Harry Potter

Ze hebben het al er een beetje ingebouwd dat je bij inns in minder drukke gebieden meer kans op gerechten met meer spell energy hebt, dan als je naar een inn gaat in het centrum. Het kost helaas wel wat meer tijd.

En ik gebruik al mijn coins om mijn spell energy capaciteit te verhogen dat helpt ook.

Ik ga 't sowieso niet redden ben ik bang, zit pas op 2/4.
Zit vast op die stomme viavia. Had er 1 van 10 km aan staan en dacht er pas gisteren aan om er ook één van 2 km aan te zetten, lekker stom…
Dat wordt nog heel wat aflopen morgen ;p

Zo leuk!

1 like

Ik ben jarig op 15 april … gewoon ff dat je dat weet

2 likes

Vanavond begint het nieuwe event, ben al vast begonnen met 7 km via vias uitlopen, open ze pas als het event bezig is. Vorige keer heb ik me daar echt op verkeken namelijk!

2 likes

Hoop dat ik donderdag beter ben zodat ik wat kan gaan wandelen! :sweat_smile:

Ik heb er net een aantal geopend en blijkbaar krijg je uit de oude portkeys enkel nog die kutkoffer

Dit heb ik ook gehad vandaag.

Ja kakzooi. Was vorige keer wel maar blijkt vorige keer dus een foutje geweest te zijn wat ze nu gefixed hebben helaas

Morgen community day en daarna nog meer events. Het blijft maar doorgaan.

1 like

Jeetje, wel een beetje een overkill zo hoor. Vind het toch steeds minder leuk worden zo, de perfectionist in mij wil alles compleet hebben / verzamelen en dat lukt me niet :yum:

2 likes

Same ja, 1 event per maand is echt genoeg. Kunnen ze beter af en toe een dag doen dat je meer kans hebt op speciale foundables. Nu ben ik meer event foundables aan het verzamelen dan de gewone :sweat:

Heeft iemand al een zilveren/gouden border?

Ja, ik verlies ook m’n interesse. Het is me allemaal wel erg veel en door vakanties e.d. zit ik ook niet in m’n normale routine, waardoor ik die events niet kan vervolledigen en dat irriteert me, haha.

Ik vind het ook telkens lang duren om iets te ‘vangen’. Telkens die spreuk en dan wachten of het lukt en nog eens en opnieuw wachten. Ik wil niet steeds wachten, het mag wat sneller. Ik wil ook sneller kunnen weglopen als de foundable me niet interesseert.

1 like

50 gratis energie en 3 sleutels cadeau vandaag!

5 likes

Haha, ik heb nu 150 energie :sweat_smile:. Gelukkig kan je daar wel altijd over je limiet gaan.

Ik heb de tasks van het brilliant event vervolledigd, moet enkel nog de students volledig krijgen en portkeys openen. Ik heb een tijdje niet/amper gespeeld, maar nu krijg ik er terug zin in.

Het is trouwens volle maan, dus er zijn weer weerwolven te vangen.

Van dit event hoef ik alleen nog 1 via via uit te lopen en dan ben ik klaar dus dat moet wel gaan lukken. Over 2 weken alweer het volgende event, ik vind dat echt wel leuk opgezet!

Ik ben nu bij een sos assignment waarbij ik 3 challenges moet doen met 3 team mates, maar ik ken helemaal niemand in het echt die dit in speelt, dus misschien stop ik ook wel

Ik heb mensen leren kennen door dit spel. Als je het leuk vind kun je op de wizards unite Nederland pagina kijken op Facebook, daar is een draadje waarin iedereen zijn code en speelplaats deelt

1 like