Die linksonder komt uit de portkeys en rechtsonder heb ik volgens mij gekregen nadat ik alle assignments van het event had afgewerkt, die spin rechts in het midden komt wel van de battles met brilliant runestones
Ik heb nog 3 van die 7k-portkeys. Ik vraag me af of ik dan nog 3 van die fragmenten krijg. Dat is namelijk de enige die ik niet heb.
Ja dit kan! Had vandaag nog mijn laatste. Volgens mij hoeft er niet uit elke 7km portkey eentje te komen, dus je moet wel een beetje geluk hebben.
Duimen dan! Ik heb er net 1 geopend en daar zat er wel 1 in. Nog 2 te gaan. Het zou zo stom zijn als ik dan net 1 fragment te kort kom .
Ik heb net nog 1 brilliant portkey geopend waardoor ik een level omhoog ging en nog één runestone gekregen heb. Ik moet nog één fragment van de acromantula en ik hoop heel erg dat ik ‘m hieruit krijg (al had ik er van de vorige 14 maar 2 gekregen…)
Oh, wow, je hebt uit 14 brilliant portkeys maar 2 fragmenten gekregen?
*Daar gaat mijn hoop, haha.
Nee uit 14 runestones heb ik twee fragmenten van de spin gekregen. Die snargaluff linksonder heb ik uit bijna elke portkey gekregen, dus hou hoop
Oooh, ik las verkeerd, sorry (net wakker, haha). Ik duim voor je!
Ik vond 14 brilliant portkeys al heel erg veel .
Edit: ik herlees je post nog eens en ik heb echt geen idee hoe ik dat zó verkeerd kon lezen. Het staat er gewoon duidelijk .
Ik kwam er gisteren achter dat nadat je alle foundables van 1 zo een pagina hebt je het kan ‘herstarten’ en dan krijg je een brons border (daarna ook zilver en goud). Maar dan moet je dus opnieuw al die foundables zoeken, alleen dan meer van 1 soort dus in plaats van 0/1 0/10 bijvoorbeeld. Echt irritant want zo een volle pagina is juist mooi
Ja, je blijft ook echt bezig zo, want bij iedere ‘upgrade’ moet je er dus ook meer per foundable vinden. En bij de foundables van de challenges (die boeken o.a.) werkt het ook zo. Daar heb ik ook al 2 pagina’s in het brons.
En ik vind het lastig, haha, want het is zo bevredigend om iets compleet te hebben. En dan moet je gewoon weer opnieuw beginnen…
Ik heb nu trouwens 1 fragment van Harry’s wand, maar die bestaan dus allemaal uit 120 of 150 fragmenten?
Ja het is ook minder leuk als je dan wat nieuws hebt want het is toch 1 van 10 ofzo. Bij pokemon GO is het meteen yesss nieuwe pokemon…
Bij de challenges vind ik het minder erg omdat je dan meteen 4 krijgt, maar ben wel benieuwd hoeveel je er dan moet voor de gouden pagina :’). Hoe kwam he trouwens aan die wand?
Vind het nu al teveel
Vind ik ook hoor. Ik heb nog geen eens de 7km portkeys van de vorige keer uitgelopen en het volgende event begint al weer.
ik heb het spel na een week opgegeven, ging veel te veel tijd (en data) in zitten haha
Ik zit even te balen. Eindelijk zo’n 7 km portkey vrij gelopen, open ik 'm, flipt de app en zegt het ding dat het geen verbinding heeft, sluit zichzelf af en portkey weg
Ik doe zo mee aan een Harry Potter-pubquiz. Ik heb altijd gigantische blackouts bij dat soort dingen haha.
Haha tof, succes!
Superleuk, veel succes! Ik wil ook nog eens meedoen met een Harry Potter pubquiz, maar ik kom er steeds pas achter als het al vol zit
@Krabsalade @NothingAboutSam
Dat van de 7km portkeys is een bekende bug. Dit is wat ik op reddit vond.
Je moet ze dus bewaren tot vanavond na 20:00uur voor het nieuwe event.
En waar ik gisteravond achterkwam is dat de werewolf in het spel zit. Het is kennelijk volle maan. Dus gisternacht, vannacht en morgennacht (als het donker is in game) kan je hem vangen.