Harry Potter

Ja, ik verlies ook m’n interesse. Het is me allemaal wel erg veel en door vakanties e.d. zit ik ook niet in m’n normale routine, waardoor ik die events niet kan vervolledigen en dat irriteert me, haha.

Ik vind het ook telkens lang duren om iets te ‘vangen’. Telkens die spreuk en dan wachten of het lukt en nog eens en opnieuw wachten. Ik wil niet steeds wachten, het mag wat sneller. Ik wil ook sneller kunnen weglopen als de foundable me niet interesseert.

1 like

50 gratis energie en 3 sleutels cadeau vandaag!

5 likes

Haha, ik heb nu 150 energie :sweat_smile:. Gelukkig kan je daar wel altijd over je limiet gaan.

Ik heb de tasks van het brilliant event vervolledigd, moet enkel nog de students volledig krijgen en portkeys openen. Ik heb een tijdje niet/amper gespeeld, maar nu krijg ik er terug zin in.

Het is trouwens volle maan, dus er zijn weer weerwolven te vangen.

Van dit event hoef ik alleen nog 1 via via uit te lopen en dan ben ik klaar dus dat moet wel gaan lukken. Over 2 weken alweer het volgende event, ik vind dat echt wel leuk opgezet!

Ik ben nu bij een sos assignment waarbij ik 3 challenges moet doen met 3 team mates, maar ik ken helemaal niemand in het echt die dit in speelt, dus misschien stop ik ook wel

Ik heb mensen leren kennen door dit spel. Als je het leuk vind kun je op de wizards unite Nederland pagina kijken op Facebook, daar is een draadje waarin iedereen zijn code en speelplaats deelt

1 like

Waar krijg ik de trolley met dat poppetje bij?
Die koffers bij een via via die loop ik morgen uit!

In de fortresses!

Het duurde zoooo lang voor ik erachter kwam dat die wackspurts dit keer buiten het raam van de trein zaten :sweat_smile: Heb wel 7 x een portkey geopend en weer gecanceld. Ik moet nu nog 3 portkeys uitlopen, maar dat kan vaak ook nog na het einde van het evenement toch?

Gelukkig had ik na 1 keer openen en sluiten van mijn portkey door dat ik uit het raam moest kijken. En je kan de portkeys nu nog uitlopen.

Ja je kunt ze sowieso nog uitlopen!

Ik vond het nog moeilijk te spotten nadat ik het wist, dus snap echt niet hoe mensen dit zo snel zien haha. Gelukkig verdwenen de portkeys niet nadat ik ze cancelde, want dat heb ik ook soms :s

Ik zag toevallig een grote felle uit het raam, maar anders had het bij mij ook even geduurd. Of had ik het gegoogeld.

Ik heb een Wizard Chess Set gekregen voor mijn verjaardag :heart_eyes::smirk:

2 likes

Er gaan geruchten dat Cursed Child wordt verfilmd.

https://www.ad.nl/show/originele-cast-harry-potter-keert-terug-voor-twee-nieuwe-films~acb8f663/

1 like

Ik heb een lang weekend Londen geboekt met een vriendin in januari. We gaan op een dag naar beide delen van the Cursed Child… een andere dag naar de studio tour en de rest van de tijd vullen we op met alle Harry Potter-cocktailbars en restaurants die we kunnen vinden. :nerd_face:

Zo veel zin in! We hebben ook echt topplekken in het theater.

18 likes

Leuk! Ik ben afgelopen januari ook naar Londen geweest met een vriendin om naar de studio’s te gaan. Zou zo weer gaan, vond het echt heel knus in die kou.

Jaaa zo’n zin in! Ben tot nu toe alleen in Londen geweest in het voorjaar en de zomer.