Oeh ik ga straks even wandelingetje maken. Ben benieuwd!
Ik vind het ook wel tof dat de zeldzamere dingen nu zo’n lichtzuil krijgen (tenminste, dat is hoe ik het interpreteer? ). Toch een stuk handiger.
Hij was wel echt extreem moeilijk te vangen. Ik denk dat ik ruim 15 keer een spell heb gedaan, ik heb 3 potions gebruikt, had zelfs 3 masterful spells. Maar ik heb hem . Ofja, hij bestaat uit 12 fragments, haha.
Het zijn niet zo zeer de zeldzamere dingen, maar de meer krachtige dingen. Maar het is inderdaad wel handig dat er tenminste iets aangegeven wordt.
Aah, oké, haha. Het zijn in ieder geval dingen die ik nog niet compleet heb .
Oh ik dacht dat dat van het evenement was, maar dus ook andere dingen hebben dat nu?
Ik heb nu 9 buckbeaks en 1 unicorn. Ik moet nu 2 buckbeaks vangen en zie ze ook nergens meer hahaha
Ja, de andere dingen hebben het al een paar dagen.
Nice!
Ik heb nog 1 iets nodig van de magizoology family, maar er komt maar niets…
Hebben jullie al zo’n duisterdetector gebruikt? Wat doet het precies?
Er komen dan een half uur lang meer foundables op die bepaalde locatie.
Ik heb alweer eens geen energie meer. Heb echt het idee dat het veel sneller opgaat dan dat ik het terugkrijg. Want vaak krijg ik bij een Inn 5 punten ofzo. En dan heb je een iets sterker ding dat je wilt ‘vangen’ en dan is het weer op
Komen jullie ook alleen maar de unicorn en buckbeak tegen van dit event? Ik heb die 2 al helemaal vol maar die andere 4 ben ik nog niet tegengekomen.
Ja, die andere ben ik ook nog helemaal niet tegen gekomen
Ja, ben die buckbeak ook al helemaal zat
Die andere kan je niet in het wild tegen komen! Die acromantula krijg je door je brilliant runestones in te zetten in een fortress. De tree stump krijg je bij het voltooien van die special assignments, net als de salamander. En volgens mij krijg je de laatste via portkeys, maar dat heb ik nog niet gedaan, dus ik weet niet precies hoe dat zit.
Goed om te weten! Ik heb overigens al een lv 5 brilliant runestone ingezet, maar nog steeds niets nieuws gekregen. Maar misschien heb ik gewoon pech gehad.
Ja, ik heb ook niet bij iedere brilliant runestone een fragment gekregen. Geen idee of daar nog speciale voorwaarden voor gelden, ik snap die fortresses sowieso nog niet helemaal.