Ja, de andere dingen hebben het al een paar dagen.
Nice!
Ik heb nog 1 iets nodig van de magizoology family, maar er komt maar niets…
Hebben jullie al zo’n duisterdetector gebruikt? Wat doet het precies?
Er komen dan een half uur lang meer foundables op die bepaalde locatie.
Ik heb alweer eens geen energie meer. Heb echt het idee dat het veel sneller opgaat dan dat ik het terugkrijg. Want vaak krijg ik bij een Inn 5 punten ofzo. En dan heb je een iets sterker ding dat je wilt ‘vangen’ en dan is het weer op
Komen jullie ook alleen maar de unicorn en buckbeak tegen van dit event? Ik heb die 2 al helemaal vol maar die andere 4 ben ik nog niet tegengekomen.
Ja, die andere ben ik ook nog helemaal niet tegen gekomen
Ja, ben die buckbeak ook al helemaal zat
Die andere kan je niet in het wild tegen komen! Die acromantula krijg je door je brilliant runestones in te zetten in een fortress. De tree stump krijg je bij het voltooien van die special assignments, net als de salamander. En volgens mij krijg je de laatste via portkeys, maar dat heb ik nog niet gedaan, dus ik weet niet precies hoe dat zit.
Goed om te weten! Ik heb overigens al een lv 5 brilliant runestone ingezet, maar nog steeds niets nieuws gekregen. Maar misschien heb ik gewoon pech gehad.
Ja, ik heb ook niet bij iedere brilliant runestone een fragment gekregen. Geen idee of daar nog speciale voorwaarden voor gelden, ik snap die fortresses sowieso nog niet helemaal.
Weet iemand of je verschillende soorten dingen krijgt als je verschillende fortresses bezoekt? Ik ga namelijk altijd naar hetzelfde fortress en krijg alleen maar van die boeken (challenges-registry). Ik heb zelfs al 2 pagina’s daarvan “geprestiged”, maar ik krijg nooit iets uit de andere tabs.
Als ik van m’n huis tot de supermarkt en terug met de app open loop, heb ik nét genoeg voor de dagelijkse challenge (250m), haha.
Ik heb die spullen uit de andere tabs enkel uit portkeys gehaald
Ah, oké. Ik heb nog niet veel met die portkeys gedaan.
Nog 1 viavia uitlopen en nog 1 snargaluff en dan ben ik compleet met het event! Heb nu 3 7kms aan staan, dus hopelijk zit er nog 1 snargaluff tussen.
Ik ben een Auror en op dit moment bezig met uitvogelen hoe de skill tree het sterkste te maken. Merk dat ik dit het lastigste vind eigenlijk.
Kijken jullie ook naar WU youtubers? Ik vind dat altijd vet leuk om te zien en evt tips te horen.
Ik heb al m’n 12 runestones voor het event gebruikt en ik heb maar twee acromantala’s gekregen, hoe ga ik nu nog aan die derde komen?
Ik heb ze gehad uit de 7km viaviaprismas.
I love you want je houdt denk ik net zoveel van Harry Potter en kerst als ik <3.