Same hier. Van de 8 troebelaars die ik vandaag heb aangeklikt zijn er 6 verdwenen… Word dat wel echt een beetje zat
Ik sta vaak al stil, want spreuken uitvoeren en lopen tegelijk kan ik niet maar bij m’n huis zitten 2 van die stops en dan zet ik die ogen aan, dus dan zit ik gewoon op de bank en poef alles weg
Ik vind vooral die roeping ingewikkeld, ik lever wel van die stukken perkament in om doelen te behalen maar dat is het?!
Ik weet alleen als je professor bent, dan lever je ze vooral in voor in gevechten zoals met die slang, paardenman en in die grote gebouwen. Om daar dus sterker te worden dus oa. dat je aanvallen krachtiger worden en jouw levens balk langer vol blijft. Dus op het begin doe je bijvoorbeeld 20 damage aan een slang, maar als je boeken inlevert steeds +5 of +10 en doe je dus steeds meer damage. Of bedoelde je dit niet haha? Ik hoop dat dit een beetje duidelijk geschreven is.
Vandaag verdwijnt er echt veel inderdaad zeg, fucking irritant
Ik snap je uitleg helemaal prima! Maar, hoe je dan beter wordt
Ik heb een heleboel mensen toegevoegd net, mijn code is 7360 2349 3952!
Ik heb ook even heel veel mensen toegevoegd, mijne is: 6310 0711 8176
Ik heb ook wat mensen toegevoegd! Mijn code is 7556 6654 3096
Hoe werken die viavia’s? Ik heb er een vrijgespeeld, en had op het plafond een doorgang… en dan? Er gebeurde niets, moet ik dan zelf nog iets doen?
Ja, je moet naar die doorgang toe lopen en er ‘doorheen lopen’. Dan sta je op een gegeven moment in die kamer en kun je helemaal om je heen kijken en moet je 5 sterretjes/vonkenregentjes zoeken
Ik ben pas level 10 en kom nu al zo weinig nieuwe dingen tegen. Echt super jammer, en alles wat ik wel nodig heb verdwijnt weer :’)
Ik heb echt constant dat mijn vault vol zit. Ik kan geen potions meer brouwen, want ik heb er al meer dan 50, ik kan geen ingredients of seeds meer pakken, want die zitten ook constant vol. Heel irritant, want ik wil m’n potions niet gebruiken voor de zoveelste ministry administrator, student of giant’s helm .
Edit: Ik ben wel heel benieuwd naar het brilliant event dat morgen start.
Je kunt de ingrediënten etc ook beheren. Ik doe dan ingrediënten weg waar ik er bijvoorbeeld 20+ van heb. Zodat ik weer ruimte heb voor andere en wel uiteindelijk weer wat kan maken.
Ik was alle spreuken heel precies aan het tracen, maar ik heb ontdekt dat als je het snel doet en dan niet zo heel precies de spreuken beter werken.
Ja, dat doe ik ook inderdaad, maar voor m’n gevoel ben ik daar constant mee bezig .
Ik heb zo veel zin in het event! Ben heel benieuwd.
Ik heb alleen geen zilveren keys meer omdat ik zo weinig nieuwe dingen vang
Wow je krijgt echt vet mooie beesten bij dat event! Deze (raar screenshot maar anders te groot):
En had een eenhoorn die ook zo mooi was😍
Ohh ik wil ook een eenhoorn! Tot nu toe heb ik alleen nog maar 5 Buckbeaks, ook leuk hoor dat wel
Ja, ik heb ook al 4 Buckbeaks en 2 eenhoorns, heel mooi!
Nu moet ik voor de challenges 2 Buckbeaks pakken en nu komt er natuurlijk geen enkele meer, haha .