.

Hmm waar kan ik tovenaarsuitdagingen doen? En hoe krijg ik van die boeken die je nodig hebt om lessen te volgen?

Tovenaarsuitdagingen doe je bij fortresses (vestigingen in de NL editie geloof ik?), maar daar zijn er (in elk geval bij mij in de buurt) niet heel veel van. Die boeken kun je op dit moment nog niet krijgen, maar alleen bij brilliant events, wat dat dan ook mag zijn.

2 likes