Harry Potter

Kennelijk begint er morgen om 20:00uur weer een event. :woman_shrugging:

5 likes

Vind het nu al teveel :sweat_smile:

Vind ik ook hoor. Ik heb nog geen eens de 7km portkeys van de vorige keer uitgelopen en het volgende event begint al weer.

2 likes

ik heb het spel na een week opgegeven, ging veel te veel tijd (en data) in zitten haha :smiley:

Ik zit even te balen. Eindelijk zo’n 7 km portkey vrij gelopen, open ik 'm, flipt de app en zegt het ding dat het geen verbinding heeft, sluit zichzelf af en portkey weg :frowning:

1 like

Ik doe zo mee aan een Harry Potter-pubquiz. Ik heb altijd gigantische blackouts bij dat soort dingen haha.

8 likes

Superleuk, veel succes! Ik wil ook nog eens meedoen met een Harry Potter pubquiz, maar ik kom er steeds pas achter als het al vol zit

1 like

@Krabsalade @NothingAboutSam
Dat van de 7km portkeys is een bekende bug. Dit is wat ik op reddit vond.

Je moet ze dus bewaren tot vanavond na 20:00uur voor het nieuwe event.

En waar ik gisteravond achterkwam is dat de werewolf in het spel zit. Het is kennelijk volle maan. Dus gisternacht, vannacht en morgennacht (als het donker is in game) kan je hem vangen.

4 likes

Wat leuk, dit wil ik ook! Ga eens kijken of dat hier in de buurt toevallig ook ergens wordt georganiseerd. Veel plezier en succes!

1 like

Heb de mijne na 21:30 geopend en kreeg nog iets van de oude… lekker kakkkkkk

Ik het vorige event lagen alle 7km portkeys voor het oprapen, maar ik heb er nu nog geen een gezien. Hebben jullie dat ook?

@KipTokTok Hoe was het gisteravond?

Super leuk! We zijn achtste van de 21 geworden. De winnaars winnen blijkbaar ieder jaar, dus dat was sowieso kansloos geweest haha. Maar wel echt leuk. Veel vragen over dingen die alleen in de boeken zitten en wat leuke filmrondes ook.

1 like

Ik heb er al best veel! Ik word alleen gek van Hedwig, die heb ik serieus al minstens 30x gehad.
——————
Vind het irritant dat als ik iets wil vangen en ik het met een meesterlijke spreuk en een toverdrank niet lukt, maar dat ik dan met een redelijke spreuk zonder drankje wel kan.

1 like

Ja, ik vind het ook jammer dat daar geen logica in lijkt te zitten. En dat ik met m’n portkeys niet meer de vorige fragmenten kan krijgen.

Ik ben nu trouwens op vakantie in the middle of nowhere en er komt hier nooit iets. Ik heb daarnet in het dorpje wel meteen 5 portmanteaus (3x 7K en 2x 2K) gevonden.

Ik heb iets van 5 portkeys opgeraapt, maar die bleken allemaal van 2km te zijn. Nu is mijn ruimte vol dus moet ik ze eerst uitlopen…

Ah dat is frustrerend! Ik heb alleen 7km gevonden maar heb geen zin om te lopen xD. Misschien dat het van je locatie afhangt? Ik die van mij vooral bij mij in de buurt en op stations gevonden

Ik vond die 500 XP voor elke Hedwig al zo veel, blijkt een foutje te zijn. Maar krijg ook al 500 XP voor die Dementors, was het bij het vorige evenement ook zoveel? Die heb ik toen helaas gemist

Ik hoop niet dat ze dit gaan aanpassen, ben door het breinelixer te gebruiken in combinatie met die dementors en hedwigs 2 niveaus gestegen afgelopen dagen :joy:

1 like

Haha ja het gaat inderdaad wel lekker snel zo! :grin:

Waar dan? :scream: