Harry Potter

Ja dat ook inderdaad :unamused: Hoop dat ze deze bugs snel fixen want zo is het echt niet leuk om te spelen. Ik vind ook dat er best een grotere kans mag zijn op meer energy bij inns. Als je niet in het centrum zit is het bijna onmogelijk om je energy aan te vullen.

Ik heb alles van het evenement gehaald! Hoe ver zijn jullie?

Ik moet nog 1 viaviaprisma uitlopen (dus stiekem telefoon aan laten staan en andere dingen doen) en de 7 toverdranken brouwen.

Voor de vondelingen mis ik alleen nog 2 koffers want de hangende trui krijg ik als ik deel 4 klaar heb. Die koffers krijg je via viaviaprismas toch? Heb er wel nog 2 van open maar kan nauwelijks lopen nu. Kun je die later na het evenement ook nog openmaken?

Ja klopt!
Ik heb geen idee. Bij het vorige evenement zat ik op Bali en had ik niet genoeg internet om het af te maken.
Dus heb oprecht geen idee .

Toen had ik m juist heel snel. Ben benieuwd of ik t nog ga halen.

Je kon toen na het evenement nog wel die viavia’s gebruiken voor die foundable!

Ik moet nog missie 4/4 afmaken door 3 viavia’s uit te lopen en ook nog 2 koffers van 2 viavia’s. Morgen dus even een paar rondjes lopen. Ik vind het echt irritant dat ik eentje mis bij het vorige evenement, hoop dat het nog terugkomt ooit.

1 like

Ja dat kan ik begrijpen.

Ze hebben het al er een beetje ingebouwd dat je bij inns in minder drukke gebieden meer kans op gerechten met meer spell energy hebt, dan als je naar een inn gaat in het centrum. Het kost helaas wel wat meer tijd.

En ik gebruik al mijn coins om mijn spell energy capaciteit te verhogen dat helpt ook.

Ik ga 't sowieso niet redden ben ik bang, zit pas op 2/4.
Zit vast op die stomme viavia. Had er 1 van 10 km aan staan en dacht er pas gisteren aan om er ook één van 2 km aan te zetten, lekker stom…
Dat wordt nog heel wat aflopen morgen ;p

Zo leuk!

1 like

Ik ben jarig op 15 april … gewoon ff dat je dat weet

2 likes

Vanavond begint het nieuwe event, ben al vast begonnen met 7 km via vias uitlopen, open ze pas als het event bezig is. Vorige keer heb ik me daar echt op verkeken namelijk!

2 likes

Hoop dat ik donderdag beter ben zodat ik wat kan gaan wandelen! :sweat_smile:

Ik heb er net een aantal geopend en blijkbaar krijg je uit de oude portkeys enkel nog die kutkoffer

Dit heb ik ook gehad vandaag.

Ja kakzooi. Was vorige keer wel maar blijkt vorige keer dus een foutje geweest te zijn wat ze nu gefixed hebben helaas

Morgen community day en daarna nog meer events. Het blijft maar doorgaan.

1 like

Jeetje, wel een beetje een overkill zo hoor. Vind het toch steeds minder leuk worden zo, de perfectionist in mij wil alles compleet hebben / verzamelen en dat lukt me niet :yum:

2 likes

Same ja, 1 event per maand is echt genoeg. Kunnen ze beter af en toe een dag doen dat je meer kans hebt op speciale foundables. Nu ben ik meer event foundables aan het verzamelen dan de gewone :sweat:

Heeft iemand al een zilveren/gouden border?