Harry Potter

Ik heb vandaag op m’n werk steeds gecheckt of ik nét bij een herberg in de buurt kwam, maar het lukte steeds net niet :frowning: Ik heb daar ook helemaal geen traces gezien

Ik ben bezig met de viavia’s uitlopen maar snap er niet heel veel van nog. Ik heb per ongeluk in een gouden 10km een zilveren sleutel gedaan. Maakt dit iets uit en heeft dit veel invloed op de viavia?

Volgens mij is de gouden sleutel de sleutel die je altijd blijft houden en verdwijnen de zilveren sleutels eens je ze gebruikt hebt. Het is dus niet gelinkt aan het soort viavia. Ook al lijkt het inderdaad wel zo door de kleuren van de portmanteaus.

Denk ik, ik heb nog geen viavia’s gebruikt.

1 like

Aah oke dat klinkt logisch. Thanks!

1 like

Weet iemand al wat er precies gebeurt als je iets ophaalt uit een kas? Heb niet zo’n zin om dat zo te gaan timen dat ik het na 8 uur kan ophalen.

Wow, ik dacht dus dat het doel was om je registry te vullen, tot je alles hebt, zeg maar. En nu had ik net Borgin & Burkes compleet en dan kan je dus voor “prestige” kiezen. Alles verdwijnt (dus je moet weer alles opnieuw vinden) en je moet per ding nog meer fragments verzamelen, maar je krijgt wel meer XP. En blijkbaar zijn er dus 4 dergelijke levels (normaal, brons, zilver en goud). Dus je kan echt nog héél lang bezig blijven, haha.

Edit: Ik heb nu ook de Room of Requirement IV compleet :sunglasses:.

1 like

Welke profession hebben jullie gekozen?

• Auror
  • Magizoologist
  • Professor

0 stemmers

1 like

Ik heb het spel net gedownload, mijn code is 5178 2713 0603. Ga even terugscrollen om jullie ook toe te voegen!

Ik Ben op vakantie op Bali en ben lekker aan het rondlopen!

9877 9453 6403

Ik vind dit eigenlijk superleuk:

Mijn uitzicht in de inn bij mijn huis:

Mijn uitzicht vanuit mijn huis:

Best wel idioot hoe blij ik van dit detail word, haha.

Er zijn namelijk dit soort versierde nissen in heel onze straat, maar dit zijn de enige 2 die ik kan zien. En het is geen “gekend” ding of zo, ik heb het nooit gezien als “landmark” o.i.d.

8 likes

Bij mij lijkt het echt alsof de foto van de inn bij mij tegenover vanuit mijn slaapkamer genomen is, ik vind het een beetje creepy… Maar ik heb ook al wat leuke dingen ontdekt die me anders nooit waren opgevallen, veel streetart maar ook wat architectonische dingen bijvoorbeeld.

Een xp/energy event(je)!
Van 12-15u (10 am to 1:00 pm UTC)

2 likes

Ik ben fan :heart_eyes:

1556 1323 7063

Ik wil zo wel ff buiten gaan lopen maar het voelt zo awkward :redface: heb ook geen vriendinnen die het spelen dus moet dan echt alleen naar buiten en het valt best wel op dat je aan het spelen bent. Hoe doen jullie dat? Ik heb iets van 6 viavia’s maar omdat ik niet rond loop met het spel haal ik die kms helemaal niet natuurlijk.

Ik vind het spel ook veel awkwarder om buiten te spelen dan Pokémon Go. Bij Pokémon kun je meestal wat sneller doorlopen omdat je op de kaart ziet wat je nog nodig hebt en wat niet. Hier is het echt alle icoontjes aandrukken om te kijken of het iets is wat je moet hebben en dan eventueel een spreuk doen en dat ding vangen (wat naar mijn gevoel echt superlang duurt als je ergens awkward in het midden van een straat staat). Het nodigt mij dus niet echt uit om te gaan wandelen/fietsen om dit spel te spelen. Ik open het wel een keertje als ik op een terras zit ofzo, of een plek waar ik wat langer blijf. :sweat_smile:

1 like

Het niet kunnen openen van de viavia schijnt dus een Motorola probleem te zijn. Drie keer raden welke telefoon ik heb :sweat_smile:

Ik word hier ook zó boos van. Echt al veel drankjes verspild door dit. En er verdwijnen er echt veel voor mijn gevoel.

2 likes

Ja bij mij nu ook steeds meer! Ik snap ook niet waarom ze verdwijnen of wat het nut daarvan is?

Bij Pokemon go kunnen Pokemon “weg rennen”. Komt op hetzelfde neer natuurlijk. Denk echt gewoon om het want moeilijker te maken. Als je alles altijd maar kan vangen word het wel heel makkelijk natuurlijk. Maar naar mijn mening verdwijnen er te veel. Vind dat als je een drankje hebt gebruikt en vooral bij de extra sterke, dat ze dan eigenlijk niet zouden moeten mogen verdwijnen.

Mijn vriend speelt ook en zou wel wat extra vrienden willen: 8414 2457 7474. :yum: