Harry Potter

Weet iemand of je verschillende soorten dingen krijgt als je verschillende fortresses bezoekt? Ik ga namelijk altijd naar hetzelfde fortress en krijg alleen maar van die boeken (challenges-registry). Ik heb zelfs al 2 pagina’s daarvan “geprestiged”, maar ik krijg nooit iets uit de andere tabs.

Als ik van m’n huis tot de supermarkt en terug met de app open loop, heb ik nét genoeg voor de dagelijkse challenge (250m), haha.

Ik heb die spullen uit de andere tabs enkel uit portkeys gehaald

1 like

Ah, oké. Ik heb nog niet veel met die portkeys gedaan.

Nog 1 viavia uitlopen en nog 1 snargaluff en dan ben ik compleet met het event! Heb nu 3 7kms aan staan, dus hopelijk zit er nog 1 snargaluff tussen.

Ik ben een Auror en op dit moment bezig met uitvogelen hoe de skill tree het sterkste te maken. Merk dat ik dit het lastigste vind eigenlijk.

Kijken jullie ook naar WU youtubers? Ik vind dat altijd vet leuk om te zien en evt tips te horen.

Ik heb al m’n 12 runestones voor het event gebruikt en ik heb maar twee acromantala’s gekregen, hoe ga ik nu nog aan die derde komen?

Ik heb ze gehad uit de 7km viaviaprismas.

I love you want je houdt denk ik net zoveel van Harry Potter en kerst als ik <3.

1 like

Omg dit wil ik!! :heart_eyes:

1 like

Damn, nu wil ik die ooook.

1 like

3 likes

Kut, ik heb het niet voor elkaar gekregen al die plaatjes te verzamelen. Blijft dat nu zo lellek leeg in het overzicht?

Ik oooooook. :woman_shrugging:t3:

Ik heb ze ook niet door tijdgebrek, maar hier vind je meer over het event & vangen van de andere beesten: https://www.nwtv.nl/189844/wizards-unite-complete-gids-voor-het-brilliant-event/

1 like

OMG die wil ik! Samen met de Lego Harry Potter advent kalender en die van Funko :rofl:

1 like

Komt dat niet net zoals bij Pokémon Go van Ingress vandaan? Misschien haha, weer ook niet hoor.

1 like

Ja werkt hetzelfde als bij Pokemon go!

Ingress is het originele spel van Niantic waar PO en WU op gebaseerd zijn. Van ingress is ook een kaart beschikbaar met waar ter wereld alle portals zijn, dus als je ergens heen gaat kun je vantevoren alvast kijken hoeveel daar in de buurt zit. Hoe wordt bepaald welke portal in ingress een herberg of las of fort is dat vraag ik me ook af

2 likes

Als je boven een bepaald level in ingress bent, dan kun je voorstellen doen voor een nieuwe portal. Ik denk dat die mensen dan zelf de naam geven? Hier is het meestal de naam van een kunstwerk/stoeptegel/bekend iets. Wat is het in jouw buurt?

2 likes

In Ingress zijn het spelers die een bepaald hoge level hebben behaald. Die mogen een foto, naam en locatie nomineren. Je moet ook foto’s van de omgeving maken om te kijken of het toegankelijk en veilig is. En vervolgens kijkt er een ander panel van ervaren spelers naar om toestemming te geven.

Er is een algoritme in Ingress en Pokemon Go hoeveel van bepaalde stops (bij HP herbergen) iets bijzonders wordt. Dus een x aantal Foretress of Greenhouse per oppervlak.

Tegenwoordig doen ze ook in Pokemon Go een proef in bepaalde regio’s waarbij de hoogste level spelers ook locaties mogen nomineren. Dus misschien komt dat ook wel ooit in Harry Potter.

3 likes

Haha productieve Piet dan :joy:

2 likes