Wat leuk, dit wil ik ook! Ga eens kijken of dat hier in de buurt toevallig ook ergens wordt georganiseerd. Veel plezier en succes!
Heb de mijne na 21:30 geopend en kreeg nog iets van de oude… lekker kakkkkkk
Ik het vorige event lagen alle 7km portkeys voor het oprapen, maar ik heb er nu nog geen een gezien. Hebben jullie dat ook?
@KipTokTok Hoe was het gisteravond?
Super leuk! We zijn achtste van de 21 geworden. De winnaars winnen blijkbaar ieder jaar, dus dat was sowieso kansloos geweest haha. Maar wel echt leuk. Veel vragen over dingen die alleen in de boeken zitten en wat leuke filmrondes ook.
Ik heb er al best veel! Ik word alleen gek van Hedwig, die heb ik serieus al minstens 30x gehad.
——————
Vind het irritant dat als ik iets wil vangen en ik het met een meesterlijke spreuk en een toverdrank niet lukt, maar dat ik dan met een redelijke spreuk zonder drankje wel kan.
Ja, ik vind het ook jammer dat daar geen logica in lijkt te zitten. En dat ik met m’n portkeys niet meer de vorige fragmenten kan krijgen.
Ik ben nu trouwens op vakantie in the middle of nowhere en er komt hier nooit iets. Ik heb daarnet in het dorpje wel meteen 5 portmanteaus (3x 7K en 2x 2K) gevonden.
Ik heb iets van 5 portkeys opgeraapt, maar die bleken allemaal van 2km te zijn. Nu is mijn ruimte vol dus moet ik ze eerst uitlopen…
Ah dat is frustrerend! Ik heb alleen 7km gevonden maar heb geen zin om te lopen xD. Misschien dat het van je locatie afhangt? Ik die van mij vooral bij mij in de buurt en op stations gevonden
Ik vond die 500 XP voor elke Hedwig al zo veel, blijkt een foutje te zijn. Maar krijg ook al 500 XP voor die Dementors, was het bij het vorige evenement ook zoveel? Die heb ik toen helaas gemist
Ik hoop niet dat ze dit gaan aanpassen, ben door het breinelixer te gebruiken in combinatie met die dementors en hedwigs 2 niveaus gestegen afgelopen dagen
Haha ja het gaat inderdaad wel lekker snel zo!
Waar dan?
Ja, ik heb die melding ook gekregen!
Ik vind het niet aan mij om te oordelen waar andere mensen hun geld aan uitgeven, of dat nou Harry Potter is of niet.
Ik heb haar wel een tijd gevolgd, maar ik vind haar tegenwoordig erg irritant praten en kijk haar video’s niet meer.
Je kunt nu in de app een complimentaty kitje krijgen! Staat rechtsboven als cadeautje. Volgens mij 50 spellenergy, een event rune stone en nog iets.
Edit heb t ff opgezocht:
- 50 Spell Energy
- 1 Baruffio’s Brain Elixir
- 5 Potter’s Calamity Runestones
En het is dus blijkbaar community day, helemaal gemist. Je krijgt 3x xp met de Brain elixer.
Ik vind het wel leuk om naar te kijken bij anderen, maar er zijn tegenwoordig echt teveel nutteloze dingen die je in Harry Potter thema kan verzamelen. Wat moet je met een Quaffle? Is niet eens een mooi object om neer te zetten, maar omdat het bij Harry Potter hoort moeten mensen het hebben Denk dat het voor haar trouwens wel haar werk/inkomen is dus dan vind ik het minder raar dat ze zó veel heeft.
Zij staat ook de hele tijd in mijn youtube recommended videos, maar trek haar echt niet door haar stem/manier van praten
Hebben trouwens meer mensen bij Wizards Unite dat wanneer je een foundable voor het eerst tegenkomt hij 9 van de 10 keer ontsnapt?
Ik vond het de eerste week nog wel leuk maar alles blijft maar wegrennen ondanks potions. Haalde voor mij snel de lol eraf en heb het nauwelijks meer gespeeld.
Thanks voor de.tip! Was zeker alleen gister tijdens de comm day? Want die het nergens haha
Klopt!