Harry Potter

Ah dat is frustrerend! Ik heb alleen 7km gevonden maar heb geen zin om te lopen xD. Misschien dat het van je locatie afhangt? Ik die van mij vooral bij mij in de buurt en op stations gevonden

Ik vond die 500 XP voor elke Hedwig al zo veel, blijkt een foutje te zijn. Maar krijg ook al 500 XP voor die Dementors, was het bij het vorige evenement ook zoveel? Die heb ik toen helaas gemist

Ik hoop niet dat ze dit gaan aanpassen, ben door het breinelixer te gebruiken in combinatie met die dementors en hedwigs 2 niveaus gestegen afgelopen dagen :joy:

1 like

Haha ja het gaat inderdaad wel lekker snel zo! :grin:

Waar dan? :scream:

Ja, ik heb die melding ook gekregen!

Ik vind het niet aan mij om te oordelen waar andere mensen hun geld aan uitgeven, of dat nou Harry Potter is of niet.

Ik heb haar wel een tijd gevolgd, maar ik vind haar tegenwoordig erg irritant praten en kijk haar video’s niet meer.

1 like

Je kunt nu in de app een complimentaty kitje krijgen! Staat rechtsboven als cadeautje. Volgens mij 50 spellenergy, een event rune stone en nog iets.

Edit heb t ff opgezocht:

• 50 Spell Energy
  • 1 Baruffio’s Brain Elixir
  • 5 Potter’s Calamity Runestones

En het is dus blijkbaar community day, helemaal gemist. Je krijgt 3x xp met de Brain elixer.

1 like

Ik vind het wel leuk om naar te kijken bij anderen, maar er zijn tegenwoordig echt teveel nutteloze dingen die je in Harry Potter thema kan verzamelen. Wat moet je met een Quaffle? Is niet eens een mooi object om neer te zetten, maar omdat het bij Harry Potter hoort moeten mensen het hebben :roll_eyes: Denk dat het voor haar trouwens wel haar werk/inkomen is dus dan vind ik het minder raar dat ze zó veel heeft.

Zij staat ook de hele tijd in mijn youtube recommended videos, maar trek haar echt niet door haar stem/manier van praten :sweat_smile:

1 like

Hebben trouwens meer mensen bij Wizards Unite dat wanneer je een foundable voor het eerst tegenkomt hij 9 van de 10 keer ontsnapt?

1 like

Ik vond het de eerste week nog wel leuk maar alles blijft maar wegrennen ondanks potions. Haalde voor mij snel de lol eraf en heb het nauwelijks meer gespeeld.

Thanks voor de.tip! Was zeker alleen gister tijdens de comm day? Want die het nergens haha

Klopt!

Ja dat ook inderdaad :unamused: Hoop dat ze deze bugs snel fixen want zo is het echt niet leuk om te spelen. Ik vind ook dat er best een grotere kans mag zijn op meer energy bij inns. Als je niet in het centrum zit is het bijna onmogelijk om je energy aan te vullen.

Ik heb alles van het evenement gehaald! Hoe ver zijn jullie?

Ik moet nog 1 viaviaprisma uitlopen (dus stiekem telefoon aan laten staan en andere dingen doen) en de 7 toverdranken brouwen.

Voor de vondelingen mis ik alleen nog 2 koffers want de hangende trui krijg ik als ik deel 4 klaar heb. Die koffers krijg je via viaviaprismas toch? Heb er wel nog 2 van open maar kan nauwelijks lopen nu. Kun je die later na het evenement ook nog openmaken?

Ja klopt!
Ik heb geen idee. Bij het vorige evenement zat ik op Bali en had ik niet genoeg internet om het af te maken.
Dus heb oprecht geen idee .

Toen had ik m juist heel snel. Ben benieuwd of ik t nog ga halen.

Je kon toen na het evenement nog wel die viavia’s gebruiken voor die foundable!

Ik moet nog missie 4/4 afmaken door 3 viavia’s uit te lopen en ook nog 2 koffers van 2 viavia’s. Morgen dus even een paar rondjes lopen. Ik vind het echt irritant dat ik eentje mis bij het vorige evenement, hoop dat het nog terugkomt ooit.

1 like

Ja dat kan ik begrijpen.