Harry Potter

Heb je toevallig al adresjes van de cocktailbars en restaurants? Ik heb precies zo een weekend staan in oktober en kan mijn vriend vast wel overhalen om naar zulke tentjes te gaan :stuck_out_tongue:

Niet super veel nog… in ieder geval The Cauldron (cocktailbar), kun je twee maanden van te voren reserveren. En deze voor afternoon tea. Vind die wel duur, dus daar nog even over nadenken.

1 like

Wow, ziet er echt tof uit! Wel prijzig :grimacing: Maar wel echt een unieke ervaring.

Ik ga ook pas eind november. Ik hoop echt dat ze deze dan nog hebben.

Ik ga half oktober dus kan misschien wel even kijken?

Zo cute! :joy::heart:

1 like

Fantastic Beats vanavond op TV! Op Net 5 <3

1 like

Wat tof! Veel plezier alvast.

1 like

Oh ik wil ook supergraag gaan! Maar mijn vriend lacht het weg. Ga je alleen?

1 like

OMG what even is this.

Ik verwacht foto’s!!

Ik heb mijne van de week binnengehad en hij is echt weer prachtig! Was het wachten weer waard

1 like

Ik moet hem nog bestellen maar :heart_eyes:

1 like

“Nooit verwacht dat jij moderne kunst op zou hangen”

Undercover Harry potter nerd :nerd_face:

21 likes

Ja ik ben er zelf ook erg blij mee, zie alleen nu wel dat er nog een draadje onder hangt, even fixen nog!

Wilde al heel lang iets op die plek hebben maar wist nooit wat, ik ben een echte HP verslaafde maar wil dat liever niet in mijn huis tentoonstellen dus toen ik deze zag was ik er meteen weg van, de kenners herkennen het meteen en de rest denkt dat ik opeens van moderne kunst hou, dikke prima!

2 likes

Ja absoluut! Ik ben zelf geen mega fanatieke fan van Harry Potter, maar ik ben zelfs een tweede keer terug gegaan omdat ik het zo geweldig vond! Heel vet om alle sets en kostuums in het echt te zien, en daarnaast ook gewoon een heel leuk dagje uit. De manier waarop alles is tentoongesteld voelt alsof je echt op de set loopt ofzo. En de butterbeer :smiling_face_with_three_hearts: Ik zou zeker gaan

JA!

Ik denk dat elke filmliefhebber deze tentoonstelling wel kan waarderen, al is het natuurlijk leuker als je reisgenoot de films ook heeft gezien.

@Calypso Als hij de films meerdere keren heeft gezien zéker gaan. Ik ging erheen met het idee dat het misschien zou tegenvallen omdat alles rond HP vaak zo gehypet wordt, maar ik vond het echt fantastisch van begin tot eind. Ik zou zo nog een tweede keer gaan.

2 likes

Ik wil heeeel graag naar de Harry Potter and the Order of the Phoenix in Rotterdam (16 tm 19 januari) en ik wil niet in mijn eentje. Is iemand in om te joinen?

JA! Ik ga in januari ook voor de tweede keer, ik raad het echt iedereen die van Harry Potter houdt aan.

2 likes

Ja! Zeker de moeite waard om te gaan!

1 like