Maar dit zijn ook lessen met boeken toch? Die krijg je als beloning voor gevechten of in een vestiging. Welke bedoelen jullie of jij dan?
Ja die bedoelde ik! Maargoed ik heb nog nooit zoân gevecht in een vestiging dus gedaan, dus moet daar even naar op zoek haha
De âboekrollenâ die witte dingen. Die krijg je wel door gewoon dingen te verzamelen in je register en dan komen die uit een schatkist.
Jaa die heb ik al wel redelijk vaak gekregen en gebruikt met lessen. Maar ben nu op een punt dat ik dus die echte boeken nodig heb voor de lessen, dus vrees dat ik dan echt naar zoân vesting moet lopenâŠ
Ja die bedoel ik! De witte boekrollen krijg ik wel, maar de echte boeken nog nergens. Als ik erop klikt staat er âYou can find restricted section books by completing brilliant event tasks.â
De groene boeken geven dat bij mij ook aan maar de rode boeken krijg ik wel als beloningen. Net ook uit een of andere schatkist. Heb alleen niet opgelet welke het was helaas.
Oo ik keek steeds alleen naar die groene boeken, ik zie nu pas dat er ook rode zijn.
Ik vind het ook erg irritant dat hij de dagelijkse quests pas laat tellen wanneer je dat scherm een keer geopend hebt. Dat is niet het eerst dat ik aanklik en de gevondelingen die ik daarvoor heb bevrijd, tellen dus niet mee.
Ook ik ben eraan begonnen, ga nu terugscrollen en jullie toevoegen, ik ben Mandijntje, 1847 7999 8923
Eens! Het spel begint mij nu al tegen te staan. Ik mis ook een beetje het spannende element van Pokémon. Dan zie je ineens een pikachu verschijnen en je weet dat je die nog moet bijv., ik noem maar wat. Nu zie je die dingen vliegen maar het boeit mij niet genoeg.
Weet iemand hoe je zoân via via prisma plaatst? Ik krijg steeds dit scherm maar zie geen laarsje om m neer te zetten? Wat doe ik verkeerd ?
Thanks voor je reactie! Mijn woonkamer is niet zo heel groot maar ik ben alle hoeken al ingelopen en krijg steeds ditzelfde. Heel gek, ik heb het idee dat AR het misschien niet zo goed doet met mijn toestel ofzo?
Gewoon AR uitzetten zou ik doen? Vind dat sowieso irritant haha
In gevechten zet ik het inderdaad uit, maar volgens mij kan dat niet bij zoân viavia?
Ben ik ook met je eens! Hierdoor heb ik ook al een hele dag niet kunnen spelen, en ik vermoed dat daar meer dagen van komen. Ze zouden het inderdaad zo moeten doen dat de energie er automatisch langzaam bij komt
Mijn code is: 5256 6509 7757 Ik heb ook een aantal van jullie toegevoegd.
Des te meer ik het speel, des te leuker ik het begin te vinden! Heb wel regelmatig dat mijn spreuken nog niet goed werken.
Vanaf level 10 gaat dat een stuk beter!
Dat is inderdaad vervelend! Ik heb het grote geluk dat ik vanuit mijn huis in een inn kan, maar als ik steeds een eind had moeten lopen, denk ik niet dat ik zou blijven spelen. Die energie heb je ook voor alles nodig.
Ik kan vanuit mijn huis in drie herbergen en met een beetje geluk ook in zoân uitdagingstoren. Alleen een kas kom ik niet bij vanaf mân bank. Ik ben verwend, haha.
Oh dat is wel chill! Ik heb thuis niks waar ik bij kan en op werk alleen een kas, maar daar krijg je niet veel van die bliksemschichtjes helaasâŠ